Kb. 2-3 hétig jó ha napi 20-50 km-et mész vele.
A féktesten található két lyuk amiken keresztül rögzíted magát a szerkezetet a csavarokkal. Nos ez a két lyuk nagyobb mint a csavar amivel rögzíted a féktestet. Ezért ha túl sokszor és túl erősen használom akkor előbb utóbb meglazítja a csavarokat és elkezd kotyogni az egész vacak. Először csak hetente kellett meghúznom a csavarokat aztán ahogy kezdett kifáradni az anyag egyre gyakrabban. Azért ennél komolyabb megoldást is találhattak volna mert az első féket nagyon komoly erőhatások érik. Én néha olyanokat fékezek elsővel, hogy a teleszkóp koppan. Most már ott tartok, hogy elhajlította a féktárcsát ez a mocsok selejt hulladék. Arról már nem is beszélve, hogy a csavarok a féktesten található két lyukba gyakorlatilag menetet vágtak. Pedig tudom, hogy azokban a lyukakban nem volt menet.
A hátsó fék azonnal blokkol, nem lehet vele adagolni. Lejtőn befelé akkorát estem emiatt, hogy a bal alkaromban részleges ínszalagszakadás keletkezett. Köszi Tektro.
Azt tanácsolom mindenkinek, hogy kerülje ezt az ócska avétos selejt márkát.
Ha egyszer beakarsz csúszni egy autó elé akkor ajánlom, amúgy semmire.