Cube LTD CLS trekking

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




-Döme- avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Álomszép... nyílván szubjektív de akkor is az :)

- Úgy megy a 28-as mintha húznák.

- Remek vázgeometria, kényelmes hosszabb távon is.

- Alap első villa, már nem is állítható mint a korábbi évjáratok de városban pont elég.

- A fékek és a váltómű pontosan teszi a dolgát.

- Egyben van a Cube LTD CLS, masszív de a kellem is megmaradt.

Hátrány

- Gyárilag nem volt rendesen meghúzva a monoblok, nyikorgott is rendesen....

- A Schwalbe külső kopik az aszfalton mint a fene.  A tövist  se szereti, a szezon végén érdemesebb lesz valami komolyabb defektvédős külsőt szerezni rá.

- Nekem kényelmetlen ez az SR nyereg 30 Km-er felett.

- Nem  is értem, hogy egy ekkora cég ilyen semmire való pedált tesz fel nem csak a CLS-re hanem ennél komolyabb  vasakra is..... Érdemes rövid időn bellül cserélni, nekem 500 Km-er után kotyogott, muzsikált.

Tapasztalat

Ez az  első komolyabb bringám. Talán már összeszedtem vele annyi Km-ert, hogy megismerjem és írjak róla. Sokáig tököltem, hogy milyen bringát vegyek Acera-Alivio felszereltségben. Más márkához olcsóbban is hozzájuthattam volna de egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt választottam.

Felszereltségben visszalépést hozott a 2013-as évjárat viszont egy 20-ast el is hagytak a vételárból. Ettől függetlenűl nem vesztett a gép az értékéből és valahogy mindig ott a mosoly a szám szélén ha leszállok róla. Egyszerűen kívánja az utat.

Persze tudom, hogy ez a létező legalapabb Cube de azt hiszem ár érték arányban  verheti a komolyabb darabokat is.

 

 

Eltelt egy év, került a biciklibe 4000 Km-er és pár új alkatrész. A középrésszel kétszer mentem vissza a boltba mert recsegett ropogott, harmadjára cserélték. Került rá egy SMP TRK nyereg azóta simán elvagyok a hosszabb utakon. A gyári fékpofák jól szerepeltek csak a hátsót kellett cserélni. A pedálokat az elején lehúztam de azt kell mondanom nem szolgált rá, egy kis tőrődést igényelt csak és azóta is azzal fut a gép. Az idényben kap majd két 37-es defekvédős külsőt és  más nem kell a boldogsághoz. Összeségében kíváló a paripa megszolgálja az árát nyugodtan vegyél Te is egyet!

Erre ajánlom

Tekerni meg tekerni....  Mindenapi használatra  ideális!

Ennyiért vettem
128000
24 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Lite Trekking Cross


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 50 cm
  • 54 cm
  • 58 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:

Anthracit-piros


villa (teló):

SR Suntour NEX


Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-M311, 48x36x26T, 175 mm, láncvédővel


első váltó:
Shimano Altus,

FD-M310, Top Swing, 34.9 mm


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-M410


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Cross Alu


Kerék

felni:

Schürmann Yak19, V-fékes


első agy:

Shimano HB-RM40


hátsó agy:

Shimano FH-RM30


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

Active 44x622


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus,

SL-M310, Rapidfire-Plus


kormány:

Cube Rise Trail Bar, 660 mm


kormányszár:

Cube Performance, 31.8 mm


kormánycsapágy:

FSA No.10 fél integrált, 1 1/8"


nyeregcső:

Cube Performance Post, 31.6 mm


Fék

 
féktest:

Shimano BR-M422, V-fék


fékkar:

Shimano BR-M422, V-fék


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


tömeg:

13,2 kg


 
további információk:

Scape Varioclose 34,9 mm nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube LTD CLS termékkel kapcsolatban: