Fék - kiválló, szépen működik (ezen az árszinten a hidrauliku tárcsafék nem jellemző).
Hátsó váltó - pontosan vált, bár kicsit talán zajos, eddig nincs rá panasz.
Első váltó - 60 km után kicsit zörögni kezdett, egyszer-kétszer erőlködős volt a váltás, utánállítás után OK.
Hajtás - nincs panasz, eddig simán fut, monti után kifejezetten gyors.
Kerék, gumik - eddig OK, a fényvisszaverő csík előny, elhagyható a kevésbé esztétikus küllőprizma. Lendületesen haladok mindenféle utakon (kátyus aszfalt, macskakő, murva, földút), eddig nem volt baj/nyolcas.)
Pedál- a fém keret előny, kitett rész, így pár ütést már kapott, eddig bírta
Nyereg - kényelmetlen, nekem túlzottan uniszex, ill. ehhez a geometriához túl sportos. Nem tudok annyira előrehajolni, hogy ne fájjon, pedig nem vagyok túl nehéz (68 kg). Lecseréltem egy hasonló gyártmányú férfi nyeregre (selle royal wave moderate), így már tökéletes.
Kormány - állítható, bár ennek nem látom az előnyét, a legalacsonyabb fokozaton is éppen jó, időnként kicsit magasnak is tűnik. A markolat kényelmetlen, 20 km után kihólyagosodott a kezem, cserélni fogom.
Teleszkóp - nem blokkolható, de ez nem zavaró, az általam használt útvonalakon viszont kifejezetten jól jön.
Ld. fent: nyereg, kormánymarkolat. Nem prémium felszereltségű, de jól működik, az előzőektől eltekintve összhangban van.
Vannak könnyebb modellek is - a gyári súlya 15 kg, az új nyereggel, a gyerekülés tartójával, sárhányókkal 16,6 lett - de ez nem okoz komolyabb zavart a használatban.
Összességében, így az első 500 km-es szervíz előtt rendben van. (Később, ha érdekes lesz, visszatérek.) Szubjektív, de szerintem jól is néz ki - a feliratok talán kicsit túlméretezettek.
Napi használatra, rövidebb (egynapos, 30-40 km) túrákra ajánlanám, főleg burkolt utakra. Aszfalton, macskakövön, földúton, gyereket szállítva kiválló, jó napi bringának tűnik, ennél drágábbat nem szívesen hagynék magára közterületen (naponta eltölt 8-10 órát a vasútnál - bár 3 lakattal, amelyek együttes értéke kb. 28 000 Ft).