Gepida Alboin 300 trekking

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 184.900 Ft

logo
7 év vázgarancia, 31 nap cseregarancia, beüzemelve, 100% menetkész állapotban ingyenesen házhoz szállítva
Gepida Alboin 300, 2019-es, 28"
184.900 Ft

Gepida Alboin 300, 2019-es, 28"
184.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

Real93 avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jó váz, szép festés
  • Váltó: egy állítás ráférne, mert 1-2 fokozatot kihagy, de ettől függetlenül jól működik. 
  • Fék: még nem kellett hozzányúlni (azóta elkopott a fékopfa), teljes mértékben elégedett vagyok vele. 
  • Gumik: a gyári Schwalbe Delta Cruiser van rajta, nem nagyon akarnak elkopni. Mondjuk egy kicsit repedezett már majdnem újkora óta, de ez nem egyedi eset, és baja nem lesz tőle. Defektet még egyszer se kaptam vele. Update (2018.11.25. ~12.000km): kopottabb állapotában azért összejött 2-3db defekt, kb 7000km-t bírt. Úgyhogy Schwalbe Marathon váltotta a gyári gumikat, eddig defektementes. Eggyel szélesebb, 700x38C ment fel, ez még elfér, de ennél szélesebbet már nem mernék bevállalni.
  • Első lámpa: jobb mint amire számítottam, nem csak arra jó hogy lássanak, én is látok vele. Viszont az jó lenne, ha álló helyzetben is világítana még 1-2 percig, nem tudom létezik e ilyen első lámpánál.
  • Van hozzá pumpa, ami bármikor jól jöhet.
Hátrány
  • Nehéz, mint a trekkingek általában.
  • A hátsó lámpa nem világít. Maga az izzó működik, valahol a hátsó sárvédő környékén tűnik el az áram. Egyébként elégedett voltam vele, amíg működött, mert elég erősen világít, és megállás után még legalább 5 percig ég.
  • A csomagtartó elrepedt/eltört. Ez a legnagyobb csalódás, mert elég masszívnak tűnt. Gyakran használom, de még sose értem el a max terhelhetőségét, ami 25kg.
  • Gumibelső: érdemes 1-2 hetente fújni, ha a max nyomás közelében akarom használni. Emiatt túl szoktam fújni egy kicsit.

Update (2018.11.25. ~12.000km)

  • Kormánycsapágy: rendszeresen kilazul és meg kell húzni. Érthetetlen, hogy gyárilag miért nem a-head-et raktak bele?
  • Küllők: a hátsó kerékben közel 10db küllőt kellett már törés miatt cserélnem, pedig 100kg fölé akkor se megy a terhelés, ha szállítok valamit a csomagtartón.
  • Kitámasztó: idővel elkezd zörögni, ami elég idegesítő. Szétszedtem, egy műanyag betét volt benne elkopva, amin a kitámasztó surlódik. A betétet alulról megemeltem két csavaralátéttel, hogy közelebb kerüljön a kitámasztóhoz, így egyelőre jó.
  • Sárvédő: a pálcák csatlakoztatása a sárvédőhöz nem a legjobb, el is tört. Meg lett csinálva, most jobb mint újkorában.
Tapasztalat
  • Nyereg: viszonylag rövid távon szoktam használni a biciklit, ennyi idő alatt nem kényelmetlen. A rugós nyeregszár nem rossz, de elég nagy úthiba kell hozzá hogy megmozduljon. Update (2018.11.25.):a rugós nyeregszárról olvastam olyanokat, hogy nem túl tartós, de nekem eddig teljesen hibátlan. A nyereg is hibátlan állapotban van.
  • Első teleszkóp: a semminél jobb, lock-olható is, de nem egy komoly darab. De legalább hibátlanul működik. 

Általában 20km-es távokon használtam, és kb. 2500-3000km-nél tartok jelenleg. A mostani ára 150-180.000Ft körül van bolttól és évjárattól függően. Én kicsit olcsóbban vettem, annyiért nekem megérte. 150.000Ft-nál drágábban viszont már nem biztos, hogy ilyet vennék.

Update (2018.11.25. ~12.000km)

Összességében elégedett vagyok a biciklivel, néhány bosszantó apróságot leszámítva nem volt nagy baja a kopó alkatrészeken kívül. Szoktam 60-80km-es távokat is szoktam menni, viszonylag kényelmesnek mondható.

Amiket eddig cseréltem, azok többnyire kopó alkatrészek: fékpofa (1-2x), gumi, gumibelső, lánc (2x), lánckeréksor (2x), néhány küllő, markolat, pedál (2x).

Ami gyári: váltók, hajtómű, villa, kerékagyak, kormány, fékváltókarok, bovdenek, meg ami esetleg kimaradt az előző felsorolásból az is.

23 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ferenc79 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

3 éven keresztül használtam és használtan vettem Ez idő alatt az alap karbantartáson kívül semmit nem kellett cserélni a biciklin.

A középrész az én súlyommal nem igazán volt hangtalan. :) (90-100kg) de tökéletesen tette a dolgát, cserére nem szorult.

Leginkább városban használtuk családi kerékpározásokra, napi 10-30km tavasztól-őszig. Erre a célra tökéletesen megfelelt, a következő bicikli is egy Gepida lesz, ez már szinte biztos.

Hátrány

Nem volt a középrészen kívül más hátrány amiről be tudnék számolni.

Erre ajánlom

Városi biciklizés, kis terep néha, de csak óvatosan.

Ennyiért vettem
65000
Csatolt képek
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bodor Imre avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó ár-érték arányban lehet megvásárolni újonnan. A gyári gumik nagyon strapabíróak, jó a tapadásuk, kevlár betét miatt pedig alig volt defektem. A V-fékek szuperül fognak, ha nem vigyázol ( beállítás függő..) akár fejre is állhatsz. Az Alivió váltó nekem bejött. A teherbírása elfogadható, sátor, hálózsák, kaja, szerelőcuccok, ruha nyeregtáskában minden gond nélkül kényelmes tekerést biztosít. A világítás ebben a kategóriában optimális.

Hátrány

Talán az alsó-középkategóriába lőném be, sajnos alsó felé billenve. Bosszantó kisebb-nagyobb de állandó "hiszti" jellemezi. Mondjuk én extrém használtam, ahhoz képest pedig jól teljesített. A pedál műanyag, eltört, szétroncsolódott az első 5-600 km-en. A gyári nyereg komolyan problémás.Kemény kényelmetlen. Azonnal cseréltem egy prosztata kímélő zselés változatra. A festés komoly gond az egész Gepida családnál. Kopik rendületlenül.A stucni egyszerűen szétesett 1000 km után ( ??? ) A Gepida csak hosszas sz****ás után cserélte ki egy NEM ERRE valóra, mivel nem volt pótalkatrészük. Na ezen kiakadtam rendesen. A garancia érvényesítést felejtsd el....Volt egypár küllő törésem de ez nem a canga hibálja volt, inkább a rossz úté.

Tapasztalat

Nem bántam meg hogy megvettem, de ennek érzelmi okai is vannak. 3 évet használtam, beletettem 16000 km-t. Kicsit meg is könnyeztem az eladását.A trekking nagyon jó választás az olyan fószeroknak akik elmennek a faluban a boltba kenyérért, tejért, dolgozni. Sőt körbetekertem Vele a Balatont 3 alkalommal, a Fertő tavat 2-szer, a Velencei-tavat 10-szer, a Tisza tónál 2 - szer voltunk. Szerettem, menet közben megbízható volt. A gyári alkatrészek sok esetben alsó kategóriát képviselnek ( nyereg, pedál, küllő ). akkor jöttem rá hogy mi a különbség 2 trekking között mikor egy túra alkalmával kipróbáltam egy Meridát, majd egy német gyártású Scorpiont. Jobbak.

Erre ajánlom

Igazábol túrázni nagyon jó vele, kellő gondoskodást igényel. Hegyekbe nem ajánlom!

