Mongoose, Schwinn-Csepel, Bergamont archivált trekking kerékpár

Rendezés

13-17 (17 termék)
Mongoose Kaldi 2010
Mongoose Kaldi 2010
Listaár: 80.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: ProWheel | hátsó váltó: Shimano Altus


Mongoose Crossway 350D - Espresso 2012
Mongoose Crossway 350D - Espresso 2012
Listaár: 115.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Mongoose Urban Comfort Aluminum | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO | hajtókar: Suntour XR178 48x38x28t | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Mongoose Mechanical Disc


Mongoose Crossway 100 női 2014
Mongoose Crossway 100 női 2014
Listaár: 88.900 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Mongoose Urban Comfort Drop-Down Aluminum | anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): Mongoose Rigid acél, 1" | hajtókar: 36T | hátsó váltó: Shimano Tourney | fokozatok száma: 1x7 | tömeg: 13,7 kg (52 cm)


Schwinn-Csepel Elite Acera 2013
Schwinn-Csepel Elite Acera 2013
Listaár: 93.600 Ft-tól
2 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Cross Elite | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 V2 | hajtókar: Shimano 22-32-44T, 170 mm | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3×9


Mongoose Crossway 200 2012
Mongoose Crossway 200 2012
Listaár: 95.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Mongoose Urban Comfort Aluminum | anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Mongoose Rigid Acél, 1" | hajtókar: Prowheel Alu, 18x38x28t | hátsó váltó: Shimano Altus | fokozatok száma: 3x7


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.