Cube Nature női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.03.)
  • Listaár: 174.990 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Cube Nature női terméket!
Légy TE az első!
A Cube Nature női termékhez hasonló Cube Nature véleményei:
1-4 (4 vélemény)
Rendezés

vwgolfgaben avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Rejtett bovdenek

-Ár/érték arány

-Szép festés

-Vázgeometria

-Fordulékony

Hátrány

-Négyszögtengelyes hajtómű.

-Schwalbe SmartSam gumik persze csak akkor ha aszfalton akarod használni.

Tapasztalat

2015-s modellt vettem 188.900-ért, ennyiért ilyen felszereltségű bringa szerintem jó választás. Fékekkel egyenlőre meg vagyok elégedve komolyabban még nem kellet használnom, váltórendszert írták,hogy lassú hát nem tudom az enyém tökéletesen végzi a dolgát(elöl Deore hátul XT, Alivio karokkal), teleszkóppal is meg vagyok elégedve 90%-ban lockolva használom viszont szépen csillapít amikor kell. Vázzal meg vagyok elégedve eggyel nagyobb a váz mint kellene de szeretem a sportos testtartás mégis kényelmes még a gyári Viper üléssel is, fordulékonyságával abszolút megvagyok elégedve kicsit szélesebb járdán megfordulok vele, hegymenettel se volt gond. Hajtóművével is meg vagyok elégedve de azt a későbbiekben le szeretném cserélni integrált tengelyesre szerintem ez lehet a bringa leggyengébb pontja de majd kiderül. Schwalbe Smart Sam gumikkal van szerelve, jól gurul mégis 40 fölött úgy érzem mintha már fogná a bringát a légellenállása miatt meg 30 fölött hangos. Egyenlőre ennyi majd jelentkezek ha valami elromlik :)

UPDATE

700 km után még mindig hibátlan, vázgeometriával nagyon meg vagyok elégedve hegyre fel és hegyről le is csodásan viselkedik, 62km/h volt eddig a legnagyobb sebességem vele abszolút nem éreztem még akkor sem hogy bizonytalan lenne. Fékek 500km után kezdtek el igazán jók lenni. Ülés is egyenlőre jó de 55 km-nél többet egy nap még nem seggeltem rajta. 

UPDATE 

4000 km után elmondhatom, hogy hiba nélkül megy még mindig a SmartSam gumik kihúztak 3500 km-t most Marathon Racer van fent. Ami csere érett az a lánc és a hátsó fogaskeréksor ezen kívül kapott a bringa egy nagy generált és megy tovább... 

Erre ajánlom

Melóba járni,  akár hosszabb túrákra is.

Ennyiért vettem
188.900.-
Csatolt képek
Cube Nature  2015 trekking
Cube Nature  2015 trekking
Cube Nature  2015 trekking
26 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

komandi2 avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A dizájn nagyon rendben,a szokásos Cube minőség.

A váz formája érdekes,a felső cső a nyereg előtt elvékonyodik(emelésnél kézre esik),az alsó cső lekerekített élű téglalap(szállításnál gondot okozhat).

Váltóbovdenek a csőben,emeletre cipeléshez ideális.

Hátrány

A 2015-ös cross paletta legelfuseráltabb darabja.

Tapasztalat

Hosszú kihagyás után tavaly döntöttem egy "komolyabb" bringa megvásárlásáról.A választás egy 2014-es Ltd Cls Pro-ra esett, full Acera felszereltséggel.Nagyszerűen prosperált,de ha az ember belekerül ebbe a mókuskerékbe, mindig jobbat akar.Idén kaptam egy kihagyhatatlan ajánlatot erre a gépre,gondoltam ugrunk egy kategóriát.

FEKETELEVES:a polcról találomra leemelt alkatrészek katyvasza. Acera négyszöges hajtómű,Acera szintű hátsó sor,Alivio váltókar,Deore első,XT hátsó váltó.

Egy XT váltó,Acera sor párosítása katasztrofális káoszt okoz.Olyan lassú volt,hogy két váltás között megkötöttem a cipőfűzőmet.Bebizonyosodott,hogy egy jól összelőtt alacsonyabb kategóriájú,de azonos elemekből álló rendszer sokkal jobban dolgozik,mint egy ilyen szedett-vedett.

DILEMMA:eladjam vs.feljavítsam?

Mivel annyival a piaci ár alatt vásároltam,elindult a javítási projekt.

Deore váltókarok,Deore octalinkes hajtómű,XT lánc,XT hátsó sor.

Természetesen most minden rendben,de megfizettem a tanulópénzt.

KONKLUZIÓ:Nem értem a gyártókat miért teszik kockára a renoméjukat ilyen "hibrid"bringákkal,aki ezt megveszi, soha többet nem választja ezt a márkát.Miért nem állít csatasorba pl.négy felszereltségi szintet(egy belépő full Tourney-t,Acera-t,Deore-t,XT-t).Mindenki válogathatna pénztárcája szerint és érezhető lenne a minőségi különbség.

UI:Kedves Cube, kukázzuk már ki ezt a Viper nyerget!Nagyon durva,hogy a félmillás bringát is ezzel a hatezer forintos,(teljesen alkalmatlan) ülőalkalmatossággal gyalázzák.

Erre ajánlom

Ezt a konfigurációt NEM ajánlom megvételre.Ha kicsit kevesebből gazdálkodsz, harminccal olcsóbban megkapod a full Acerás Curve Pro-t, az jó vétel.Ha rá tudsz dobni egy huszast, ott a Nature Pro,az is rendben van.

24 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bakke avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Nagyon jó áron vettem a Cube Nature-t, czakkumpakkli 650 euró volt asszem a 2010es modell, UK-ből rendeltem. Ezen az áron szuper a gép, az XT/Deore váltóval, karokkal, hyrdo Hayes Ride tárcsafékekkel.
  • A Shimano hajtómű-monoblokk  mutatós és jól működő darab, ahogy az egész bicó, a festése különösen szép és profi munka. Váltó bowdenek a vázba vezetve! Teleszkóp kitűnő, nincs vele semmi gond, eddig.
  • Váltás szuper, városba-túrázni zsír, nehéz teljesen kihajtani - 3*9 fokozat (korábban voltak ilyen gondjaim régebbi bicókkal, elfogyott a fokozat :D :) A gumik miatt nem ajánlom pl. erdei mtb pályán, nem arra való a Nature, a 28as ugyan duplafalú, de aránylag vékony felnik sem.
  • a 2011-12es Cube Nature modellek szinte tökugyanolyanok mint az enyém, ajánlom!
Hátrány
  • A nyereg elég kényelmetlen, le fogom cserélni, csak halogatom. 
  • Gyárilag hihetelen gagyi pedált adtak hozzá, azonnal cserés, elég hülyén néz ki ezen a szép bicón. 
  • A tárcsafékek nem az igaziak, a betét szar  - szerintem. Csináltam már vele mindent, tisztítottam, kiégettem, de még mindig olyan közepesen jól fog, elég messze van egy jó tárcsaféktől. Ha felforrósodik, akkor elkezd sírni, esőben szintúgy, de valami félelmetes módon. 
Erre ajánlom
  • fasza trekking, város-túrázás
Ennyiért vettem
650 ejró
Csatolt képek
Cube Nature  2010 trekking
Cube Nature  2010 trekking
Cube Nature  2010 trekking
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tfuresz avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Igényes kivitelezés, szerintem nagyon szép kerékpár, jó ránézni
  • pontos könnyen kapcsolható váltó, nem állítódik el soha
  • középrész és hajtókar nagyon egyben van, a külső csapágyazás bírja a kiképzést
  • számomra tökéletes vázgeometria, kényelmes kormány és üléspozíció
  • megfelelő fékerő, hidraulikus fékrendszer
  • nagyon jó egyenesfutás, széles kormánnyal könnyen irányítható
Hátrány
  • első teleszkóp 1000 km után már erősen "lóg", pedig terepet nem is nagyon látott. Erős fékezésnél  csavarodik is, amit a 80 kilómmal bírnia kéne. Szerintem ennyi pénzért tehetnének bele valami normálisat, vagy adják inkább merev villával olcsóbban. Persze nem kizárt, hogy kifogtam egy gyári hibásat, mert a haverom hasonló teleszkópja bírja ugyanezt a kiképzést (tárcsafék nélkül)
  • fékek iszonyú hangosak, hiába lettek tisztítva, hamar koszolódik és utána visít mint egy kismalac, hosszú (2-3km) lejtőkön könnyen melegszik, és csökken a fékhatás. A fékkarokat túl nagy erővel kell húzni, néha attól félek, hogy letöröm.
  • gumiköpeny igazából semmire sem tökéletes, de mindenhol elboldogul valahogy
Tapasztalat

2010-es bicó, a szezon végén vettem, ezért csak 2011-ben használtam rendszeresen. Összességében jó kerékpár, amire nekem kell, azt tudja, komolyabb terepre nem érdemes vinni, mert a teleszkóp hamar zavarba jön, de nem is erre tervezték. Én 90%-ban közepes és rossz minőségű aszfalton jártam vele, leginkább a Vértesben hétvégi túrákra a haverokkal, Budapesten egy-egy esti bicózásra és a Balaton-felvidéken néhányszor. Erre tökéletes, és az erdei ösvényeken is simán elboldogul, leszámíva a gumiköpeny bizonytalanságait. Murvás részen viszont a keskeny kerék komoly gondokat okoz az irányításban, észnél kell lenni, és kanyar előtt lassítani. 

 

Idővel szeretnék rá venni egy rendes telót, és egy csendesebb (és picivel erősebb) első féket is. Nem tudom, hogy megért-e 230.000 Ft-ot, de majd az idő megadja a választ. Ilyen felszereltségű bicót találni olcsóbban is, csak hát az nem Cube, és nem ilyen szép. Ha valami komolyabb meghibásodás lenne, akkor majd kiegészítem.

Erre ajánlom

XC re tökéletes, városba nem ajánlom mert biztosan ellopják, arra inkább valami olcsót.

Ennyiért vettem
230000
Mért tömeg
12900 g
Csatolt képek
Cube Nature  2010 trekking
Cube Nature  2010 trekking
Cube Nature  2010 trekking
Tárolás
25 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Superlite Trekking Cross Double Butted


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 50 cm
  • 54 cm

 
színválaszték:

Piros-szürke


villa (teló):

SR Suntour NEX 700C 63 mm rugóúttal


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney TX,

FC-TX801, 48x36x26T, BB-UN100, 175mm, Chainguard


lánc:

KMC Z72


első váltó:
Shimano Tourney TX,

FD-TX800, Topswing, 31.8mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney TX,

RD-TX800, 8-Speed


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

MTB Aluminium


Kerék

felni:

CUBE SD20, 32H, Disc


első agy:

CUBE K68F Alloy Light


hátsó agy:

CUBE K68R Alloy Light


külső gumi:

Impac Streetpac, 42x622


Irányítás

váltókar:
Shimano Tourney,

ST-TX800


kormány:

Cube Rise Trail


markolat:

CUBE Performance Grip


kormányszár:

Cube Performance 31.8 mm


kormánycsapágy:

Feimin FP-H863, Semi-Integrated


nyereg:

CUBE Active 1.1


nyeregcső:

Cube Performance 27.2 mm


Fék

tárcsafék:

Tektro HD-M285 hidraulikus


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Tektro


tömeg:

14,0 kg


 
további információk:

Cube Varioclose 31.8 mm nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube Nature női termékkel kapcsolatban: