Csepel Landrider női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 76.500 Ft - 81.200 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Csepel Landrider női terméket!
Légy TE az első!
A Csepel Landrider női termékhez hasonló Csepel Landrider véleményei:
16-28 (28 vélemény)
Rendezés

Ágica avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon szép, elegáns, nőies ez a Schwinn-Csepel trekking. Nekem piros van. Nagyon sok km-ert tettünk meg együtt. Fél éve vettem. Bár sokaktól hallottam hogy rozsdásodik nekem egész jól bírta még. Igaz minden eső után megápoltam.  

Hátrány

A második nap már vinnem kellett mert szétment a külső gumija!!!! A fék az életveszélyes képtelenség beállítani a szerelő mondta kikéne cserélni a bringát.  Vagy csúszik vagy beragad a fék . A pedál ha esik az eső rettenetesen csúszik. Ha döcögős az út tuti inhüvely és könyök izületi gyulladás a vége. Az ülés nagyon kényelmetlen. Azt is lecseréltem. A világítással csak egy éjjszakát szenvedtem aztán vettem néhány ledlámpát amihez nem kell dinamó.  A kitámasztója mintha nem lett volna el is dűlt egy kis széltől erre elhajlott a táskatartó! Mindkettő ki lett cserélve. Sokat költöttem rá. Nagyon nehéz! Ha fel kellett szállni a vonatra képtelen voltam feltenni egyedül.

Tapasztalat

Bár nagyon tetszik a Schwinn-Csepel Landrider sajnos megfogok válni tőle. :( Napi 160km után jobban elfáradt mint én. Bár a váza erős de a többi nagyon gyenge.

Erre ajánlom

Városi vagy kissebb túrákra.

Ennyiért vettem
52 ezer
21 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rigop avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó

Könnyen átszerelhető

Kényelmes a marokváltója

Szép a fényezése, nem egy sablon egyszínű tucat termék

Hátrány

Nehéz :-(

A váltót sűrűn kell állítgatni, különben csörög-csattog

A csomagtartó csak valami 20-25kg-ot bír el, szemben a régi csomagtartóval, ami azt is kibírta, hogyha ráültem (58kg vagyok)

A gyári kitámasztó vérgagyi, majd ha letörik, veszek valami normálisat.

Tapasztalat

A bringa még csak fél éves, így hosszú távú tapasztalatokról nem tudok beszámolni. Több helyen olvastam, hogy rozsdásodik, ez nálam (egyenlőre még) nem jelentkezett. Olyan egynek nem rossz kategória a Schwinn-Csepel Landrider, de persze nem egy Merida.

Erre ajánlom

Városba, vagy rövidebb túrákra.

Csatolt képek
Csepel Landrider trekking
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TheMrMagic avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó ár/érték 

Erős váz

Jó minőségű alkatrészek

Hátrány

rövid garancia

kényelmetlen ülés

Tapasztalat

Csepelemet 2003-ban vettem és azóta is jól működik és eddig kb 8000-9000 km-t tekertem bele.Sajnos idén januárban egy autós megtörte, ezért a két kereket és a sárvédőket cserélni kellett.A hátsó koszórú 6000km-t bírt ki.Kezdő túrázóknak jó vétel a Schwinn-Csepel Landrider, akik 60-80km-nél nem mennek többet.

Erre ajánlom

Az első villát érdemes lecserélni teleszkóposra,mivel a göröngyös jó magyar utakon 2 óra után egy csuklóprotézis garantált.Az ülést is érdemes valami kényelmesebbre cserélni.

Ennyiért vettem
17000
Mért tömeg
18000 g
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krafi avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ennyi pénzért a közlekedéshez szükséges minden alkatrész benne van az árban. Szép a fényezése a váza nagyon massziv. A világitása tökéletes. Szerintem egy megbizható kerékpár a Schwinn-Csepel Landrider. A  legértékesebb része a dögnehéz váz.

Hátrány

A massziv váz miatt túl nehézkesnek találom. Nincs 3 hónapos de már a váltón állitani kellett. A fékek lehetnének jobbak is. Sárvédő nagyon rezeg ha belemegyünk egy kátyuba, vagy macskaköves uton megyünk.

Tapasztalat

Városi biciklizésre, munkába járni nagyon megfelel. Terepre már nem annyira.

Erre ajánlom

Városi biciklizésre ,munkába járni, kirándulásokra.

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
Csepel Landrider  2012 trekking
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

l.robi111 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

olcsó-strapabíró-könnyen szerelhető.

a melóba járó ember legjobb eszköze a Landrider 21sp :)

Hátrány

több alap alkatrészt korán cserélni kell ,pl: pedál, hátsó agy,stb.

Tapasztalat

7 év,cc:20 000km.évente szervíz,két-három évente felujítás:)

bírta a terepet,a sarat,mindent a Landrider :) mint egy igásló!

most már csak munkába járok vele ( ezt nem lopják el :)

Erre ajánlom

szinte mindenre jó ,városi használatra,elugrani a boltba, munkába tekerni vele!

elvinni a kutyát futtatni,rövidebb erdei bicaj-kalandra ( a sarat nem szereti).persze nem egy terepjáró, de síma fölúton, kavicsoson elgurul .

Ennyiért vettem
48 000.-
Csatolt képek
Csepel Landrider  2004 trekking
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandrea78 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem tökéletesen megfelel, ami van. Igaz már egy kicsit öreg a Landrider, de a funkcióját ellátja. Cserére először a lámpája szorult. 

A váltórendszerrel nem vagyok teljesen megelégedve, lehetne jobb is.

Megbízható, jó kerékpár, tulajdonképpen a lámpa cseréjén kívül nem volt vele semmi probléma.

Lecserélni nem fogok rajta semmit.Egy gyerekülést

re lesz szükség, mivel ősztől bölcsis lesz a kisfiam, és elég távol van a Bölcsőde, így biciklivel fogom hordani. 

Hátrány

A sárvédő rozsdásodik.

Tapasztalat

Nőként , és városi bringásként nekem maximálisan teljesít ez a Schwinn-Csepel trekking. 

Erre ajánlom

Városi biciklizésre, kisebb kirándulásokra. Túrázásra már nem. 

Ennyiért vettem
30.000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Landser avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Masszív jó kidolgozású váz, és ezzel ki is merült minden előnye. Én munkába járni vettem igénytelen olcsó öszvért szerettem volna, hát ez a Schwinn-Csepel trekking az.

 

Hátrány

Nehéz a Landrider, de legalább szétt nem fog esni ;-)

A váltó a fékek mind bóvli kacat, párezerrel többért tiszteségesebb darabokkal is ékesíthették volna, sok bosszúságtol kimélve meg a vásárlót.

Ennyiért vettem
60000
19 olvasó 74%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

angyaldj avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

- városban jól bírja  strapát  lehet azzal gyorsan menni csak váltó  beállítás kérdése

-könnyen kormányozható meg kőnyű az irányítása

-a lámpái jobban világítanak mint egy fejlámpa nagyon erősek

-nagyon stabil bicikli terepen is

-és bírja a km-reket

Hátrány

-váltó beállítása 100 km-reként

-a sárvédő ha neki megyünk egy kis patkának akkor a sárvédő nagyon rezeg vagy elálitodik

-a pedálok nem bírják a ha nagyon keményen megnyomják emiatt ajánlom az alumíniumos pedálokat

Tapasztalat

Jó biciklinek számít nagy távokat is meglehet tenni de csak jó beállítással meg karbantartásával meg élvezetes tekerni is de aki egy igazi komoly biciklivel akar járni én ajánlanám a Schwinn Csepel-magnumot 10-15000ft drágább de az mindenre jó meg jobban fut

Erre ajánlom

Városba,gátakra vagy aki nagy távokat akar megtenni terepre nem ajánlatos menni

Ennyiért vettem
39990
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zozópajti avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Van két kereke gurul, lehet használni, apróbb hibái ellenére jó kis bicó, a párom nyüstöli 1,5 éve. Szerintem annyira nem rossz min ahogy lentebb irtak róla, és jobb mint egy multiban vásárolt bicó.

Hátrány

Ami ennél is jelenkezett:

- Rozsdásodás egyes alkatrészeken

- Hátsó váltót kb 2 havonta állítani kell

- Hajtókar görbülés

- Borzalmas Saccon fékkarok és fékpofák

Tapasztalat

Atombiztos magyar Hi-Ten acálváz ami szerintem az összes alkatrészt túl él majd, rengeteg dolgot cseréltem már rajta, úgymint: nyereg nyeregcső fékkarok fékpofák pedál (már a harmadik van rajta). A maga nemében nem egy rossz bicó de igaz ami igaz ennyi lóvéért kicsit jobb cumókat is pakolhatnának rá.

Erre ajánlom

Normál használatra olyannak aki meg tudja javítani, szervízre ne költs inkább alaktrészre.

Ennyiért vettem
47500
Csatolt képek
Csepel Landrider  2010 trekking
Csepel Landrider  2010 trekking
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andriskaaaa avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Lehet vele közlekedni és ott az érzés, hogy mégis csak egy viszonylag ismertebb márkán ülsz
Szerencse, hogy nem én használom.

Hátrány

Gagyi, ócska, rozsdásodik, nehéz.

Váltani nem tanácsos vele, a gyári láncvédő műanyag széttört már a második fokozat váltáskor.

Gyári gumi reped.

Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
Csepel Landrider  2009 trekking
23 olvasó 30%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scarecrow avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Megvásárláskor  minden a közlekedéshez szükséges alkatrész benne van az árban.
Szerintem szép a fényezése.
Fékek tűrhetőek.
Masszívnak tűnő váz.

Hátrány

Nagy a tömege.
Az eredeti pedálok csúsznak hamar kopnak,  kb.250 km után cseréltem.
A nyereg cseréjén még gondolkodom.(lehet én vagyok vékony és azért nem jó nekem)
Az első villa nem annyira merev szerintem mint kellene legalábbis a kerékpár tömegéhez nem illik.
A hátsó váltót eddig kb. 100-150 kilométerenként  állítanom kellet mert hangos lett most a láncfeszítéssel van baj.
Az első kereket nem a Miskolc környéki utakhoz találták ki.
A sárvédők csavarodnak pedig emlékeim szerint semminek nem mentem neki.

Tapasztalat

A bringa tömege kezd zavaró lenni, és a hátsó váltóban nagyot csalódtam.
Az első kerékben lévő kis nyolcast az útminőségre is foghatom, de szerintem egy ilyen keréknek többet kellene bírnia.
A csomagtartót használom mert nem szeretek a hátamon táskát cipelni.
A világítást még soha nem próbáltam de legalább van.

Erre ajánlom

Főleg városi használatra ajánlom vagy sík terepen való túrázásra, a váz geometriája nem túl ideális emelkedőn.

Ennyiért vettem
52800
Csatolt képek
Csepel Landrider  2011 trekking
új korában
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zazie87 avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Pályafutása végén már direkt szadiztam, ugrattam padkára föl és le --- végül is nem esett szét...
  • 11 évet bírt ki a családunkban :)
  • A váltó (Shimano valami SIS) egész egyben maradt és működött!
Hátrány
  • Dögnehéz, jó kis Hi-Ten acél váz, ami azért jó, mert még rozsdásodik is...
  • Gagyi minőségű műanyag alkatrészek, amik előbb mindenhol lötyögtek majd off...
  • Az aluminiumot, mint agyagot hírből sem ismerték Schwinnéknél az ezredforduló tájékán. Vagy csak szerettek volna egy minél lomhább bringát összerakni
  • Csodálatos szimplafalu felnik görbülnek egy kis gallytól is
  • A nyereg, amely a kényelmet hivatott volna biztosítani, olyan merev és kemény lett pár év alatt, hogy ihaj. Ellenben viszont két buszülésnyi szélességben a rendelkezésemre állt. (hát nem maradt rajta sokáig)
  • Az eredeti gumiköpeny Taiwanban készült és meg is látszott rajta
  • Sehol egy gyorszár, se imbuszos megoldás, villáskulcs készlet magunknál tartása kötelező
  • A pedál volt a kedvencem, az esőben úgy csúszott, hogy párszor pofára estem :D
Tapasztalat

Felnőtt életem első bicókája. Tulajdonképpen szerettem, de csak mert az enyém volt és gurult. És mert emlékezetes városi éjszajázásokhoz társult.

A nagyapám bringája volt, jó sokat állt a garázsában, aztán megörököltem. Volt rajta minden, dinamó, csomagtartó, ami (nem)kell. Ezeket lehántottam róla. Így tíz kilóval könnyebb lett, de még mindig vágósúlyban volt (min 20 kg). :D Lomiztam rá új cuccokat egy másik Schwinn-Csepel rokonról, úgy már egész elviselhető lett. Aztán kishíjján megölt párszor és elhajlott a hátsó támvilla... Persze ez nem mind az ő hibája, az előéletéről nem sokat tudok. Lehet, hogy DH-zott vele a laza nagypapi... De nem hiszem. Mindegy, gyakorló bringának épp jó volt.  Az új tulaja ragyogó arccal vette át... :)

Mindezzel tulajdonképpen azt szerettem volna elmondani, hogy ha valaki most szánná magát rá a fent említett márka fent említett típusának megvásárlására, tudjon róla, hogy mi vár rá egy évtized múlva...

Erre ajánlom

Boltba járáshoz épp ideális, amennyiben a bolt közel van, lakatolás nélkül szeretnénk otthagyni, és imádkozunk, hogy mire kiérünk, lopja el valaki, hogy végre rászánjuk magunkat arra, hogy vegyünk egy újat... :)

Ennyiért vettem
Remélem nem költött rá sokat nagyfati...
Csatolt képek
Csepel Landrider  2000 trekking
21 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

memoart avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

•tulajdonképpen gurul

•körbefordul a kerék meg ilyenek

•jó kiállású, kényelmes

•alig drágább egy tecsó cajgánál

Hátrány


Hátrány az van: egyrészt szégyen, hogy erre a kínai limlomra ráírják, hogy "CSEPEL",

Weiss Manfréd forog a sírjában.

 

•hajlik a hajtómű mint az alufólia, a rajta lévő nadrágvédő plexit rá kellett tiplizni mert potyogott

•pedál szétesik, bár ettől nem is vártam többet

•dinamós világítás csak súlynak

•rozsdásodik mindene ami nem alu (kormány, nyeregcső), habosodik a váz és a csomagtartó

•a felni nagyon puha aluból van, szinte kenődik

•a V-fék beállíthatatlan, gyenge rugókkal, rossz konstrukció

•a marokváltó ma esett darabjaira, úgy, hogy lényegében nem volt használva

•a gyári kenda külső egy vicc, szanaszéjjel repedt

•műanyag sárvédők fényre porlanak

Szumma: napon és esőben de összességében kültéren nem használni!

Egy helyi kerékpárboltos megszüntette a beszerzést a Schwinn-től, mert a vásárlók hordták hozzá vissza a bicajokat az előbb leírt tünetekkel. Az üzletkötő erre azt mondta, hogy "benne van a használati utasításban, hogy ha nedvesség éri végig kell törölgetni a kerékpárt" ... Ja meg egy napernyőt is hordj magadnál!
 

Tapasztalat

A munaktársamé a jószág, nem sokat volt nálam, inkább csak szereltem de egészen kiábrándító.

Ha valaki ragaszkodik hozzá az nagyon szeresse a bütykölést és nem utolsósorban gyűjtögesse a használható alkatrészeket, mert előbb vagy utóbb szinte minden csere.
 

Upgrade1: Megint itt van a pincémben a szörny és félve, de le kell hozzá mennem. Széjjelbányásztam.

-a műanyag házas, gagyi középcsapágy rozsdaporban köhög. Megivott már fél liter WD40-et és kézzel alig tudom átforgatni. Ha rázom a vázat csak potyog bentről ez a téglapor szerű cucc és nincs vége.

-hajtómű komplett csere

-a lánc kb. 5 cm-t nyúlt mint a gumipók (a márkahű lánc 1000, a jó meg 4000, vajon miért?)

-a lánctányéron a nadrágvédő a tiplizgetés ellenére is lepotyogott újra (tán ráragasztom)

-elsőváltókar csere, hagyjuk a picsába ezt a markolatváltót.

Erre ajánlom

Megútálni egy márkanevet (ami pedig valószínűleg tud többet is)

Ennyiért vettem
38500
Csatolt képek
Csepel Landrider  2008 trekking
55 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-28 (28 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 17”
  • 19”

 
színválaszték:
  • piros
  • zöld
  • korall
  • fehér

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu MTB 175 mm 28/38/48 7/8s


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes vagy Shimano Nexus 3


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél 600 ×70 ×1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×60 mm


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

alu-plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider női termékkel kapcsolatban: