A dizájn nagyon rendben,a szokásos Cube minőség.
A váz formája érdekes,a felső cső a nyereg előtt elvékonyodik(emelésnél kézre esik),az alsó cső lekerekített élű téglalap(szállításnál gondot okozhat).
Váltóbovdenek a csőben,emeletre cipeléshez ideális.
A 2015-ös cross paletta legelfuseráltabb darabja.
Hosszú kihagyás után tavaly döntöttem egy "komolyabb" bringa megvásárlásáról.A választás egy 2014-es Ltd Cls Pro-ra esett, full Acera felszereltséggel.Nagyszerűen prosperált,de ha az ember belekerül ebbe a mókuskerékbe, mindig jobbat akar.Idén kaptam egy kihagyhatatlan ajánlatot erre a gépre,gondoltam ugrunk egy kategóriát.
FEKETELEVES:a polcról találomra leemelt alkatrészek katyvasza. Acera négyszöges hajtómű,Acera szintű hátsó sor,Alivio váltókar,Deore első,XT hátsó váltó.
Egy XT váltó,Acera sor párosítása katasztrofális káoszt okoz.Olyan lassú volt,hogy két váltás között megkötöttem a cipőfűzőmet.Bebizonyosodott,hogy egy jól összelőtt alacsonyabb kategóriájú,de azonos elemekből álló rendszer sokkal jobban dolgozik,mint egy ilyen szedett-vedett.
DILEMMA:eladjam vs.feljavítsam?
Mivel annyival a piaci ár alatt vásároltam,elindult a javítási projekt.
Deore váltókarok,Deore octalinkes hajtómű,XT lánc,XT hátsó sor.
Természetesen most minden rendben,de megfizettem a tanulópénzt.
KONKLUZIÓ:Nem értem a gyártókat miért teszik kockára a renoméjukat ilyen "hibrid"bringákkal,aki ezt megveszi, soha többet nem választja ezt a márkát.Miért nem állít csatasorba pl.négy felszereltségi szintet(egy belépő full Tourney-t,Acera-t,Deore-t,XT-t).Mindenki válogathatna pénztárcája szerint és érezhető lenne a minőségi különbség.
UI:Kedves Cube, kukázzuk már ki ezt a Viper nyerget!Nagyon durva,hogy a félmillás bringát is ezzel a hatezer forintos,(teljesen alkalmatlan) ülőalkalmatossággal gyalázzák.
Ezt a konfigurációt NEM ajánlom megvételre.Ha kicsit kevesebből gazdálkodsz, harminccal olcsóbban megkapod a full Acerás Curve Pro-t, az jó vétel.Ha rá tudsz dobni egy huszast, ott a Nature Pro,az is rendben van.