Scott, Skarpea archivált trekking kerékpár

Valós felhasználók által ajánlott trekking termékek

Skarpea Life Basic 2010
Skarpea Life Basic
Listaár: 87.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Skarpea Rush 70 2008
Skarpea Rush 70
Listaár: 125.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Rendezés

1-12 (48 termék)
Scott Sportster P6 2010
Scott Sportster P6 2010
Listaár: 100.000 Ft
2 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Shimano FC-M 191 | hátsó váltó: Shimano Acera | tömeg: 12,45


Scott Sportster P5 2010
Scott Sportster P5 2010
Listaár: 107.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4110 V2 | hajtókar: Shimano FC-M 191 | hátsó váltó: Shimano Acera | tömeg: 13,30


Skarpea Deep/Deep Comfort 2010
Skarpea Deep/Deep Comfort 2010
Listaár: 64.000 Ft
2 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour M2000 (Deep Komfort modell) | hátsó váltó: Shimano Altus | fokozatok száma: 3x7


Skarpea Rush 70 2008
Skarpea Rush 70 2008
Listaár: 125.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


Skarpea Life Basic 2010
Skarpea Life Basic 2010
Listaár: 87.000 Ft
2 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour SF7-CR-8V | hátsó váltó: Shimano Alivio | fokozatok száma: 3x8


Scott Sportster P3 2010
Scott Sportster P3 2010
Listaár: 188.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 V2 HLO | hajtókar: Shimano FC-M 413 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano BR-M486 | tömeg: 13,10


Scott Sub 20 2010
Scott Sub 20 2010
Listaár: 214.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Scott Sub alumínium | hajtókar: Shimano FC-M 443 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 11,40


Scott Sportster 10 2012
Scott Sportster 10 2012
Listaár: 345.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Scott Sportster | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NCX-D LO-A Lockout, 63 mm rugóút | hajtókar: Shimano Deore XT trekking, FC-T780, 48-36-26T | hátsó váltó: Shimano Deore XT, RD-M780, Shadow | fokozatok száma: 3×10 | tárcsafék: Shimano BR-M446 Hidraulikus


Scott Sportster P2 2010
Scott Sportster P2 2010
Listaár: 241.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NCX-D-LO-A | hajtókar: Shimano FC-M 191 | hátsó váltó: Shimano Acera | tömeg: 13,30


Skarpea Life Mid 2010
Skarpea Life Mid 2010
Listaár: 106.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour SF7-CR-8V MLO Lock | hátsó váltó: Shimano Alivio


Scott Sportster P4 2010
Scott Sportster P4 2010
Listaár: 161.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4110 V2 | hajtókar: Shimano FC-M 191 | hátsó váltó: Shimano Acera | tömeg: 13,30


Scott Sportster 50 2012
Scott Sportster 50 2012
Listaár: 140.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): SCott Sportster | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX4110 V4 63 mm rugóút | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M171, 48-38-28T | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M390 | fokozatok száma: 3×9 | tömeg: 13,2 kg


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.