Caprine Wheelman trekking

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 84.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

emmertarmin avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A Wheelman váza erősnek tűnik, a festék bírja, nem pattogzik és nem is nagyon kopik egyelőre, de városi bringásként nem is nagyon strapálom. A duplafalú felnik nagyon jól teljesítenek. Elég sokáig tartott nyolcassá alakítanom, közel 1500 km-t tekertem vele eddig.
  • A vázgeometriát nem tudom érdemben véleményezni, nem értek hozzá annyira, viszont szerintem teljesen korrekt módon kényelmes a tartás. Az ülés pedig nagyszerű: Sokáig üléshuzattal használtam, és 90 km-es túra után sem éreztem, hogy fájna a hátsóm. Aztán a huzat elkopott, és 30-50 km után nagyon muszáj volt már leszállnom róla, rendes utcai nadrágban tekerve. Néhány napja pedig biciklis nadrágban és csupasz ülésen megkerültem a Balatont egy nap alatt, és a 207 km után egyedül a csuklóm fájt! (különben aktív tekerési átlag 20,0, abszolút átlag 15 km/h volt). Meglepődtem, de 207 km tényleg csak a csuklómat nyomta! (kesztyűt fogok venni, és a markolat sem a legergonomikusabb kialakítású. Meg hozzátartozik biztosan, hogy csak 65 kilót nyomok a 187 centimmel).
    2 napra rá a teljesen egészséges fenekemmel és utcai rövidnadrágban megint fölültem 50 km-re, és 30-nál már jobb volt 5 percenként állva tekerni.

    (Bocs a részletezést, én az ilyesmit szívesen olvasom, amikor más segít a tapasztalatával, és nem kell megtapasztalnom)
  • Jaa és jut eszembe: amióta megvettem (2008-as verzió egyébként, és 6 éve használom is) egyszer sem volt defektem. Nem tudom, min múlik, azért a kilométerek nagy százalékát az utolsó egy évben tettem csak le az asztalra, de az eredeti gyári belsők és külsők egészen eddig nem mutattak gyengeséget :) Kezdek félni amúgy, hiszen mindig elkezdődik valahol... :D
Hátrány
  • A váltók a piac legolcsóbb váltói, és eddig kétszer lettek beállítva, meg hangosak, meg megerőltetik a markot, meg nem is feszítik olyan jól a láncot, meg nem is váltanak olyan jól (alig) terhelés alatt, de igazából váltanak végeredményben, szóval én abszolút boldog vagyok a Tourney-val :D
  • A hajtókar, meg a műanyagpedál azért érezhetően nem a legerősebbek. EZ igazából egy ilyen olcsó bringánál nem is szempont, csak örülök, hogy már olyan szinten vagyok, hogy ezt biztosan meg tudom állapítani :D A gyári pedált egyébként lecseréltem olyan fémpedálra, aminek az egyik fele SPD, és akár  SPD cipővel hajtom, akár utcai cipővel, sokkal jobb érzés a magabiztos fémpedálra lépni.
  • Még annyit, hogy a kormányrúd tartóbilincse kétszer is kilazult menet közben, egyik alkalommal egy 70 km-es Balatontúra 30. kilométerénél. Azóta kötelesség az imbuszkulcskészlet. Ezt egyébként érdemes akkor is meghúzni, ha még nem laza. Nagyon kényelmetlen 10 km-t úgy tekerni, hogy a kormányrudat kényszerűen tartom a helyén :D
  • Nekem személy szerint fájdítja a szívemet, ahogyan a tiszta fémalkatrészek (kormány, csavarok, csomagtartó) szépen lassan megmutatják rozsdás énüket. Én évente le szoktam takarítani a biciklimet az utolsó alkatrészig, és ilyenkor az apró rozsdafoltokat is mindig megpróbálom szépen letörölni, ami egészen addig  jó, amíg nem hagyom kint a biciklit a deres reggelre,  vagy amíg nem kap el egy eső. Ez a problémám olyan, hogy megoldása egy 250'000-es bicikli vásárlásában látszódik, csak jól esik panaszkodni kicsit.
  • Ami még érdekes, hogy kb 1500 km után úgy tűnt, hogy csapágyas a bringám. Az a vicces, hogy a balatonkörút legelején kopogott a hátsó agyban valami, azt hittem csapágyas, de jobb ötlet híján folytattuk utunkat. Most szerelőhöz került, és kiderült, hogy a hátsó tengely eltört. Ki lett cserélve, 2500 Ft-ba került a kaland, ami nem vészes. Viszont büszkeséggel tölt el, hogy abszolút amatőr bringásként szét tudtam nyírni a hátsó tengelyt :D
    Valószínű egyébként, hogy valami gyártási hiba volt benne, egyáltalán nem hiszem, hogy bármelyik másik Caprine Wheelman hátsó tengelye ennyi idő után eltörne.
Tapasztalat

Igazából találomra vettem a biciklit, egyáltalán nem néztem utána sehol, hogy mire érdemes ügyelni, de utólag kiderült, hogy kis túlzással kétszer ennyiért vehettem volna rosszabbat is, mint a Caprine Wheelman. Azt szeretem a trekkingben, hogy bár országútival "jobb" túrázni, de ez kényelmesebb, és bírja a magyar utakat. A Balatonkörúton például nekem kényelmesebb volt ezt tekernem, mint egy triatlonos társamnak az országútiját. Persze az országúti előnye akkor jön ki, amikor 5 km/h-t emelni akarunk az átlagon, szóval nem lehet összehasonlítani, de a kényelmes tempónál a trekking jön ki jól.

Erre ajánlom

Városba tökéletes, túrára is nyugodtan. Hogyha sokat túrázol vele, akkor addig mindenhogyan kibírja, amíg el nem kezdesz rajongani a túrázásért, és kezdesz gondolkodni a felsőközépkategóriás bicikliken és egy nagyságrenddel nagyobb beruházáson ;)

Ennyiért vettem
45'000 Ft
37 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pajav8 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-stabil
-jól írányítható
-erős fékek
-jó ár/érték arányú a Caprine Wheelman
-aszfalton jó gördülési ellenállás
-hosszabb túrára is tökéletes

Hátrány

-földutakat annyira nem szereti

- váltó áttételezése lehetne hosszabb csúcssebesség 30-35 max

Erre ajánlom

városi használatra , rövidebb hosszabb túrákra

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Caprine Wheelman  2010 trekking
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Anti79 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hihetetlenül strapabíró a Caprine Wheelman és igénytelen kis jószág. 2004 óta folyamatosan használom kisebb-nagyobb túrákra, valamint folyamatos városi használatra. (Pedig aztán Veszprém nem valami sík vidék)

Hátrány

Kissé nehéz, nem aluvázas, pakolásnál, túrázásnál frankó lenne.

Tapasztalat

2004-ben vásároltam a Wheelmant, azóta rengeteg km-t tettem, hatalmasakat túráztam és a mai napig is túrázom ezzel a kis jószággal. A közel tíz éves használat alatt most először (2013.02.) volt nagy szervízen. Amit cseréltek rajta: első-hátsó tengelyek,és csapágyak, hajtómű tengely és csapágy.

A lánc a mai napig nincsen megnyúlva, pedig nem egyszer voltam vele Balaton kiskörön és nagykörön.

Erre ajánlom

Mindennapos városi közlekedésre, túrázásra, akár nagyobb távolságokra.

Ennyiért vettem
40000
21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Adrika98 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

9 hónapja használom a kerékpárt, nagyon meg vagyok vele elégedve. Kényelmes a Wheelman, heti 50-60 km-t tekerek általában. Cserélni még semmilyen alkatrészt nem kellett, pár csavar utánhúzásán kívül nem volt vele gondom. A csomagtartónak nagy hasznát veszem, sokat bír.

Hátrány

Eddig még nem tapasztaltam.

Erre ajánlom

Szerintem a heti 50-60 km-es biciklizésre tökéletesen megfelel.

Ennyiért vettem
61000
Csatolt képek
Caprine Wheelman  2011 trekking
Caprine Wheelman  2011 trekking
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lakatgab avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Előre bocsátanám, hogy elvakultan szeretem :D

Nagyon erős a váza, amire nekem szükségem van mivel közel 140 kg vagyok.Munkába járáshoz használom napi 15km-t tekerek vele, így leginkább csak aszfalton gyűröm ezt a Caprine trekkinget. Az aszfalt hibájából kellett cserélnem küllőket amik egy-egy gödör esetén elpattantak. Fékpofákat kell cserélnem minden szezon elején (súlyomból adódóan gyorsabban kopik).

Hátrány

Nem nagyon tudnék hátrányt illetve negatívumot mondani róla.

Tapasztalat

Szerintem egy nagyon korrekt kerákpár ez a Caprine trekking, amit remélem még nyúzhatok egy pár évig :)

Erre ajánlom

Csak aszfalt út....

Ennyiért vettem
65000
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bal3 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Áve!

Ezer éve vettem, kb. 10 éves ez a Caprine trekking. Nagyon erős és kényelmes geometriájú acél váz. Hosszú távú túrákra ajánlom.

Mindennel felszerelve vettem, de a komplett hajtóművet, hajtást, hátsó sort, láncot 3 hónap után lecseréltettem egy jobb Shimanora. Rugós nyeregcsövet kapott és új nyerget. Azóta csak tekerem, tekerem, ütöm vágom, bírja a Caprine Wheelman. 

A hátsó felnit is átfűzettem 5 év után erősebbre, az első még gyári. 

Annyira szeretem, hogy most egy komoly felújításon töröm a fejem, kapna egy új hátsó papucsot, agyváltót, felniket és új fényezést. (bordás szíjas hajtás is foglalkoztat)

Hátrány

A gyári ülés nekem kényelmetlen volt, csere.

Erre ajánlom

Túrázásra, városi közlekedésre jó szívvel ajánlom. Szerintem elnyűhetetlen.

Ennyiért vettem
50000
Mért tömeg
16000 g
Csatolt képek
Caprine Wheelman  2000 trekking
Caprine fitness üzemmódban
Caprine Wheelman  2000 trekking
Caprine Wheelman  2000 trekking
túrázáshoz, cuccolni
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gomby94 avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Festése, formája tetszik. Elég erős is a Caprine Wheelman, de nem túl nehéz. Jó a geója, könnyű tekerni. A Selle Royal ülés talán a legjobb dolog a biciklin, nagyon kényelmes. A duplafalú felni is nagyon jól bírja. Shimano és Trinity cuccok vannak hozzá. Fékek is jók és sokáig bírják. Hajtókarral sincs gond eddig. Hosszútávon is kényelmes.

Hátrány

Ezekhez az alkatrészekhez már valami komolyabb váltórendszert tettem volna mint a tourney. A marokváltó nekem nem nagyon jön be, bár ez a hugomat nem hiszem hogy zavarja.

Tapasztalat

Ez a hugom biciklije, bár elég sokszor megyek vele én is, és én szoktam szerelni. Szerintem egy egész jó és megízható bicikli a Caprine Wheelman. Nekem csak a tourney szúrja a szememet, de igazából az is működik még.

Erre ajánlom

Városba

Ennyiért vettem
40 000Ft
Csatolt képek
Caprine Wheelman  2008 trekking
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lokki5 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes, jó túrakerékpár a Wheelman. A masszív erős váz és kerekek miatt elég megbízhatónak tartom.

Elég kedvező ára van :D

Hátrány

Béna hajtókarok (ugyanaz mint a Caprine Foresten), hajlamos kilazulni.

A váltó nem valami pontos, de még a használható kategóriában van. Azért ne nagyon váltogassatok nagy terhelés alatt. Ja és marokváltós a Wheelman, én jobb szeretem a kis szarvacskás váltókarokat, de gondolom a legtöbb embernek jó a marokváltó is.

Nekem egyszer sikerült a kormányrudat is kilazítani, de ez lehet hogy az én hibám, nem a kerékpáré. Mindenesetre ha furcsán változott a kormányon a fékkarok szöge, azonnal álljatok meg és húzzátok meg rendesen, mert különben csúnyán szétkarcoljátok a kormányt.

A fékek jók, de irgalmatlanul gyorsan kopnak.

Tapasztalat

Hajtókart cserélni kellene, meg valami profibb váltó sem árt hozzá, amint rászánja magát az ember egy kis fejlesztésre, meghálálja majd a Wheelman.

Erre ajánlom

Túra, túra, túra lehetőleg aszfalton. Esetleg nagyon jó minőségű (nem buckás) földúton is kényelmesen elmegy.

Ennyiért vettem
58000
Csatolt képek
Caprine Wheelman  2010 trekking
Caprine Wheelman 2010
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

herdani avatar
38 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az egyik legjobb túrakerékpár. Én egyszer 120 km-t tekertem le vele egyszerre, és nagyon kényelmes volt, nemfáradtam el annyira.Ami a túramotoroknál a Honda Goldwing, az a Caprine Wheelman a túrabiciklik közt.Nagyon kényelmes,megbízható,nagyon könnyen megy. A váz nagyonkönnyű, erős, megbízható, aluminiumból készült. Egyaránt lehet teleszkóppal, illetve anélkül használni. Rengeteg kiegészítő kapható hozzá. Remek bicikli. 

Hátrány

Nincs semmi hátránya az égvilágon.

Tapasztalat

Az egyik legjobb bicikli.

Erre ajánlom

Túra minden mennyiségben,trekkink,XC de csak szélesebb gumikkal.

Ennyiért vettem
100000
Csatolt képek
Caprine Wheelman  2007 trekking
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:

Férfi:

  • 18"
  • 20"

Női:

  • 17,5"

 
színválaszték:
  • fekete
  • piros
  • fehér

villa (merevvilla):

Acél (dinamótartóval)


Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-M131


fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ21


első váltó:

Shimano FD-TZ31


hátsó váltó:

Shimano RD-TX35


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Rigida Zac-17 duplafalú alumínium


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


Irányítás

váltókar:

Shimano RevoShift


nyereg:

DDK FM-3166 színes


Fék

 
féktest:

Tektro V-fék


Kiegészítők

 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Dinamós első, elemes hátsó lámpa
  • Fényvisszaverők

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Caprine Wheelman termékkel kapcsolatban: