Gepida Alboin 500 trekking

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 251.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




kpeter avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Agydinamó(nem kell a lámpával bajlódni elem stb)igazi túrázós testtartást lehet felvenni rajta(kormány jól beállítható) jól látszik sötétben (gumi fényvisszaverőcsík prízmák stb) lehet érezni a teleszkópot ami ebben a kategóriában nem mindig van így , árához képest jó szett (lx)és igen erős a fék (magura hs-11 hidraulikus felnifék) a felnikkel eddig semmi probléma ugyhogy jók a felnik is.Szép a hátsó papucs környéke :)

 

Hátrány

a lánc egy **ar (nyúlik mint a nyál) 402km után elszakadt beakadt a váltóba azt letőrte és elhajlította a csomagtartót :( (egy túra kellős közepén így az félbemaradt nagyon mérges voltam) nehéz 17,6kg (ami azért még ebben a kategóriában is sok) nekem kicsit talán az első villa picit ingatagnak tűnik.Illetve tehettek volna lx váltókarokat a deore helyett 

 A SHIMANO LÁNC a gyenge pontja magyarul ,csere SRAMra

Tapasztalat

elötte egy acera szettem volt természetesen jobb az lx megéri az árát a fék elötte V-fék volt most Hidraulikus egy ujjal bármikor bárhol megállok, A hajtóművel nem volt probléma 90kgos emberke létemre ,pedig nem kimélem ,alapból nagyon gazdagon felszerelt (sárvédő csomagtartó)

A pedált egyből cseréltem spdre (ki mit szeret) de szerintem aki ilyen biciklit vesz alapból cserélje , a gumi már kezd picit kopni 1000km után .Lomha egy jószág de lehet vele menni (lejtőn) de hát nem is azért kell

Még egy fontos dolog szerintem : Mikor szakadt a lánc stb visszavittem a boltba és egy szó nélkül visszavették és kb 1,5hét múlva kicserélték a sérült alkastrészeket tehát megbízható garanciális háttér. Illetve a ha nyugat európába mész minden szervízben ismerik minden porcikáját, főbb piaca Németország Hollandia 

Erre ajánlom

Aki nem azért vesz kerékpárt mert KTM vagy Trek van ráírva mert kb ugyanazt tudja csak 50-80ezerrel ólcsobban .

Aszfaltra vagy kőútra igen, Mély sárba,homokba nagyon nem.

Bármilyen túrára ,de városba talán nem ,mert félteném hogy ellopják és ha veszek egy olyan zárat amivel nem lopják el akkor meg nagyon nagyon nehéz szóval városba csak ha van garázs vagy ilyesmi  ahová mész.

Ennyiért vettem
145.000
32 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NEX DS 700C HLO 63MM


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCM-T418 OC 48-36-26T 170/175MM


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG201 11-32T 9S


középrész:

Shimano BB-ES300 Octalink


első váltó:
Shimano Acera,

FD-T3000 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Deore,

RD-M592 SHADOW


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

XERAMA SP-811 ALLOY W/ CATEYE


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC


első agy:

QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22 QR 32H


külső gumi:
Schwalbe Silento,

KEVLARGUARD 42-622 W/ REFELCTIVE TAPE


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M3000 3X9S


kormány:

GEPIDA ALLOY AL-155TP W: 640MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-519A


kormányszár:

GEPIDA MTS-C297 EXT: 90/110MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Ariel,

HRC


nyeregcső:

KALLOY SP-509 27,2X300MM


Fék

tárcsafék:

SHIMANO ALTUS BR-M365


 
féktárcsa:

SHIMANO RT-56S 160MM


fékkar:

SHIMANO ALTUS BL-M365


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Pico 15 késleltetős


 
hátsó lámpa:

Basta Slim késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Csengő
  • Pumpa

tömeg:

17.2 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Alboin 500 jó vétel?
1 válasz
utolsó: 2015. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 500 termékkel kapcsolatban: