-Nagyon olcsó.
-Ásványi olajat kér.
-Semleges design.
-Hamar bekopik.
-Jó fékerő a bekopást követően.
-Olcsó fékbetét.
-Faék egyszerűség, semmi mérnöki bravúr ami később esetleg nemvárt problémát okozna.
-Hangtalanul fékez, nincs nyikorgás.
-Esőben is jó.
-Ahhoz, hogy aszfalton blokkolja az első kereket, izomból kell húzni, ami számomra előny. Az első-hátsó féket együtt használva brutálisan nagyot fékez így is.
-Egyirányú légtelenítés a megfelelő karokkal.
-Olcsó a légtelenítő készlet, a feltöltés is egyszerű.
-Aránylag könnyen beállítottam, hogy ne érjen bele a tárcsába.
-Könnyű cserélni a fékbetéteket.
-Sárban picit gyenge.
-Hamar melegszik, ilyenkor azért lesz hangja, de továbbra is fékez.
-Nagy sebességről váratlan helyzetben nem biztos, hogy azt a lassulást okozza, amire adott helyzetben szükség lehet, ez egy gyenge oldala.
Szivárgó BR-M355-öt váltott le. Többet nem tud mint az, de olcsón beszerezhető és túrázáshoz több mint megfelelő. Úgy gondoltam ideiglenesen lesz csak felszerelve, amíg nem lesz újra SLX szett a helyi boltban, de marad a bringán, nekem bőven elég tempós tekeréshez is. Sárban keveset dagonyázok, de oda kevésnek is érzem, amikor a homokos lé folyik a féktárcsán akkor tépni kell a fékkart.
Update:
Ma kikanyarodott elém egy taxis, csak azért nem csattantam bele oldalról, mert a csávó az utolsó pillanatban gázt adott, mikor észrevett. Szerintem egy magasabb kategóriájú fék megállított volna, ez nem tette.
Hobbi célokra, kirándulásra, ingázásra. De ha nagy fékerő kell, lehet érdemes drágábbat nézni.