-Az eddigi legmegbízhatóbb fékrendszerem. (való igaz, nem sokat próbáltam)
-ZÉRÓ szervízigény két év használat alatt
-Jó fékerő, egyujjas fékezés, jó adagolhatóság, a fogáspont pozíciója imbusszal állítható
-I-spec kivitel, egy bilincsen nyugszik vele a váltókarom. Esztétikailag és praktikum szempontjából is nagyon jó.
-Ha le akarod venni a kormányról, nem kell a markolatot levenni mivel bilincses a rögzítése.
-Két év után is olyan mintha új lenne, dugattyúk ugyanúgy mozognak. (természetesen tisztán tartom, nem úszik koszban)
-Kicsit sérülékenynek tűnik a kar, erősen húzogatva hajlik a fékkar teste (egyébként nem kell ilyen erősen húzogatni hogy fogjon, de mégis fura). Valahol olvastam hogy aki így rángatja, annak a feszülés miatt megnyílhat az olajtartályt lezáró fedélnél és elfolyhat némi olaj, én semmi ilyet nem tapasztaltam.
Nem tudok egyéb hátrányt említeni.
Elsősorban a Deore M615-ös gyári fékszettről van szó, ez a sajátom. Mivel az Alföldön élek így meglehetősen keveset fékezek, valamint évente néhány hegyes-völgyes tekerés és mtb maraton van ami szóba jön. Gyakorlatilag a gyári gyantás fékpofák vannak benne két éve, cserétől még nagyon messze állnak. A fékolaj is az ami gyárilag bele volt töltve. Semmi problémám nincs ezekkel a fékekkel. Két éve úgy vannak ahogy felraktam őket, teszik a dolgukat. Nyáron építettem egy bringát az utódjával, M6000-es fékszettel. Ugyanezt tudom elmondani ezekről is mint a 615-ösről. Felrakod és elfelejted. A 6000-esnek szebb kialakítású a fékkarja, de funkcionalitásában ugyanaz. (Én az első+hátsó 615-ös fékszettet együtt vettem újonnan 28000-ért itt bolhán egy kollégától, a 6000-es első+hátsó szettet már boltból, ~40ezer környékén volt az ára ha jól emlékszem)
Lightos, közepes XC használattal bezárólag bármire!