Gepida Alboin 300 trekking

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 184.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Real93 avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Gumik: a gyári Schwalbe Delta Cruiser van rajta, nem nagyon akarnak elkopni. Mondjuk egy kicsit repedezett már majdnem újkora óta, de ez nem egyedi eset, és baja nem lesz tőle. Defektet még egyszer se kaptam vele. Update: kopottabb állapotában azért összejött 2-3db defekt, kb 7000km-t bírt. Úgyhogy Schwalbe Marathon váltotta a gyári gumikat, eddig defektementes. Eggyel szélesebb, 700x38C ment fel, ez még elfér, de ennél szélesebbet már nem mernék bevállalni.
  • Első lámpa: jobb mint amire számítottam, nem csak arra jó hogy lássanak, én is látok vele. Viszont az jó lenne, ha álló helyzetben is világítana még 1-2 percig, nem tudom létezik e ilyen első lámpánál.
  • Van hozzá pumpa, ami bármikor jól jöhet.
Hátrány
  • Nehéz, mint a trekkingek általában.
  • A hátsó lámpa nem világít. Maga az izzó működik, valahol a hátsó sárvédő környékén tűnik el az áram. Egyébként elégedett voltam vele, amíg működött, mert elég erősen világít, és megállás után még legalább 5 percig ég. Update2: vezetékkel újra világít. Kicsit csúnya, de legalább működik.
  • A csomagtartó elrepedt/eltört az egyik hegesztésnél. Gyakran használom, de még sose értem el a max terhelhetőségét, ami 25kg. De így is használható.

Update

  • Kitámasztó: idővel elkezd zörögni, ami elég idegesítő. Szétszedtem, egy műanyag betét volt benne elkopva, amin a kitámasztó súrlódik. A betétet alulról megemeltem két csavaralátéttel, hogy közelebb kerüljön a kitámasztóhoz, így jó.
  • Sárvédő: a pálcák csatlakoztatása a sárvédőhöz nem a legjobb, el is törtek sorban. Meg lett csinálva, most jobb mint újkorában.
Tapasztalat
  • Nyereg: viszonylag rövid távon szoktam használni a biciklit, ennyi idő alatt nem kényelmetlen. A rugós nyeregszár nem rossz, de elég nagy úthiba kell hozzá hogy megmozduljon. Update: a rugós nyeregszárról olvastam olyanokat, hogy nem túl tartós, de nekem eddig teljesen hibátlan. A nyereg is hibátlan állapotban van.
  • Első teleszkóp: a semminél jobb, lockolható is, de nem egy komoly darab. De legalább hibátlanul működik. 

Update

Összességében elégedett vagyok a biciklivel, néhány bosszantó apróságot leszámítva nem volt nagy baja a kopó alkatrészeken kívül. 40-60km-es távokat szoktam menni, viszonylag kényelmesnek mondható.

Amiket eddig cseréltem, azok többnyire kopó alkatrészek: fékpofa (1-2x), gumi, gumibelső, lánc (2x), lánckeréksor (2x), néhány küllő, markolat, pedál (2x), kormánycsapágy.

32 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:
  • Matt grafit
  • Matt fekete

villa (teló):

SUNTOUR CR8 700C 50MM HL


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCC-T208 48-38-28T 170/175MM


lánc:

KMC Z72 8S


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG31,

11-32


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY710 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-T4000 SGS


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

XERAMA SP-940 PP/STEEL W/ CATYE


Kerék

felni:

Rodi Skorpion


első agy:

SHIMANO DH-C3000-3N 6V 3W 32H


hátsó agy:

FORMULA FM32 QR 32H


külső gumi:

WTB/FREEDOM WEDGE 700X38C W/ REFELCTIVE TAPE


Irányítás

kormány:

GEPIDA ALLOY AL-155TP W: 640MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-519A


kormányszár:

GEPIDA MTS-C297 EXT: 110MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

HRC


nyeregcső:

KALLOY SP-509 27,2X300MM


Fék

 
féktest:
Shimano Alivio,

BRT-4000


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF510


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Pico15


 
hátsó lámpa:

B&M késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Csengő

tömeg:

17.9 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida vagy ehhez hasonló trekking bicót keresek 195cm/110kg-hoz.
3 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 300 termékkel kapcsolatban: