-Rejtett bovdenek
-Ár/érték arány
-Szép festés
-Vázgeometria
-Fordulékony
-Négyszögtengelyes hajtómű.
-Schwalbe SmartSam gumik persze csak akkor ha aszfalton akarod használni.
2015-s modellt vettem 188.900-ért, ennyiért ilyen felszereltségű bringa szerintem jó választás. Fékekkel egyenlőre meg vagyok elégedve komolyabban még nem kellet használnom, váltórendszert írták,hogy lassú hát nem tudom az enyém tökéletesen végzi a dolgát(elöl Deore hátul XT, Alivio karokkal), teleszkóppal is meg vagyok elégedve 90%-ban lockolva használom viszont szépen csillapít amikor kell. Vázzal meg vagyok elégedve eggyel nagyobb a váz mint kellene de szeretem a sportos testtartás mégis kényelmes még a gyári Viper üléssel is, fordulékonyságával abszolút megvagyok elégedve kicsit szélesebb járdán megfordulok vele, hegymenettel se volt gond. Hajtóművével is meg vagyok elégedve de azt a későbbiekben le szeretném cserélni integrált tengelyesre szerintem ez lehet a bringa leggyengébb pontja de majd kiderül. Schwalbe Smart Sam gumikkal van szerelve, jól gurul mégis 40 fölött úgy érzem mintha már fogná a bringát a légellenállása miatt meg 30 fölött hangos. Egyenlőre ennyi majd jelentkezek ha valami elromlik :)
UPDATE
700 km után még mindig hibátlan, vázgeometriával nagyon meg vagyok elégedve hegyre fel és hegyről le is csodásan viselkedik, 62km/h volt eddig a legnagyobb sebességem vele abszolút nem éreztem még akkor sem hogy bizonytalan lenne. Fékek 500km után kezdtek el igazán jók lenni. Ülés is egyenlőre jó de 55 km-nél többet egy nap még nem seggeltem rajta.
UPDATE
4000 km után elmondhatom, hogy hiba nélkül megy még mindig a SmartSam gumik kihúztak 3500 km-t most Marathon Racer van fent. Ami csere érett az a lánc és a hátsó fogaskeréksor ezen kívül kapott a bringa egy nagy generált és megy tovább...
Melóba járni, akár hosszabb túrákra is.