Giant, MonkeyLight archivált trekking kerékpár 135.000 - 185.000

Valós felhasználók által ajánlott trekking termékek

Giant Roam 3 2017
Giant Roam 3
Listaár: 165.900 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Giant Roam 2 2013
Giant Roam 2
Listaár: 160.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Rendezés

1-12 (15 termék)
Giant Cypress DX 2013
Giant Cypress DX 2013
Listaár: 134.000 Ft-tól
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): SR Suntour NEX 4110, 63 mm | hajtókar: Shimano M131, 28/38/48 | hátsó váltó: Shimano Altus, Shimano Altus M310, 8-speed | fokozatok száma: 3x8


Giant Roam 3 2017
Giant Roam 3 2017
Listaár: 165.900 Ft
3 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Giant AluxX | anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): SR Suntour NEX 700C, 63 mm | hajtókar: SR Suntour XCT-T318, 28/38/48 | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8


Giant Roam 4 2013
Giant Roam 4 2013
Listaár: 130.000 Ft-tól
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): Suntour NEX 4110 V2 | hajtókar: SR Suntour XCC, 48-38-28 | hátsó váltó: Shimano Tourney, RD-TX55 | fokozatok száma: 3x7


Giant Cypress DX W 2013
Giant Cypress DX W 2013
Listaár: 134.000 Ft-tól
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): Suntour NEX 4110 V2, 63mm | hajtókar: Shimano M131, 28/38/48 | hátsó váltó: Shimano Altus, M310, 8-speed | fokozatok száma: 3x8


Giant Escape 1 2013
Giant Escape 1 2013
Listaár: 180.000 Ft-tól
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (merevvilla): Carbon composite, aluminium steerer | hajtókar: SR Suntour XCR | hátsó váltó: Shimano Alivio, 9s | fokozatok száma: 3x9


Giant Roam 1 W 2012
Giant Roam 1 W 2012
Listaár: 175.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, D Lockout | hajtókar: Shimano Alivio, M431 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Tektro Draco


Giant Roam 2 2013
Giant Roam 2 2013
Listaár: 160.000 Ft-tól
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, lock-out | hajtókar: Shimano FC-M391, 48-36-26 | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M390 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: tárcsafékes verzió


Giant Escape 2 2013
Giant Escape 2 2013
Listaár: 137.000 Ft-tól
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (merevvilla): ALUXX Aluminium | hajtókar: Shimano FC-M171 | hátsó váltó: Shimano RD-M310 | fokozatok száma: 3x8


Giant Roam 3 W 2012
Giant Roam 3 W 2012
Listaár: 135.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Roam AluxX, női geometria | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4110 V2 | hajtókar: SR Suntour XCT 28/38/48 | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8


Giant Roam 2 W 2012
Giant Roam 2 W 2012
Listaár: 148.000 Ft-tól
még nincs vélemény

anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, Lockout | hajtókar: Shimano Acera, M391 | hátsó váltó: Shimano Alivio | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Tektro Draco, tárcsafékes verzióban


Giant Escape 1 W 2013
Giant Escape 1 W 2013
Listaár: 178.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (merevvilla): alumínium | hajtókar: Shimano M391, 26/36/48 | hátsó váltó: Shimano Alivio | fokozatok száma: 3x9


Giant Rove 3 2014
Giant Rove 3 2014
Listaár: 145.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: ALUXX Aluminium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO | hajtókar: SR Suntour XCT 48-38-28 | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.