- könnyű beállítás: felrak, fékkar behúz, csavar meghúz, kész, nincs ciripelés, zizegés
- vastagabb betétek mint más gyártó fékeinél
- szerszám nélkül állítható a fékkar távolsága
- jól adagolható a Shimano SLX
- stabil, masszív sterkezetnek tűnik, fékkarok nem lifegnek
- 160-as tárcsával is nagy fékerő, bár még nem az igazi, mert bejáratós
- hátulról cserélhető fékbetét
- szolid megjelenés (a csilli-villi alkatrészek a tolvajoknak is tetszenek)
- nem kell hozzá spéci légtelenítő készlet
- a fékkar felfogatása kicsit idétlen, lehetne kétcsavaros a gyors, egyszerű szerelhetőség érdekében
- nem machmaker kompatibilis a Shimano SLX
- hosszú a fékkar, egy egyujjas bőven elég lenne hozzá
- az olajleeresztőn lévő gumisapka gagyi, szétszakad, elmarad
- fékbetét rögzítő sasszeg igénytelen és csúnya megoldás, ebben a kategóriában már tehettek volna oda valami csavart, bár a célnak megfel
- igazából a hibái inkább esztétikai jellegűek, műszakilag egyelőre nem tláltam benne kifogásolni valót
Nekem még a 665- ös SLX van, az újabb állítólag jobb, de jóval többe is kerül. Igazából Avidot akrtam venni de jó áron jutottam ehhez hozzá, és nem bántam meg. Biztos létezik ettől könnyebb és jobb, de halandó embernek ettől komolyabb fék szerintem nem kell, hacsak már nem tudja mire költeni a pénzét. 300km után egyelőre pozitívak a tapasztalataim.
folyt. köv.
Túra, XC, amatőröknek akár versenyezni is, nagyobb tárcsával FR, AM, talán DH,