Gepida Alboin 700 trekking

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 314.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




silence avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nehéz rá rosszat mondani, alapvetően igen komoly a felszereltsége, rendkívül gyors, a váltója pontos és gyorsan kapcsol. A váza jól kialakított, a teleszkópok teszik a dolgukat megfelelően. A hátsó lámpa oldalra is világít, kereszteződésben nem árt az ilyen. A hozzáadott gumik (külső és belső) egyaránt kiváló minőségűek (defekt álló), ellenben a 200-assal ahol is már az első utamon defektet kaptam itt még a mai napig sem volt ilyen gondom. A 27 sebesség elég jól skálázott, minden útviszonyra találni benne megfelelő fokozatot. A fékek amelyek hidraulikusak sokkal jobban fognak mint a 200-as esetében, viszont jobban is kopnak. Élettartam garancia a vázra.

A kerékpár elég jól egyben van, hosszú távú túrákhoz szerintem abszolút kiváló.

További előny, hogy jó áron vettem akkoriban. Ma már esélyem sincs ennyiért....

Hátrány

Az ülés egyáltalán nem kényelmes, olyannyira, hogy nekem cserélnem kellett. A 200-asnál sosem volt ilyen gondom. Eredetileg 53-as vázzal rendeltem amely mikor megérkezett, akkor kiderült, hogy az 53-as dobozban 58-as vázzal szerelt kerékpár van. Ez hálistennek a méreteim miatt most inkább már előny mint sem hátrány, de azért mégiscsak gáz....

A hátsó fék egyik inbusz csavarja szét van törve, látszik rajta, hogy géppel tekerték be és meg is tépték rendesen. Mivel sosem kellett hozzányúlnom ez egyenlőre nem gond, de mivan ha majd kell? 

A gyári leírás alapján shimano deore-nak kellett volna lennie az első váltónak is, ám valamiért nem deore, hanem nexave volt rajta. Bár nem sok gond van vele, de mégis zavaró ez.

Az egyik nap mikor felpattantam rá, a közép hajtómű tengelye nyekeregni kezdett, amelyet végül szervízben kellett megcsináltatnom. Alapvetően nem tudták elmagyarázni, hogy mi baja volt de megcsinálták. 

Bár ez nem hiba inkább észrevétel, de a csomagtartó amely egyébként nagyon frankó olyan kialakítású. hogy az univerzális gyerek ülést nem lehet rá feltenni (legalábbis a miénket nem) emiatt kénytelen vagyok egy másikat venni. Ritkán kell csak, pont emiatt nem sok kedvem van hozzá...

 

Tapasztalat
2008 tavaszán jött rám igazán a kerekezés ekkor vettem a korábban szintén általam véleményezett gepida alboin 200-at , azonban hamar rájöttem, hogy én valami komolyabbra vágyok. Így hát amikor is elég alacsony volt az euro és emiatt akcióba kezdtek a kerékpár cégek gyorsan le is csaptam a nagy testvérre, a 700-asra. Emiatt most nemcsak értékelni tudom a gépet, hanem össze is tudom hasonlítani egy szintén ugyan abbol az évből való modellel.
Erre ajánlom
Azokank ajánlom akik nem elégednek meg egy áltlagos belépű szintű tracking kerékpár felszerltségével, sok fokozatot, igényes kivitelt szeretnének. Sajnos a 2009-es modell ára vélhetően az euró miatt erősen elszált, ennyit már én sem adnék érte, de ezért az árért kitűnő vétel volt.
Ennyiért vettem
157900
Csatolt képek
Gepida Alboin 700  2008 trekking
41 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Gepida Hydroforming 6061 Alu


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

Suntour NCX-D LO 63 mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano FC-T521
fogaskoszorú:
Shimano Deore,

CN-HG54 10S


középrész:

Shimano BB-ES300 Octalink


első váltó:
Shimano Deore,

FD-T6000 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Deore LX,

RD-T670 SGS 10S


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

XERAMA SP-811 ALLOY W/ CATEYE


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC


első agy:

SHIMANO DH-3D32 QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22 QR 32H


külső gumi:
Schwalbe Silento,

KEVLARGUARD 42-622 W/ REFELCTIVE TAPE


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

SL-T6000 3X10S


kormány:

GEPIDA ALLOY AL-155TP W: 640MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-649 AD2


kormányszár:

GEPIDA MQ-565 EXT: 85/105MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Ariel,

HRC GEL


nyeregcső:

KALLOY SP-509 27,2X300MM


Fék

tárcsafék:
Shimano Acera,

BR-M396


 
féktárcsa:

SHIMANO RT-56S 160MM


fékkar:

SHIMANO ACERA BL-M395


Kiegészítők

 
első lámpa:

AXA Pico 30 késleltetős


 
hátsó lámpa:

Basta Slim késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Csengő
  • Pumpa

tömeg:

18.6 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 700 termékkel kapcsolatban: