Szuper fékkar kinézet, főleg az új 2020-as matt fekte modell.
Nagyon jó fékerő. (hűtőbordás fémes pofákkal használom, XT tárcsákkal)
Jól adagolható.
Nyomáspont nem vándorol.
Könnyű légtelenítés.
Szerszám nélküli fogáspont állítás. Bár általában ezt csak egyszer kell beállítani.
2019 től megváltoztatták a bilincs pozicióját, a fékkar közepére került. A régebbi szélsú elrendezésnél könnyebben el tudtam helyezni egymás mellett a fék, váltó és dropper karokat. (ha nem használod az I-Spec EV felfogatási rendszert a váltóhoz)
Mindkét kerékpáromon SLX fék van, egyiken 2017 körüli széria, másikon 2020-as modell, elől 203 XT, hátul 180-as XT tárcsával. 1 dugattyús verziók.
Soha nem volt velük gondom. Légtelenítés pofon egyszerű, fékerő megfelelő.
Fékpofa rögzítés itt már átmenő csapszeges, aminek a végén van a rögzítő "drót". Semmi extrát nem ad szerintem amúgy hozzá, az olcsóbb Shimano fékeken található hajtott drótos megoldás is megfelelő volt.
Külföldi oldalakon (ali) 40e Ft körüli összegért hozzá lehet jutni párban hűtúbordás fémes betétekkel. Ezen az áron verhetetlen. Érdemes hozzá a fémes betétet venni. Magyarban természetesen ennyiért jó ha egy féket kapni...
DH-ra kevés lehet (a 2 dugattyús verzió), mindenhova máshova megfelelő