Gepida Alboin 300 Pro CRS trekking

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 179.900 Ft

Használt Gepida Alboin 300 Pro CRS eladó
75.000 Ft
új árához képest: -58%

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

zorroaster79 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Összességében jó a felszereltség, nyilván a saját kategóriájában tekintve:

- a hidroforming váz nagyon masszív, ugyanakkor nem nehéz. Azt nem tudom megítélni mennyire kényelmes más vázakhoz képest, mert nem sok összehasonlítási alapom van, de nekem pont jó az 52-es váz (176 cm, 81 cm belső lábhossz)

- a teleszkóp lockolható, bár én hagyom hadd dolgozzon ezeken a kiváló magyar utakon. Erre , meg könnyű terepre pont elég

- 9x3-as váltórendszer acera első és alivio hátsó váltóval pontos és nekem elég gyors is. A fékváltókarok kifejezetten jól néznek ki szerintem.

- octalinkes acera hajtómű

- nagyon jó a kormány és a markolat, a kormányszár állítható, ami előny, mert be lehet lőni a megfelelő pozíciót (ugyanakkor ha ez megvan le is lehet cserélni fixre, de ez nem egy nagy költség)

-  a Schwalbe gumik jó kompromisszumot jelentenek az aszfalt/könnyű terep vonatkozásában

- a fékek ebben az évben csak v-fékek voltak még, de nekem tökéletesen megfelelnek

-  kitámasztó

Hátrány

Ezek inkább apróságok eddig:

- az állítható stucni nyöszörög, szóval némi tesztelés után érdemes lecserélni megfelelőre

- a 31,8-as kormányra nehezebb rárakni a kiegészítőket (lámpa, csengő, km-óra)

- a teleszkópot nem teszteltem komolyabb igénybevétellel, és szerintem nem is arra tervezték

- a nyereg selle royal viper, erről írtak már itt hideget-meleget, szerintem nem annyira rossz, de nekem keskeny volt, így cseréltem Montegrappa Argóra

- ez a natúr fehér festés kicsit túl egyszerű szerintem

- listaáron szerintem kissé drága, de szezon végi akcióban nagyon jó (vagy használtan mint én) 

- a 2015-ös model már közel sem ilyen komoly, (váz, hajtómű, váltórendszer mind gagyibb), gondolom eggyel lejjebb jönnek árban 

Tapasztalat

Shimano sises, hi-ten vázas, merev villás mtb volt az előző bringám 15+ évig. Mondjuk közel 0 karbantartással is teljesen jó volt évi kb 500 km-re. Nyár végefelé döntöttem, hogy egy komolyabbra váltok, első körben minimumként teleszkópos, alu vázas és 28as kerekes cross/trekkingben gondolkodtam mert kb 90% aszfalton használom, és komolyabb terepre nem szoktam menni. Először egy 200 pro crs-t néztem ki, majdnem vettem egyet 65e-ért újszerű állapotban. Ez nem jött össze, elkezdtem utánajárni a dolognak, és úgy döntöttem inkább emelek a költségvetésen, és komolyabbat veszek. Ekkor már a szempontok közt volt hogy 8x3 as acera/aliviós legyen, octalinkes hatóművel.  Már kezdtem hajlani a Kenzel 200 cross felé, amikor megtaláltam ezt a keveset használt 2013 as 300 pro crs-t épp it a testbike-on hirdetve, és némi gondolkodás és rövid próba után megvettem. Őszintén szólva a 200-as kék színben sokkal jobban néz ki szerintem, de ezzel is sikerült megbarátkozni.  A felszereltségben szerintem nincs olyan rész ami durván kilógna, megfelelő minőségű rajta minden. Jó nem egy extra minőség (nem deore vagy afölött) de ebben az árkategóriában az nem is jellemző. Ha valamiből máshol jobb van, akkor másvalamin tutira spórolnak. Ez a felszereltség szerintem elég jól kiegyensúlyozott. 

Cserélve: 

-nyereg Montegrappa Argóra

-cserélem a stucnit gepida fixre (új asgardról bontott, még nem tettem föl) 

-pedál fél-spdre (shimano m 324) na ezt mindenkinek ajánlom, mert egy baromi jó dolog

 Városban és rövidebb túrákra használom. Ezekre nyilván sokkal alkalmasabb mint az eddigi mtb. Földútnál komolyabb terepen nem tervezem használni. Eddig maximálisan elégedett vagyok a bringával, télen nemigen fogom használni, szóval a tartósságról legkorábban jövőre tudok írni.

Erre ajánlom

Ez ilyen többfunkciós bringa, jó városba, országútra, túrázni, könnyebb terepre. 

Ennyiért vettem
100000
23 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bangalore avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

szép... nagyon

csendes

gyors

nagyon jó a kormánymarkolat

 

Hátrány

gyári ülés (ami nálam nem Selle Viper) kuka, illetve becseréltem egy váztáskára

kicsit kemény (az előző montim jobban "elnyelte" az úthibákat)

Tapasztalat

mivel szinte kizárólag aszfalton használom, így a monti után kész felüdülés. Már a Merida montit is kár volt megvenni... ez a cross igazi telitalálat arra a felhasználásra, amire nekem kell! a 28-as keskeny kerék, a 9 hátsó fogaskerék... mind a lendületes haladást szolgálja. Jó vele suhanni... tényleg...

ajánlom... jó szívvel... bárkinek

Erre ajánlom

országúton nagyon állat

Ennyiért vettem
125 000 (beszámítással)
41 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NEX 700C HLO TRAVEL: 63MM


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCC-T208 48-38-28T 170/175MM


lánc:

KMC Z72 8S


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG31,

11-32


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY710 TOP SWING DUAL PULL 34,9MM


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-T4000 SGS


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

XERAMA SP-940 PP/STEEL W/ CATYE


Kerék

felni:

Beretta Disc 25 32H


első agy:

FORMULA DC-20 QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22 QR 32H


külső gumi:

WTB/FREEDOM WEDGE 700X38C


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus,

SL-M310 3X8S


kormány:

GEPIDA ALLOY AL-118 W: 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

KALLOY ASDC1 EXT: 90MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11Q


nyereg:

SELLE ROYAL ALPINE HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

tárcsafék:

SHIMANO ALTUS BR-M315


 
féktárcsa:

SHIMANO RT-26S 160MM


fékkar:

SHIMANO ALTUS BL-M315


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Kormányszarv
  • Láncvédő

tömeg:

14,9 kg


 
további információk:

Mach1 küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 300 Pro CRS termékkel kapcsolatban: