Schwinn-Csepel Landrider Izi trekking

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 1999
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

kicsibigyo avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • N3 váltó / kontra fék / igényes kivitel miatt egy egészen strapabíró, nem időjárás függő szerkezet
  • Aszfalton, sík terepen vegyesen remek gépezet.*
  • Menete stabil.
  • A váltó "fent" kezdődik, így hátszéllel a 3-as fokozat kihasználható és 40-50 km/h kényelmesen vihető
Hátrány
  • Úgy fordul mint egy motor, MTB alap mozgékonyabb
  • A pedál műanyag, én alap cseréltem.
  • Felszereltsége úgymond igénytelen kivitel. Mondhatni elég hagyományos. Van rajta minden.
  • Terepen/homokon kerékcsere szükséges lehet. Nem mászik a kombi gumi mint egy arra való.! Enyhe homokon még szépen megy.
Tapasztalat

2010-es, N3 váltóval felszerelt, kontra fékes 28"-os trekking kerékpárral vagyunk témában.

Én imádom, fateromnak vettünk egy rangert ebből a márkából. Jóval mozgékonyabb rövidtávon. Esélye nincs aszfalton, de a külömbség nem számottevő! Én csak azért nem MTB-t használok mert nekem a magasságom miatt nagyon kicsi.

  • Váltó nagyon kifinomult. *Strapabíró!
  • Kontra nagyon hasznos! Ajánlom!
  • Dinamós világítás az enyémen megfelelő de gyors sebességhez kellhet másik mert dinamó megölheti az égőt. Led van a hátsó lámpába,annak nemsok áram kell, így az első is jóval fényesebb
  • Terep gumi szükséges puha talajon haladáshoz
  • Legközelebb veszek 1 pr terepgumit hozzá és cserélem ha tudom, hogy terepre megyek. Esetleg valami kombi gumit veszek.
  • A dinamót átéptem akkumulátorossá, pl tölthető elemekkel, és egy tokot készítve hozzá amit egy házilag felszerelt tartóba teszek a biciklin. Sok meló...
  • *Átépítettem! Elől hátul led világítás dinamóról és akkuról is.
Erre ajánlom
  • Településen belül
  • Települések közt országúton
  • Enyhe terepen, szilárd talajon
  • Magas nem cingár embereknek, akik uralni tudják!
  • Többek közt a legfontosabb: Azoknak akik relatíve olcsón egy megbízható, valamire való kerékpárt szeretnének. Nem DH nem freeride, semmi trükközés, csak a tekerés az amire méretezve van. De arra nagyon is alkalmas! Én pl. nem vetem meg a száguldást és ha pl. faluban ahol gyalogos/gépjármű/kerékpár is ugyanazon az úton megy, útszélen árok, nagysebességnél simán cikázok mindenki között félőrült módjára és ez a bicikli jó társak bizonyul ebben! Erős masszív szerkezet egy EMBER(180cm/90kg) méreteihez igazítva!

*2012 szerkeztés

Bevált a bicikli. Első V-fék strapabíró. Váltót állítani kellet de az csak 1 csavar. Láncot meg kellet feszítenem, 2 csavar. 1 rozsdafolt nincs rajta. Súlya nehéz, emelkedőt nem szeretem, bár a súly nagy részét én adom. 90kg alá viszont kell az acélváz. Jó ez túrára is, csak cseréld le a rá aggatott műanyagokat, amiket egyébként minden hasonló árkategóriás gépre tesznek. Ha olyan kell amin nincs mit cserélni akkor az 1 százas... mostmár 68000 ennek az ára, akkor 53000-ért megérte. nagyon jó anyagból van. sose láttam még ilyen karbantartásra igénytelen biciklit. Meg vagyok elégedve, ez az évjárat jól sikerült. (kivéve: pedál, nyereg, dinamós világítás nem tetszett, a többi mind rendben.(elsőfék sárvédő csomagtartó váltás mind első osztály) Eddigiek nem voltak ilyen jók, 2010-től igen. Én amikor vettem ezt a biciklit, azon a héten hozták a gyárból.

Ennyiért vettem
53000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Landrider Izi  2010 trekking
59 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csendesbob avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Masszív, strapabíró bringa ez a Schwinn-Csepel trekking rövid és hosszú távon egyaránt.

Váltók és fékek (Shimano) tökéletesen működnek.

A zselés ülés miatt hosszú távon is kényelmes.

Hátrány

mint városi, túra bringa a masszívságából adódóan nehéz. Ha véletlen cipelni kell, vagy bringaemeléskor nem túl kellemes.

A Gyári felszerelésből a pedál volt amit rövid idő alatt cserélni kellett.

Ezen kívül a stender ami a gyenge pontja, nem nagyon tartotta meg a bicajt, gyakran kilazult 

Tapasztalat

A fenti hátrányokon kívül csak belső és fékpofa cserére volt szükség. 

Erre ajánlom

Városi közlekedés, túra -  de inkább aszfalton. A földúthoz a kerekek vékonyak

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Landrider Izi  2008 trekking
jobb képet nem találtam
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pityorka avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Relatíve olcsóság (tecsóbájkhoz képest persze drága), strapabíró, jól használható, a Shimano váltó pontosan, jól működik. Jól felszerelt, akár csomagos túrára is jó. Legjobb része a váltó.
Hátrány

Nehéz, ormótlan, az első lánckerékről nekem is letört a műanyag, amit lehet kapni természetesen más, mivel megváltoztatták. A gyári Debica gumik irtó gagyik, és nyalódnak az aszfalton mint a takony, ezért majd csere lesz. A dinamó gyenge, lámpák csak halványan parázslanak. úgy kell kanyarodni vele, mint egy kamionnal.

Frissítés: 3. éves a bicikli, hátsó felnibe nyolcas került,(Elég régóta volt küllőkattogás szerű hangja) tönkre voltak a hátsó agyban a csapágyak, új hátsó abroncs, új küllők (DT), új csapágyak, új tengely, fékpofák cseréje, fékbowdenek most nagyon jó lett. A szar utak is közrejátszanak abban, hogy szétmegy a bringa. 

Tapasztalat
Összességében jól használható, robusztus gép, a multiknál kapható bicikliutánzatok nyomába nem érnek. Lehetne jobb is viszont, ha egy-két alkatrésze minőségibb lenne. (gumiabroncs) Jó a 21 sebesség, széles skálán lehet választani.
Erre ajánlom

Mindennapos közlekedésre városban/országúton, túrázgatni, bevásárolni. 

Ennyiért vettem
39000+kiegészítők
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fifi avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

elnyúhetetlen felépítésű, olcsón javítható cuccokkal van felaggatva.

tképpen ez egy nagyapáink 28-asa első és hátsó váltóval.

a csomagtartón pl én egyszer hazahoztam egy 30kilós satut :)

mindent kibír, és a többi trekkinggel ellentétben ezt kint lehet hagyni nem lopják errefelé mint a cukrot.

én három havonta szétkapom, ki/ledzsuvázom teflon+zsír ; lekezelem és a köztes időkben csak hajtom. ha ezt alattam kibírja, akkor egy 50 megatonnás atomtámadást is bír...

én nagyon szeretem ez a munkahelyre ill kocsmába járó bicóm.

Hátrány

a sárvédők anyag nem tudom mi, de nem sok értelme volt. egyszer sárvédőpálca igazítás közben a hátsó vége a kezemben maradt, mondjuk megszegecseltem, de olyan mintha krepppapírból lenne....

a gyári dinamó felejtős, esőben bármit csinálok, megcsúszik az abroncs oldalán

nehéz mint a dög, bár ebben a kategóriában tképpen ez nem túl lényeges

Erre ajánlom

kerékpárutakra bárkinek, melózni járni esetleg túrára aszfalton

 

Ennyiért vettem
34.000
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kaló Attila avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó ár.Suhanós bringa.Kényelmes nyereg.
Hátrány
Letört a bal hajtókar /alu/.A felni üt a toldásnál.Berezeg a plasztik sárvédő.Kihajtódik a monoblokk csésze.
Tapasztalat
Egy minőségű a többivel.
Erre ajánlom
Városi és túrázós használat megfelelő.
Ennyiért vettem
41500
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Feri avatar
Feri
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Masszív, jó az alkatrészutánpótlás és attól se kell félni hogy ez megváltozik. Amire való arra tökéletes. Alapból jó a felszereltsége, semmit se kell plusszba venni hozzá.
Hátrány
Nehéz, még a női is. A láncvédő műanyag megadta magát eltört. A felfogatását megváltoztatták ezért csak hajtással együtt lehet cseréni. Így persze drágább. Dinamó nagyon surlódik, nehéz tekerni.
Tapasztalat
Nem könnyű az már igaz, de nem is csavarodott meg alattam mint a többi. 7 évig csak évente egy váltóállításon esett át szezon elején+ 1-2 defekt. Terepen is használom (agrármérnök vagyok) kicsit szétrázódott ezért nemrég nagyjavításon esett át. Hibák: láncvédő műanyag elfáradt. Váltót néha állígatni kell. 7 év után váltó alatti láncvezető kerék eltört, váltó be a küllők közé...... csere. Hátsó csapányag eltörtek. Ált. a csapágyak nincsenek már jó állapotban. Csomagtartó rozsdásodik. Egyéb cserék: hosszabb szárú és állítható kormányt vettem hozzá. Hosszabb szárú ülést. Zselés ülés. 23000 Ft-ba került a nagygenerál. szerintem ez 7 évre nem olyan vészes, de azért fájt.
Erre ajánlom
Munkába járni, dugót megúszni, lazán kirándulgatni családdal barátokkal, bevásárolni.
Ennyiért vettem
39000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szacsi avatar
Szacsi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, hétvégi/jóidős bringásként
Tapasztalat
Árban király, és szerintem egy sportos fiatal számára, aki imád a hegyekben tekerni, annak bőven jó! :)
7 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

derek avatar
derek
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
?! talán az ár. de... ha azt vesszük, hogy 4 éve hajtom, évi kb. 250 nap és még igazán szétszedve és tisztességesen karbantartva sosem volt... a spártai szerkezet strapabíróságot fiadzott. Olyan mint egy öszvér, a szamár igénytelensége és amit ki lehet hajtani belőle.
Hátrány
nehéz, ormótlan.
Tapasztalat
Ha most vásárolnék, vszínű ugyanennek a jelenlegi kiadását vásárolnám. Így az első generációson cseréltem már a puha alufelniket duplafalúra, a lengyel aszfaltköpenyt, az első villát teleszkóposra, a fékeket. Viszont semmi gondom a leggagyibb shimano váltóval.
Erre ajánlom
olcsó, de elmegy. Néha elnézek egy-egy szép biciklit, de hát nem minden a külcsíny, fontos a belbecs, mindegyiket meg kell pörgetni.
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sanyi avatar
Sanyi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Előnye volt a korrekt garanciális háttér, amire sajnos szükség is volt. Igazán rossz alkatrésze a középcsapágyat leszámítva nem volt, az alsó közepes szintet 1995-ben mindenből hozta, anno 28 rugóért.
Hátrány
Minden csapágya olyan gagyi volt, hogy 4500 km-rel el kellett adnom. Pedig vigyáztam rá. A mostani gépem csapágyainak ennyi meg se kottyan. A dinamó súrlódása borzalmasan nagy volt, esőben meg zárlatos lett.
Tapasztalat
Örülök, hogy elpasszoltam.
Erre ajánlom
Annak, aki nagyon vigyáz a biciklijére, és keveset is megy. A hatfokozatú Shimano SIS rendszer nekem bejött. Persze, lehet, hogy azóta javult a minőség, de mai fejjel vettem volna inkább valami minőségi használtat.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pistible avatar
Pistible
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Strapabíró, kényelmes, jól irányítható, könnyű tekerni és megy is rendesen. Terepen sem gáz, legfeljebb kirázza az ember lelkét :)
Hátrány
Pontatlan beállíthatatlan rossz áttételű váltó, dögnehéz váz. Egyes alkatrészek korrózióvédelme a nullával egyenlő(sárhányó, csomagtartó, csengő), a hajtóműcsapágy már a végét járja.
Tapasztalat
Gumidefektet nem számítva soha nem hagyott cserben, nagyon jól bevált hosszabb-rövidebb túrákra, csak az a fránya hetedik fokozat hiányzik hátul a gyorsabb haladáshoz. Két nagyobb fejreállást is túlélt sérülés nélkül, csak a festék kopott le róla :) Több mint 8000km nyúzás után csak a hajtóműcsapágyat és a hátsó tengelyt(elgörbült egy nagy koppanásnál:) ) kéne kicserélni. Úgy láttam új modellek már valamivel jobbak; normálisabb váltót tettek hátra, és nem az a festékledobáló-szétrohadó acél sárvédő van rajtuk.
Erre ajánlom
Túrára, munkábajárásra bárkinek
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tdns avatar
tdns
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó és strapabíró.
Hátrány
Dögnehéz, lomha, a kormánycsapágy kezd tönkremenni.
Tapasztalat
Olcsó, van benne anyag, elnyűhetetlen, szóval jól bírja az ezerkilómétereket és nem igényel sok törődést... A sima nagy keréknek hála jó aszfalton gond nélkül gyorsul 40-re. Sok helyre eljutottam már vele, ahova egyesek azt gondolják, ilyen géppel lehetetlen. A váltó is valami olcsó shimano, de még mindig semmit nem kellett állítani rajta és nagyjából pontosan és gyorsan vált (a Rákóczi úton a kocsisorok között sem hagy cserben).
Erre ajánlom
Annak ajánlanám, aki olyan csóró mint én, de úgy imádja a tekerést, mint én, mert ennél a gépnél csak egy jó kis faluromboló elnyűhetetlenebb, ugyanakkor
17 olvasó 59%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Landrider Izi termékkel kapcsolatban: