Agydinamó(nem kell a lámpával bajlódni elem stb)igazi túrázós testtartást lehet felvenni rajta(kormány jól beállítható) jól látszik sötétben (gumi fényvisszaverőcsík prízmák stb) lehet érezni a teleszkópot ami ebben a kategóriában nem mindig van így , árához képest jó szett (lx)és igen erős a fék (magura hs-11 hidraulikus felnifék) a felnikkel eddig semmi probléma ugyhogy jók a felnik is.Szép a hátsó papucs környéke :)
a lánc egy **ar (nyúlik mint a nyál) 402km után elszakadt beakadt a váltóba azt letőrte és elhajlította a csomagtartót :( (egy túra kellős közepén így az félbemaradt nagyon mérges voltam) nehéz 17,6kg (ami azért még ebben a kategóriában is sok) nekem kicsit talán az első villa picit ingatagnak tűnik.Illetve tehettek volna lx váltókarokat a deore helyett
A SHIMANO LÁNC a gyenge pontja magyarul ,csere SRAMra
elötte egy acera szettem volt természetesen jobb az lx megéri az árát a fék elötte V-fék volt most Hidraulikus egy ujjal bármikor bárhol megállok, A hajtóművel nem volt probléma 90kgos emberke létemre ,pedig nem kimélem ,alapból nagyon gazdagon felszerelt (sárvédő csomagtartó)
A pedált egyből cseréltem spdre (ki mit szeret) de szerintem aki ilyen biciklit vesz alapból cserélje , a gumi már kezd picit kopni 1000km után .Lomha egy jószág de lehet vele menni (lejtőn) de hát nem is azért kell
Még egy fontos dolog szerintem : Mikor szakadt a lánc stb visszavittem a boltba és egy szó nélkül visszavették és kb 1,5hét múlva kicserélték a sérült alkastrészeket tehát megbízható garanciális háttér. Illetve a ha nyugat európába mész minden szervízben ismerik minden porcikáját, főbb piaca Németország Hollandia
Aki nem azért vesz kerékpárt mert KTM vagy Trek van ráírva mert kb ugyanazt tudja csak 50-80ezerrel ólcsobban .
Aszfaltra vagy kőútra igen, Mély sárba,homokba nagyon nem.
Bármilyen túrára ,de városba talán nem ,mert félteném hogy ellopják és ha veszek egy olyan zárat amivel nem lopják el akkor meg nagyon nagyon nehéz szóval városba csak ha van garázs vagy ilyesmi ahová mész.