- nagy fékerő (legalább is V-hez képest)
- eddig kiválóan teszi a dolgát ez a Tektro tárcsafék (400 km)
- esőt bírja a Draco, semmi fékhatás csökkenés vagy csikorgás
- néha mindenféle indok nélkül hozzáér a tárcsa, de néhány apró, gyors fékkarbehúzás és flottul működik tovább a Draco
- UPDATE 2013.04.17. Szétszedéséhez Torx T25 csavazhúzó kéne, de hiába van ilyenem, használhatatlan, mert a csavar fejében van egy pöcök is, ami miatt lehetetlen beletenni ...valami speckó üreges csavarhúzó vagy bitfej kell hozzá
Elöl 180, hátul 160-as IS 6-os gyári tárcsák. Azt, hogy milyen beállítani a Tektro Dracot nem tudom, mivel egyrészt elég friss, 2, ha defektem van (gyakran szokott) én a gyorszárral szoktam "játszadozni" , ha nagyon elállítódna kivétel után. Ha nem vagy tapasztalt a hidraulikus fékek háza táján szerelés ügyileg, még mindig ott a használati útmutató, persze angolul és rengeteg műszaki zsargonnal. Összességében nem rossz ez a Tektro tárcsafék. Leginkább azt várom milyen lesz hóban menni vele. Előző V fékemet ilyenkor teljesen nullázta a felnire tapadó hó, itt meg ugye ez nem játszik...
UPDATE 2013.01.30. Kb.. 3 héttel ezelőtt, nagymértékű fékerőcsökkenés az elsőnél. Szervízbe vissza. Levegős. Garis javítás, 1 hét várakozás (Bikefun-éknál ennyi az átfutási idő,+ hétvége). Mikor érte mentem, mondta a szerelő, hogy olyan laza volt az olajteknő fedlapjának a csavarja, hogy kézzel is elforgott, valszeg ott szivárgott be a levegő. (gyári hiba)
+ A fékpofáimra valami olajos szennyeződés került, ezért cserélni kellett őket, de 1900,- -ból megúsztam a dolgot. Érzem, hogy a hátsónál is valami hasonló kezd kialakulni (mármint a fékpofák). Mondjuk nem csodálom, amennyi szutykot kap nap, mint nap az útról, de arra meg nincs időm, hogy minden nap szétszedjem atomjaira és megpucoljam
UPDATE 2013.04.17. Azóta folyamatosan nyikorog első és hátsó egyránt, mikor állóra fékezek, pedig takarítom a tárcsákat rendszeresen, de hiába.
város, XC