Shimano Deore tárcsafék

22 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




czanga avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elsősorban az igénytelensége, ami nagy erénye. Természetesen ez szinte minden hidraulikus fékről elmondhatő, főleg a shimanókról. 5-6 hónapja használom a féket. A dugattyúk jól sikerültek, nincs a féknek gyerekbetegsége, nem ragadós, adagolható, 1 ujjal prímán használható. A shimanora jellemző pici nyúlós érzet ebben is megvan. Rider függő, hogy ki szereti ki nem. Én magam utálom a kopogós fékezést, így ez nekem kapóra jön. A kar nagyon lágyan jár, amit a "servo-wave"-el szerelt fékekről nem mondhatunk el (utóbbiak a kar meghúzásakor érezhetően kattannak, és nehezen járnak, mellesleg ez a tecnikai újítás kamu. annyit tud, hogy a fékkar útja eleján nagyobb olaj mennyiséget nyom, de a fékerőhöz semmi köze.). Shimano, avid és hayes tárcsát is szereti, nem darált, nem volt semmi gond. Én hayes tárcsákkal használom, prímán bevált. A kar maga nagyon kényelmes még kesztyű nélkül is, gyerekjáték volt belőni a távolságot. Igényes kidolgozás, szép festés, anódizált karok (ergo nem kopik le).
Hátrány
-a gyári betét és a kissebb dugattyú az oka a kissebb fékerőnek a SLX, vagy az XT-hez képest. betét cserével orvosolható szerintem.
Tapasztalat
"ellenfele" lehet(ne) a hayes stroker, illetve az avid juicy sorozata. elöbbi-nek a karja szar és kényelmetlen, a fékezés kopogós, és túl harapós. az avid juicy-t szervízelje akinek 6 édesannya van 7 faluban, nem kevesen szívunk velük a műhelyben. pl: juicy 3: ronda, szar felület kezelés, elfogadható fékerő. ami mindkettőnél nagy hiba: DOT fékolaj... na ezek miatt vettem meg a 595-ösöket.
Erre ajánlom
Idéntől a deore már nem éppen az átlag felhasználókat célozza meg. Láthatóan átdolgoztak mindent, és jó is lett. Ez a fék nem DH-ra való, ez egyértelmű, de egy AM fullyn még bőven elférne. Előre min 180-as tárcsa kell.
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:
  • műgyantás
  • fémszemcsés

 
olaj típusa:

ásványi


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
szimmetrikus fékkar:

nem


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

Post-Mount


 
tartozék adapter típusa:

az adapter nem tartozék


 
további információk:
  • Erőteljes és jól reagáló fék sokféle kerékpározási stílushoz az XC-től az all-mountainig
  • Tartós kivitel vonzó, integrált megjelenéssel
  • Könnyű féktest
  • Akadálymentes és kiszámítható vezérlés az erő és szilárdság egyensúlyával
  • Szigetelt betét és dugattyú
  • Kompatibilis az ICE TECHNOLOGIES fékbetéttel
  • Egyenletes fékteljesítmény bármilyen körülmények között

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Shimano Deore fékbetét
6 válasz
utolsó: 2019. aug.
Shimano Deore reakció
3 válasz
utolsó: 2019. aug.
Shimano Deore fék felkeményedik
17 válasz
utolsó: 2018. aug.
Shimano Deore BR-M596 fékkart hogy javítsak?
1 válasz
utolsó: 2015. aug.
Shimano Deore tárcsafékhez milyen tárcsát?
6 válasz
utolsó: 2013. júl.
Shimano Deore BR-M596 és SLX BL-M666 fékkarok közt mi a különbség?
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore termékkel kapcsolatban: