Nos a 2012es SLX-ről beszélek!
Fékkar:
BL-M666 Hidraulikus fékkar
• Új rövidutas SERVO WAVE húzásmechanika
• Fékkartávolság-állító tárcsa segíti a szabad fékkartávolság- és pozíció-beállítást
• I-spec váltókarral integrált kivitelű fékkar (SL-M980-I/780-I,
SL-M980/780 SM-SL78-cal)
• 2-ujjas fékkar
• Tömeg: 232 g (pár)
Féktest:
• Ellenáll a hőhatásnak/ könnyű beállítani
• 125% fékhatás-növekedés az M975-höz viszonyítva
• Egyirányú feltöltésű féktest
• Szemközti kétdugattyús kialakítás
Minimalista formatervezés meglepően nagy fékerővel
Az egymással szemben álló kétdugattyús munkahenger jobban elnyeli a rotor rezgését
• Opciónális “Ice-Technologies” fékbetét (külön rendelhető)
• Tömeg: 260 g, (BR-M666, első és hátsó műgyanta alapú fékpofa)
1 hetes az SLX, így ezt még nem tapasztaltam, viszont ami nekem nem tetszik benne, az a fékbetéteken áthaladó sas szegecs, ami nem egy nagy megoldás! Meg kellett fordítanom, mert a szegecs végei beleérhettek volna a küllők útjába....
Előtte egy Avid Elixir 5ös fékszett dolgozott elől - hátul, amivel nem sok problémám volt, csupán az olajcserés és légtelenítési műveletek nem voltak megoldhatók itt a helyi szervizekben! :/
Tapasztalatom e SLX fékszettnél, hogy a betétek nem fognak akkora felületet a tárcsából, mint az Elixir betétjei, viszont fékhatásra győzött a Shimano és még csak bejáratós!
Olyan bringákra amikkel szeretnének időben megállni!
Fr, Dh, Street, Xc..... stb.