Kategóriájában felszereltsége alapján, ami alatt értem a váltókart (nem szeretem a Revoshift váltókart), sárvédőt, csomagtartót és egyéb alkatrészeket, talán a legolcsóbb. Szín (fehéret szerettem volna).
A váltók lehetnének jobbak (pontosabbak, halkabbak).
Lehetnének gyors zárasak a kerekei, és az üléscső is. Bár így ellopni is nehezebb egy fokkal ezeket. :)
A festése egyszerű, letisztult, nincs rajta sok cicoma, azért én kicsit kiegészítettem házilag egy kis fényvisszaverő fóliával itt-ott, mivel sokszor megyek sötétben és közúton is.
Három hónap és 800 km próbálkozás után a hátsó váltót lecseréltem egy Alivio váltóra (7800Ft), így már jobb a váltás. Ülést is cseréltem rajta, mert nekem nem vált be teljesen az Alpine nyereg, ami egyébként nem rossz, ha jól van beállítva (vízszintbe kell állítani a két legmagasabb pontja alapján). Ezen kívül a markolatot cseréltem le egy puhábbra. Ezeket leszámítva nagyon jó bringa, szeretem! Akinek nincs több pénze, hogy minőségibben felszerelt bringát vegyen, annak tökéletesen megfelel. Főleg, ha a hazait szereti!!!!
Könnyen és gyorsan lehet állítani a kormány pozícióját imbuszkulcs segítségével. Így egy kis próbálkozás után, mindenki megtalálhatja a legkényelmesebb megoldást magának.
Egy év után is jó véleménnyel vagyok róla. Több, mint 3000 km-t tekertem vele, nem hagyott cserben.
Amatőr szinten napi bringázáshoz, túrázáshoz, kirándulásra.