Cube Touring trekking

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2017.10.)
  • Listaár: 169.990 Ft

logo
8 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Cube Touring, 2019-es
194.989 Ft -10%
175.490 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

zolikonta avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • a fékek jók
  • a váltók pontosak és széles tartományban használhatóak a fokozatok (városban legtöbbször a hátsó váltót használom csak)
  • agydinamó hajtotta első és hátsó lámpák (a hátsó lámpa állófénnyel) elégséges fényt adnak
  • a kitámasztó stabilan tartja a bringát
  • stabil és jól manőverezhető a bicikli, kényelmes az üléspozíció városi használat közben és hosszabb túrákon is
  • megbízható, nem szakadt-, nem tört el semmi menet közben több ezer kilométer használat után sem
  • a gumi jól tapad, soha nem csúszott meg alattam és bár 40 mm széles, jól gurul
Hátrány
  • a markolatok nekem elforognak és mivel nem szimmetrikusak, ezért bután néznek ki ha nem a helyén állnak
  • hosszabb túra használat esetén hiányzik a szarv, hogy fogást lehessen váltani
  • a teleszkóp nekem nagyon puha, többször felütődött városi használat mellett ha túl gyorsan hajtottam át a fekvőrendőrön (62 cm-es vázmérethez 90 kg testsúly)
  • az ülés kicsit kemény (bár erre én érzékeny vagyok, másnak nem biztos hogy gondot okoz)
  • az első lámpa kicsit gyenge, ha nincs-, vagy szegényes a közvilágítás (a látszódni elvnek tökéletesen megfelel, de egy picit többet vártam; városi használat mellett nem lesz vele problémája senkinek)
  • a gumi bár defektvédett, de elég sokszor szúrta ki tüske, üvegszilánk (készülni kell, pótbelsővel vagy ragasztóval, pumpával)
Tapasztalat
  • nagyon szép a fényezése
Erre ajánlom

Munkába járásra vagy rövidebb túrákra szívesen ajánlom. A gyári csomagtartó mindkét esetben jól jön. Városi- és városon kívüli használatra is megfelelő, minden előírt tartozékkal fel van szerelve (csengő, lámpa, prizmák, reflektoros külsők).

Szezon végén, leértékelve vettem. Megérte az árát.

Ennyiért vettem
150.000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zojzi avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Van a műszaki életben egy kifejezés, úgy hangzik, hogy egyenszilárdság. Ez jutott eszembe erről a gépről, mert minden része egyben van, harmonikus, egységes egész. Már első ránézésre, erőt, strapabírást sugároz. Részlet-előnyöket nehéz kiemelni, tényleg az a lényeg, hogy egyben úgy jó, ahogy van.
Montihoz képest kényelmesebb, egyenesebb tartásban ülünk rajta, hosszabb időt a nyeregben tölteni ez ideális.
Kategóriájához és felszereléséhez képest nem nehéz.

Hátrány

Nem csupán ezé a gépé, hanem általában a mai trekkingeké: kormányszarv hiánya. Hosszabb túrán sztem mindenkinek igénye, hogy fogáspozíciót válthasson, ezt figyelembe kellene venniük a tervezőknek. Az amúgy spéci trekking markolathoz bármilyen szarv nem csatlakoztatható (illetve ráfogatható a kormányra, csak nem lesz egymással összhangban a szarv és a markolat), trekking szarvat a Cube nem is gyárt.
Nem tudom, miért jó, hogy a nyeregcső magassága nem gyorszárral, hanem imbusszal állítható.

Tapasztalat

Még a szezon elején a neten német cégtől rendeltem, ára villavédővel együtt 749 EUR, ingyenes magyarországi házhozszállítással. Az első félezer km alapján nem bántam meg a vételt.

Erre ajánlom

Leginkább annak érdemes ilyenbe beruháznia, aki hosszabb túrákra akar járni, inkább aszfalton, vagy enyhébb terepen, és emiatt szükségszerűen nemcsak magát, meg a kulacsát kell vinnie a bringájának, hanem ezen felüli cuccokat is. A profi világítás miatt mindegy, hol és mikor ér a sötétedés. Sőt, nappal alagútba érve veszi észre az ember, hogy milyen jó is, hogy nem kell a világítással törődni (pl. Lillafüred). Az erős gépen, a minőségi csomagtartó segítségével (persze táska sem árt :-) ) minden elhelyezhető. A bringáról inkább részletképeket teszek föl, ezek az érkezését követően készültek. Jól látszik rajtuk a minőségi kidolgozás, az alkatrészek minősége (pl. taposópedál), vagy pl. az első lámpán a nappali világítás (alul a két középső LED).

Ennyiért vettem
749 EUR
Csatolt képek
Cube Touring  2011 trekking
Cube Touring  2011 trekking
Cube Touring  2011 trekking
58 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vascsi avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Rendkívül stabil, kényelmes, megbízható gép. Agydinamó.

