- N3 váltó / kontra fék / igényes kivitel miatt egy egészen strapabíró, nem időjárás függő szerkezet
- Aszfalton, sík terepen vegyesen remek gépezet.*
- Menete stabil.
- A váltó "fent" kezdődik, így hátszéllel a 3-as fokozat kihasználható és 40-50 km/h kényelmesen vihető
- Úgy fordul mint egy motor, MTB alap mozgékonyabb
- A pedál műanyag, én alap cseréltem.
- Felszereltsége úgymond igénytelen kivitel. Mondhatni elég hagyományos. Van rajta minden.
- Terepen/homokon kerékcsere szükséges lehet. Nem mászik a kombi gumi mint egy arra való.! Enyhe homokon még szépen megy.
2010-es, N3 váltóval felszerelt, kontra fékes 28"-os trekking kerékpárral vagyunk témában.
Én imádom, fateromnak vettünk egy rangert ebből a márkából. Jóval mozgékonyabb rövidtávon. Esélye nincs aszfalton, de a külömbség nem számottevő! Én csak azért nem MTB-t használok mert nekem a magasságom miatt nagyon kicsi.
- Váltó nagyon kifinomult. *Strapabíró!
- Kontra nagyon hasznos! Ajánlom!
- Dinamós világítás az enyémen megfelelő de gyors sebességhez kellhet másik mert dinamó megölheti az égőt. Led van a hátsó lámpába,annak nemsok áram kell, így az első is jóval fényesebb
- Terep gumi szükséges puha talajon haladáshoz
- Legközelebb veszek 1 pr terepgumit hozzá és cserélem ha tudom, hogy terepre megyek. Esetleg valami kombi gumit veszek.
- A dinamót átéptem akkumulátorossá, pl tölthető elemekkel, és egy tokot készítve hozzá amit egy házilag felszerelt tartóba teszek a biciklin. Sok meló...
- *Átépítettem! Elől hátul led világítás dinamóról és akkuról is.
- Településen belül
- Települések közt országúton
- Enyhe terepen, szilárd talajon
- Magas nem cingár embereknek, akik uralni tudják!
- Többek közt a legfontosabb: Azoknak akik relatíve olcsón egy megbízható, valamire való kerékpárt szeretnének. Nem DH nem freeride, semmi trükközés, csak a tekerés az amire méretezve van. De arra nagyon is alkalmas! Én pl. nem vetem meg a száguldást és ha pl. faluban ahol gyalogos/gépjármű/kerékpár is ugyanazon az úton megy, útszélen árok, nagysebességnél simán cikázok mindenki között félőrült módjára és ez a bicikli jó társak bizonyul ebben! Erős masszív szerkezet egy EMBER(180cm/90kg) méreteihez igazítva!
*2012 szerkeztés
Bevált a bicikli. Első V-fék strapabíró. Váltót állítani kellet de az csak 1 csavar. Láncot meg kellet feszítenem, 2 csavar. 1 rozsdafolt nincs rajta. Súlya nehéz, emelkedőt nem szeretem, bár a súly nagy részét én adom. 90kg alá viszont kell az acélváz. Jó ez túrára is, csak cseréld le a rá aggatott műanyagokat, amiket egyébként minden hasonló árkategóriás gépre tesznek. Ha olyan kell amin nincs mit cserélni akkor az 1 százas... mostmár 68000 ennek az ára, akkor 53000-ért megérte. nagyon jó anyagból van. sose láttam még ilyen karbantartásra igénytelen biciklit. Meg vagyok elégedve, ez az évjárat jól sikerült. (kivéve: pedál, nyereg, dinamós világítás nem tetszett, a többi mind rendben.(elsőfék sárvédő csomagtartó váltás mind első osztály) Eddigiek nem voltak ilyen jók, 2010-től igen. Én amikor vettem ezt a biciklit, azon a héten hozták a gyárból.