- Látvány: Gyönyörű bicikli, első látásra beleszerettem. Komoly masszív váz, ami használat közben egy nyekkenés nélkül teszi a dolgát (itt megjegyezném, hogy 110 kg alatt).
- Agydinamó: Nem gondoltam volna, de szuper. Nem lehet észrevenni tekerés közben.
- Hátsó váltó: Zaj nélkül teszi a dolgát, pontosan, precízen.
- Első telók: hibátlanul teszik a dolgukat, amikor kell. Nekem nem kellett állítanom rajta. Nagyobb sebességnél avatkoznak be rossz minőségű úton. Felütést még nem tapasztaltam, mondjuk túlságosan rossz úton még nem jártam vele.
- Fékek: Elég erősek, nincs nyekergés sem laasú, sem erőteljes fékezésnél sem.
- Most így 4 nap után ennyi.
- Hát mindenképp az üléssel kell kezdenem: Borzasztó!!! Nagyon puha, ez mellet nem állítható a dőlésszöge, így sajna ~5-10 km után a nyereg eleje szét akarja rombolni a férfiak legjobban féltett dolgát. Mondjuk mint már írtam 110 kg alatt teljesít, de szerintem egy sima dőlésszög állítással ez a probléma orvosolható lenne. Szóval ez cserére fog szorulni az biztos..
- Első váltó: Hát itt se a csendesség, se a pontosság nem mondható el. :-( Zörögve csörögve, nehézkesen teszi a dolgát. Sokat nem fogom használni így annyira engem nem zavar.
Összehasonlítási alapom egy 1989-ben vásárolt schwinn csepel woodlans biztosít. Mely a mai napig állta a megpróbáltatásokat. A nyerge még most is kényelmesebb, mint a Gepida nyerge. Gondolkodom rajta, hogy át is rakom rá. Az igazság az, hogy a woodlansra komoly generálozás vár, ami hosszabb ideig el fog tartani. Ezért döntöttem egy új bicikli megvásárlása mellett, remélem ez a bicikli is kibír annyit, mint a woodlans. Összességében eddig nem bántam meg a vásárlást. Szerintem egy jó biciklit vásároltam.
Túrázásra! Nagyon nagy jóindulattal földes útra, de ott is a jobbakra, mert a vékony gumik szerintem hamar megállásra kényszerítik a kerékpárost.