Hátrány

Kevés hátránya van az árán kívül, de én csak úgy kaptam, nem kellett fizetnem érte :)! Egy nagyon idegesítő dolgot találtam a kitámasztóját. Nem értem miért kellett olyan közel rakni, hogy a cipő sarka hozzáérjen.

Zúzottköves talajt nem szereti, de nem is arra találták ki. Egy touring kategórián elvárható lenne a szarv.

Tapasztalat

Gyereküléssel is szoktam használni, akkor érződik igazán mit jelent a 140 kg-os terhelhetőség. Nagyon megszerettem az agydinamót, a legjobb részének tartom (kicsi ellenállás, eddig tökéletesen működik). Kár, hogy a 2010-es modellen nincs nappali fény. A 2011-es legnagyobb újítása ez + álló helyzetben már nem csak a hátsó lámpa marad pár percig égve, hanem az első is.

Erre ajánlom

Amire tervezték.

Csatolt képek
Cube Touring  2010 trekking
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jankó avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Irgalmatlanul kényelmes gép. Még csak pár száz kilométert nyomtam bele, de meggyőzött. A minap újra felültem a Kona Kula montimra, amit szintén nagyon kényelmes kerékpárnak gondoltam eddig, és a Cube Touring után annyira tűnt csak kényelmesnek, mint egy spanyolcsizma.

 Emellett nagyon merev és szép is. 15 kg-os súlya ebben a trekking osztályban kimondottan jónak számít. Külön csemege az automata állásba is kapcsolható világítás (drót természetesen vázon belül), ami sötétben automatikusan bekapcsol. A részletek rendkívül kidolgozottak. Jó példa erre a kitámasztó, amely mind minőségében, mind rögzítésében felülmúlja a sztenderekről alkotott eddigi elképzeléseimet.

Hátrány

A gyárilag felszerelt alu pedál egy gagyi darab, amit még a boltban lecseréltettem egy SH kombóra. Talán aki rátette, az is tisztában volt vele, hogy úgyis mindenki a saját jól bevált pedáljával használja majd, és azért szerelte egy semmirevaló modellel, hogy legyen mivel hazatekerni.

A Selle Royal Freccia RVL ülés nekem nem volt kényelmes, az első héten lecseréltem egy Brooks B17-re. Ez ugye szintén olyan alkatrész, amiből a bringásnak általában megvan a szíve választottja.

A villa viszont siralmas. Számomra egyértelműen ez a gép gyenge pontja. Lockout állásban is vidáman rugózik tovább, és amikor megemelem a gép elejét, csúnyán kottyan. Tudom, hogy ez egy trekking bicaj, és nem kellene azt várnom a telójától, amit a montimon megszoktam, de ez azért egy kicsit elkeserítő. A Manitou trekking villája (Luxx Super) sokkal jobb ennél. De gondolom, csak ez a cég vállalta, hogy a Cube részére színben és megjelenésben is a bringával harmonizáló villát gyárt.

A gép összességében viszont bőven kompemzálja a villával kapcsolatos negatívomokat!

Erre ajánlom
Arra amire való: trekkingre! Lazább tereptől nem kell visszariadni, a Schwalbe külsők és az alkatrészek nagy része ennél többre is alkalmassá teszi, de azért a Gázlón ne ezzel indulj!
Ennyiért vettem
211700
Csatolt képek
Cube Touring  2008 trekking
39 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Superlite Trekking Comfort Double Butted


anyag:

Duplán húzott alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 50 cm
  • 54 cm
  • 58 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:
  • Zöld-ezüst
  • Szürke-piros

villa (teló):

SR Suntour NEX, 63mm, EE: 50mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney TX,

FC-TX801, 48x38x28T, BB-UN100, 175mm


lánc:

KMC Z72


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Altus,

FD-M310, Topswing, 31.8mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney TX,

RD-TX800


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

CUBE PP Trekking


Kerék

felni:

CUBE SX24, 36H, V-Brake


első agy:

Shimano DH-C3000, Hub Dynamo, Nut


hátsó agy:
Shimano Tourney TX hátsó,

FH-TX800, Nut


külső gumi:

Impac Streetpac, 42x622


Irányítás

váltókar:
Shimano Tourney,

ST-TX800


kormány:

CUBE Rise Trail Bar, 680mm, EE: CUBE Comfort Shape Bar


markolat:

Cube Performance


kormányszár:

HL Adjustable, 31.8mm


kormánycsapágy:

FSA No. 10 félintegrált


nyereg:

Cube Comfort Tour 1.2


nyeregcső:

CUBE Performance Post, 27.2mm


Fék

 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


Kiegészítők

 
első lámpa:

LED 15Lux


 
hátsó lámpa:

LED Steady Light


 
sárvédő:

CUBE Black Shiny


 
további kiegészítők:
  • Cube stand Cmpt állítható kitámasztó
  • Humpert csengő
  • Racktime Addlt CUBE Edition csomagtartó

tömeg:

16,2 kg


 
további információk:

CUBE Screwlock, 31.8mm nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube Touring termékkel kapcsolatban: