A fék nagyon jó, az agydinamó super dolog.
Én kényelmesre vetten a beállítást. A kormányt magasra állítottam, nem kell a bringára feküdni és nem törik ki a nyakam.
A Csepel Traction világítás jól működik, az agydinamót szinte észre sem lehet venni menet közben. Nagyon szeretem. Olyan kósza gondolataim vannak, hogy egy ledes, vagy jobb prizmával szerelt első lámpa talán jobban megvilágítaná az utat. Az első és a hátsó lámpa is világít a megállás után.
A láthatóság miatt azért egy LEDes villogót felszereltem a kormányra.
Eddig csak a váltó, amivel nem tudok teljesen zöld ágra vergődni, tegnap több időt töltöttem az állítással, és talán sikerült javítani. Régen sem szerettem a beosztott váltókarokat, és most sem szerettem még meg. A régi biciklimen érzésre nagyon jól be tudtam állítani a minden sebességet, és ha be volt olajozva a lánc, akkor szinte hangtalanul ment a fogaskerék. Ezt itt még nem sikerült minden sebességen elérnem.
Fő probléma: hátul a harmadik legkisebben, elől a legnagyobbon. Ezt nem gondolom még keresztbeváltásnak. Lehet, egy idő után ezt kombinációt mellőzni fogom, mert a többi egész jó.
A teleszkópot nem igazán értem... szerintem nincs értelme. Normál menetben nálam nem csillapít, nem sokat dolgozik. Még csak gondolkoztam a vételen, amikor rákérdeztem, hogy lehet-e telo nélkül venni ezt a bringát, de nem lehetett. Akkor és most is azt gondolom, hogy egy fölös extra, ami plusz súly és el tud romlani.
Játéknak jó...
Sziasztok!
Nemrég vettem a Csepel Traction 2013-as kiadását fehér vázzal és nagyon szép.
Ezen kívül is nagyon tetszik. Igaz előtte nem voltam elkényeztetve jó bringákkal.
Úgy hozták, hogy már másnap indultam vele egy Balaton körüli túrára és teljesen jó volt minden.
Naponta használom munkába menet is, úgyhogy már van benne min 250 km.
Ahhoz képest, hogy mennyire tetszik a Csepel Traction, talán sokat írtam a negatív dolgokról. A többi egyszerűen jól működik. Úgy vettem, hogy sok évig fogom használni és az eddigi tapasztalatok alapján ez így is lesz. Városi használatra mindenkinek ajánlom.