Ennyiért vettem
125000
Mért tömeg
15000 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2013 trekking
Gepida Alboin 300  2013 trekking
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hideyoshi avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • esztétikai megjelenése: egyszerűen dögös, fekete-ezüst-narancs: meglátni, és megszeretni :)
  • előző gépeimhez képest nagyon könnyen szalad, kis odafigyeléssel, finomhagolással - ráment 1-2 délutánom - a váltók tökéletesre állíthatóak
  • agydinamó, LED világítás - sötétben tekerve is elég fényt biztosít
  • a teleszkópok teljesítménye eddig bőven elég volt, no és az, hogy lockolhatóak,  meredek emelkedőn, alsó hangon is 30kg felszereléssel megpakolva nagyon sokat jelentett
  • pumpát még nem kellett használnom, és a gumijavító készletet sem
Hátrány
  • az az átkozott nyereg, mint sok hozzászólónak, nekem is megkeseríti az életemet..50km után erős altesti zsibbadást tud okozni, ezt fogom elsőnek lecserélni
Tapasztalat

Idén (2013.) nyár elején döntött úgy a család, hogy a szokásos vízparti nyaralásunkat kerékpár túrába illesztjük bele. Ehhez már csak a gépek hiányoztak, így a korábbi családon belüli  pozitív tapasztalat alapján döntöttünk a Gepida márka mellett.

A nyár folyamán bejártuk a Kis - Balaton vidékét, valamint az Őrségben tettünk egy felejthetetlen körütazást. Mindegyik gép kitűnőre vizsgázott. ( Gepida Alboin 300/200, illetve Gilpil50 a gyerekeknek). Pedig volt sík vidék, dombok-völgyek, és mindez teljes terhelés alatt. Sátrak, hálózsákok, stb...ami egy családnak egy hétre kell :)

Laza talajon viselkedik gyengébben a keskeny gumival, de tehető rá szélesebb is, azzal már a lazább földutakon is lehet vele boldogulni, de azért nem egy terepre való gép.

Már bőven túl vagyok az 1000km-en, hisz munkába is bringával járok, több sátras-kerékpáros túrán vagyunk túl, és eddig nem okozott csalódást. Csendesen, könnyen fut, és még nem romlott el semmi, lekopogom. Bár ahogy nézem a fékbetétek tavaszra cserések lesznek, hiába az őrségi dombok...

Egyszóval, cseppet sem bántuk meg a családi Gepida "flottát", csak ajánlani tudom mindenkinek!

Erre ajánlom

Akár hosszabb távú túrázásra ajánlom hegyen-völgyön, de inkább aszfaltra, illetve keményebb, jobb minőségű talajra.

Ennyiért vettem
149000
Mért tömeg
16500 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2013 trekking
1100km után, mint az új :)
Gepida Alboin 300  2013 trekking
Gepida Alboin 300  2013 trekking
36 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tom1973 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Látvány: Gyönyörű bicikli, első látásra beleszerettem. Komoly masszív váz, ami használat közben egy nyekkenés nélkül teszi a dolgát (itt megjegyezném, hogy 110 kg alatt).
  • Agydinamó: Nem gondoltam volna, de szuper. Nem lehet észrevenni tekerés közben.
  • Hátsó váltó: Zaj nélkül teszi a dolgát, pontosan, precízen.
  • Első telók: hibátlanul teszik a dolgukat, amikor kell. Nekem nem kellett állítanom rajta. Nagyobb sebességnél avatkoznak be rossz minőségű úton. Felütést még nem tapasztaltam, mondjuk túlságosan rossz úton még nem jártam vele.
  • Fékek: Elég erősek, nincs nyekergés sem laasú, sem erőteljes fékezésnél sem.
  • Most így 4 nap után ennyi.
Hátrány
  • Hát mindenképp az üléssel kell kezdenem: Borzasztó!!! Nagyon puha, ez mellet nem állítható a dőlésszöge, így sajna ~5-10 km után a nyereg eleje szét akarja rombolni a férfiak legjobban féltett dolgát. Mondjuk mint már írtam 110 kg alatt teljesít, de szerintem egy sima dőlésszög állítással ez a probléma orvosolható lenne. Szóval ez cserére fog szorulni az biztos..
  • Első váltó: Hát itt se a csendesség, se a pontosság nem mondható el. :-( Zörögve csörögve, nehézkesen teszi a dolgát. Sokat nem fogom használni így annyira engem nem zavar.
Tapasztalat

Összehasonlítási alapom egy 1989-ben vásárolt schwinn csepel woodlans biztosít. Mely a mai napig állta a megpróbáltatásokat. A nyerge még most is kényelmesebb, mint a Gepida nyerge. Gondolkodom rajta, hogy át is rakom rá. Az igazság az, hogy a woodlansra komoly generálozás vár, ami hosszabb ideig el fog tartani. Ezért döntöttem egy új bicikli megvásárlása mellett, remélem ez a bicikli is kibír annyit, mint a woodlans. Összességében eddig nem bántam meg a vásárlást. Szerintem egy jó biciklit vásároltam.

Erre ajánlom

Túrázásra! Nagyon nagy jóindulattal földes útra, de ott is a jobbakra, mert a vékony gumik szerintem hamar megállásra kényszerítik a kerékpárost.

Ennyiért vettem
131.900
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zotyo69 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól ki tudom használni mind a munkába járás mind a sportolás terén is. A teleszkóp az én 100 kg-os súlyommal is kiválóan működik. Agydinamó megkönnyíti a világítás biztosítását, környezetbarát megoldás.

Hátrány

Vigyázni kell rá mutatós bicaj csak olyan helyre megyek vele, ahol nincs veszélyben :( !

Tapasztalat

Nagyon szeretek vele bicajozni gyakorlatilag mióta megvan le sem szálltam róla.

Erre ajánlom

 Ajánlani tudom mindenkinek, aki egy jó minőségű jól összeszerelt bicajt szeretne.

Ennyiért vettem
149500
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benjoe1 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- A Gepida Alboin 300 ár/érték aránya szerintem elég jó a maga kategóriájában

- Váz

- Jól néz ki, persze ez szubjektív

Hátrány

- Nyereg

- Nehéz (a felszereltségnek is köszönhetően)

- Nem túl fodulékony a Gepida Alboin 300

Tapasztalat

Nem ültem még jobb kerékpáron, szóval nincs összehasonlítási alapom. Nem vagyok nagy bringás, pár hónapja határoztam el, hogy hobbi célból veszek egy bringát. 750 km-t tekertem eddig. Cserélni kellett pár dolgot már az elején, vásárlás után. Monoblokk nem túl nagy terhelésre is recsegett, ez cserélve lett teljesen fémre. Egy bizonyos fokozatban recsegő hangot adott valami (talán a lánc), láncsere után is. De pár száz kilométer után abbamaradt, talán összekoptak az alkatrészek. Az első váltó nekem nem szimpi, a hátsó néha dobálja a láncot, de sok baj nincs vele, ebben az árkategóriában jó. Először csak aszfalton tekertem, de mostanság többet vagyok vele terepen (főleg jobb minőségű földút, gát), a bicaj elég jól bírja, nem nyekereg. Csak az egyik sárhányó pálca műanyagja tört el, illetve a hátsó sárhányóba vezetett világítás kábelének dugója elveszett, így most az nem működik (ez nem feltétlen jó megoldás). Sárba, homokba már használhatatlan, de nem is erre találták ki. Kategórájából eredeően aszfalton és  enyhe terepen is közepes teljesítménye van, aszfalton nem fogsz 40-el haladni, terepen nem fogsz tudni vigéckedni, de a kitűzött kilómétereket/távot így is fogod tudni teljesíteni. A gyári nyerget nem tudom megszokni, most fogom cserélni, ahogy a pedált is. Kicsit többet vártam, ha újra választhatnék, akkor kicsit több pénzért minőségibb alkatrészekkel szerelt bicajt választanék, és inkább cross-trekkinget egyenes kormánnyal, sallangok nélkül.

Erre ajánlom

Aki egy komplett, teljesen felszerelt bringát szeretne venni elsősorban városi használatra, néha túrázgatni aszfalton, jobb minőségú földúton, annak jó választás lehet, ha a pénzügyi keret vagy a rászánt összeg ennél nem magasabb.

Ennyiért vettem
105000
Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2012 trekking
1-2 naposan
Gepida Alboin 300  2012 trekking
1-2 naposan, szinte új
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dudus1 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy nagyon jól megtervezett és összerakott bicó a Gepida Alboin 300.Nagyon jól felszerelt(agydinamó,világítás,csomagtartó ,pumpa,sárvédő)csak ráülsz és tekersz.A nagyobb kátyukat is jól bírja a teleszkóp és a rúgós nyereg miatt.

Hátrány

Nincs!..............na jó ha egy kicsit kötöszködni akarnék akkor az első váltó lehetne egy kicsit komolyabb.

Tapasztalat

Tíz év aktív kerékpározás kihagyása után döntöttem úgy,hogy újra kerekezni fogok a jobb kondi és a 105kg-os súlyom miatt.Sokat olvasgattam a neten és nézelődtem a helyi biciklis boltban mire eldöntöttem,hogy a nekem való bringa ár érték arányt is figyelembe véve az Alboin 300-as.Itt kezdődik az a trekking kategória amivel bátran neki lehet vágni egy nagyobb túrának is.

Erre ajánlom

Városi ilettve kisebb-nagyobb túrázásokra.

Ennyiért vettem
105900
Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2012 trekking
Gepida Alboin 300  2012 trekking
Gepida Alboin 300  2012 trekking
26 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

arw avatar
46 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem sorolom, hogy Hydroforming váz stb. Megláttam és ez kellett, előtte nézegettem a 200-ast de az eladó rábeszélt, hogy jobb ár-érték arányú a Gepida Alboin 300 (igaza volt).

Hátrány

Valahol kellett spórolni, ez pedig a következő: FC-M171 hajtómű, 40-es lánc, nagyon gagyi pedál. 

Tapasztalat

Hajtómű csere FC-M361-re, ez is valami belépő de mégis óriási a különbség, szerettem volna Octalinket de sehol nem kaptam 48-38-28-at, az integrált meg drága nekem. Lánc HG70-re csere, a 40-es megnyúlt pedig kentem. A pedál PD-M520, cipő Bontrager Race MTB.  Párom bőrből készített villavédőt, amit lehet kapni boltban sajna kicsi volt rá. Előre kettő darab 5 ledes lámpa, hátra pedig egy MARS 4.0 lett szerelve, valamint a hátsó rész a csomagtartón fel lett matricázva piros rendőrségi fényvisszaverő matricával. Kapott még BBB kulacstartót, Gepida kulaccsal illetve kerekenként 2 küllőprizmát és egy Crivit vezeték nélküli km órát ez a Gepida trekking. Táskával szereltem fel, méghozzá egy Basil Tour XL-el amit itt vásároltam a bazárban.  Amikről nem írtam (váz, váltó, felni, gumi, világítás stb) teljes mértékben meg vagyok elégedve.

Erre ajánlom

Városba, rövidebb-hosszabb túrákra, átlag embernek bőven elég, nem szabad magára hagyni. Jelenleg is használom, eladáson nem gondolkozom:)

Ennyiért vettem
113000 HUF Akció
Mért tömeg
17500 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2011 trekking
Új hajtóművel, gyári láncvédő nélkül
Gepida Alboin 300  2011 trekking
38 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gilden avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Megcsak 1 honapja tekerek vele, de eddig nagyon jol megy. Kb. 250 km-t mentem vele. Konnyu hajtani, jol megy. Kullemre is szep ez a fekete szinu alboin 300 ferfi kerekpar. 2012-es modell.

Szerintem ar/ertek aranyban nem nagyon talalni jobbat jelenleg. 

En mindenkepp magyar bringat akartam venni. Hisz amit mi is gyartunk itthon  azt minek hozzuk be kulfoldrol?!

 

Hátrány

Talan csak egy hatranya van: a nyereg. Ezt most cserelem le. 

Erre ajánlom

Varosi bringazas, turazas.

Ennyiért vettem
115900
Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2012 trekking
Gepida
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

igaz g avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép megjelenés kényelmes, haladós ez a Gepida trekking

Hátrány

Középkategóriás alkatrészek, de csak papíron. kormány csapágy racsnizik, vagy kotyog. Hamarosan cserére szorul, lánc shimano HG 40 200km-nél kuka, SramPG 830-ra csere azóta fényéveket javult a váltás, megszűnt a recsegés. 300km elsőfék bowden csere mert szálkásodik, pedig ezen a modellen ez is shimano. Sajnos ez a remek váz nagyon silány minőségűalkatrészekkel van eleresztve, azért közép kategóriánál már nem szabadna ilyen sz...kal kiadni egy bicajt.

Tapasztalat

 

Nagy csalódás eddig, most vittem el a szerelőhöz, sajnos a vesszőfutásnak még nincs vége, azt tudtam eddig is h a shimanonak a marketingje nagyobb mint a teljesítménye, de azt nem hogy ennyire.Lehet , hogy nekem nagyok lennének az elvárásaim? Nem hiszem, mert kímélem a dolgaimat, nem jellemző, hogy gallyra verem a műszaki dolgaimat. Áldozatnak érzem inkább magam vagy baleknak hogy ezt a márkát választottam, szerintem azért adták ezt kedvezménnyel .Az alkatrészeket szerintem a T...o bike-okra szánták, de azt is kitolásnak tartom. Akár milyen canga lesz a következő, az biztos hogy a cuccokat hozzá én válogatom azt legalább csak egyszer kell megvenni, nemúgy mint most hogy cserélgetni, mert a kereskedő azzal takarózik, hogy az teljesen normális ha egy új karba is tartott láncot 200kmnél el llehet dobni, mert nem nyúlt, nem szakadt hanem darabosan ropogott!? A lényeg hogy HG 40 legyen mert az a gyári szerelésű.

Erre ajánlom

Támadásra, mert menekülésre alkalmatlan egy jószág! Illetve menekülésre annak a biznisz mennek aki ilyen silány szeméttel téveszti meg kereskedőit, vevőit.

Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2012 trekking
Csak ez van itthon bicajok a szerelőnél
26 olvasó 42%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cicavirag avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nagyon megbízható, kiváló az egyenesfutása (most próbálozom az elengedett kománnyal való vezetéssel).  hosszan lehet vele szép átlagsebességet menni. masszív, strapabíró.

Hátrány

elég nehéz (pl. 5. emeletre felcipelni izommunka), kis helyen nem olyan fordulékony (Lánchíd járdáján néha ha megyek -kizárólag este 8 után- a hídpilléreknél nehéz bevenni a kanyart, így ott 2-ből 1x biztos tolom).

 

Tapasztalat

2010. júniúsában vettem és kb. 10 napos korában egy szerencsétlen eséssel egy viharban eltörte a lábamat (műtét), kb. 3 hónapos lábadozás után szeptemberben próbáltam újra. Először picit féltem, de nagyon hamar összeszoktunk. Azóta rengeteg időt töltünk együtt.

A gyári nyereg lehetne kicsit kényelmesebb. a jobboldali pedál kicsit kattog. Előtte montim volt, a nyaralás alatt szontén egy régi kölcsön montival mentem le a Tiszához (napi 2x2x1,5-2 km aszfalton) alig vártam, hogy újra a jó kis gepidámon üljek.

Erre ajánlom

túrázásra országúton, földúton

Csatolt képek
Gepida Alboin 300  2010 trekking
Kisoroszi felé
28 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gurma avatar
Gurma
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem nagyon precíz - kellemes és megbízható szerkezet. És ami fontos,hogy Ár-Érték arányban verhetetlen..!!
Hátrány
Egy picit zörög az első lámpa burkolata...
Tapasztalat
A b.nőm használja,de neki nagyon tetszik....Csak vigyázni kell rá,mert tetszetős..!!
Erre ajánlom
Aki szeret túrázgatni egy precíz - megbízható kerékpárral,de az anyagi keretek szűkösebbek...
Ennyiért vettem
Kevesebbért
41 olvasó 61%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:
  • Matt grafit
  • Matt fekete

villa (teló):

SUNTOUR CR8 700C 50MM HL


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCC-T208 48-38-28T 170/175MM


lánc:

KMC Z72 8S


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG31,

11-32


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY710 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-T4000 SGS


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

XERAMA SP-940 PP/STEEL W/ CATYE


Kerék

felni:

Rodi Skorpion


első agy:

SHIMANO DH-C3000-3N 6V 3W 32H


hátsó agy:

FORMULA FM32 QR 32H


külső gumi:

WTB/FREEDOM WEDGE 700X38C W/ REFELCTIVE TAPE


Irányítás

kormány:

GEPIDA ALLOY AL-155TP W: 640MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-519A


kormányszár:

GEPIDA MTS-C297 EXT: 110MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

HRC


nyeregcső:

KALLOY SP-509 27,2X300MM


Fék

 
féktest:
Shimano Alivio,

BRT-4000


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF510


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Pico15


 
hátsó lámpa:

B&M késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Csengő

tömeg:

17.9 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida vagy ehhez hasonló trekking bicót keresek 195cm/110kg-hoz.
3 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 300 termékkel kapcsolatban: