Csepel, CTM archivált férfi trekking kerékpár

Rendezés

13-17 (17 termék)
CTM Spark 1.0 2015
CTM Spark 1.0 2015
Listaár: 209.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium, duplán húzott | villa (teló): Suntour NCX D-LO, lockout | hajtókar: Suntour XCR6 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Deore, RD-M592 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano AM355 | tömeg: 13 kg


CTM Bora 2.0 2014
CTM Bora 2.0 2014
Listaár: 128.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX HLO, lockout | hajtókar: Shimano FCM-171, 48/38/28T | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M430 | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 13,9 kg


Csepel Woodlands Cross 700c 3.0 2017
Csepel Woodlands Cross 700c 3.0 2017
Listaár: 209.900 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Csepel Woodlands Cross, 700C | anyag: 7005 Alumínium | villa (teló): Suntour SF10- NCX-FT-E RL lite, 60 mm | hajtókar: Csepel W.A.K. 175 mm 28/38/48 8/9 sp cserélhető lánckerekes, négyszögtengelyes | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M430 | fokozatok száma: 3x9


CTM Tranz 3.0 2015
CTM Tranz 3.0 2015
Listaár: 149.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 700C, lockout | hajtókar: Suntour XCM418 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Acera, RDM390 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano AM355 | tömeg: 14,1 kg


CTM Stamp 1.0 2015
CTM Stamp 1.0 2015
Listaár: 135.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour CR8V lockout | hajtókar: Suntour XCM | hátsó váltó: Shimano Altus, RDM370 | fokozatok száma: 3x8 | tömeg: 15,7 kg


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Trek DS 2 trekking
Trek DS 2 trekking
cicburgerson avatar
2025.05.26. 20:02
cicburgerson, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Mivel csak vázra volt szükségem így csak erről tudok véleményt alkotni. Rendkívül teljesítmény specifikus iszonyatosan merev viszont még is kecses váz. 
Hátrány: A hegesztések nem igazán szépek. Számomra túl merev ergo nem kényelmes viszont remekül irányítható.