Csepel Traction trekking

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 94.000 Ft - 103.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Örpi avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A 28"-os kerekeket megpörgetve eléggé gyorsan lehet vele haladni. A teleszkóp eléggé sok buckát elnyel. A hozzászólásban mindent leírok.

Hátrány

A hátsó váltó nem minden sebességben csendes, majdnem mindenhol kattog, ciripel. a hozzászólásban mindent leírok.

Tapasztalat

Első teleszkóp: Jó, hogy van, de a 19"-os vázat megsüthetem a 165 centimmel. Nagyon megemeli az egész vázat, és így ugyanúgy veszélyes az ágyékleverés, mintha nagyobb vázzal vettem volna.
Nyereg: Selle Royal Alpine. Nincs baj vele nekem nem kényelmetlen.
Fék-váltókar: Tökfelesleges költségnövelő design elem. Fék + marokváltó bőven elég lenne.
Fék: Sokan írtátok, hogy jók a fékek. Ez beállítás kérdése, én keményebben szeretem. A fékpofák alapból gagyik. Az második nap észrevettem, hogy az egyik hátsópofa szétfoszlott, azonnal visszavittem a boltba, ki is cserélték.
Hajtómű: Erről nem tudok mit mondani.
Lánckeréksor: Nekem tök felesleges a hét sebesség hátulra, nem használom ki.
Első váltó: Nincs baj vele, szépen vált le is fel is.
Hátsóváltó: Hát, ő már problémásabb ketyeg és cicereg majdnem minden fokozatban.
Sárvédő: Van, de minek? Lötyög, meg zörög. Az ember háta meg ugyanúgy sáros lesz.
Külsőgumi: Óvatosan a vadulással, mert még a száraz úton is csúszik, ha fékez az ember. Királydinnyét ugyanúgy nem szereti, de a fél centis üvegszilánknak egész jól ellenállt. Csak egy pici lukat ejtett a belsőgumin. Egy akármilyen olcsó külső gumi lehet még ennyire sem védte volna meg a belsőt.

Összesítve nem olyan rossz, csak vannak olyan alkatrészek, amik cserések lesznek. Tulajdonképpen ha nem agydinamósat vesz az ember, akkor csak a lámpák híján nem lehet vele forgalomban közlekedni, bár a csengő bizonytalanul működik. Ez a kalapácsos rendszer mind bizonytalan, én a klasszikus csengőt szeretem olyanra is cseréltem, de végülis olyan mindegy, mert a gyalogos a bicikliúton is ugyanúgy figyelmen kívül hagyja... 

Erre ajánlom

Városban közlekedni, túrázni.

Ennyiért vettem
93600
Mért tömeg
16300 g
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

28" Alu Traction


anyag:

Alumínium


méretek:

Férfi:

  • 19"
  • 21"
  • 23"

Női:

  • 17"
  • 19"

 
színválaszték:

Férfi:

  • Fekete-piros-fehér

Női:

  • Fekete-grafit-fehér

villa (teló):
Suntour NEX 4110 V2

Meghajtás

hajtókar:
  • 170 mm
  • 48-38-28T

fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ077428, MF-TZ217428


középrész:

Thun Jive monoblokk

  • 119/122 mm

első váltó:
Shimano Tourney,

FD-C051M6


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda

  • 700×40C

Irányítás

kormány:

Promax HB-3188

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés
  • 15° hátrahajlás

kormányszár:

Promax alu

  • Állítható
  • 110 mm

kormánycsapágy:

Neco félintegrált


Fék

 
féktest:

Saccon Alumínium "V"


 
fékváltó kar:
Shimano Altus

Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós (Agydinamós modell esetén)


 
hátsó lámpa:

Dinamós (Agydinamós modell esetén)


 
sárvédő:

Alu-plasztik, pálcás


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Küllőprizmák

tömeg:
  • 16.3 (Sport)
  • 16.8 (Agydinamós)

 
további információk:

Ár:

  • 93.600 Ft - Sport
  • 103.000 Ft - Agydinamós

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Traction termékkel kapcsolatban: