Nehéz rá rosszat mondani, alapvetően igen komoly a felszereltsége, rendkívül gyors, a váltója pontos és gyorsan kapcsol. A váza jól kialakított, a teleszkópok teszik a dolgukat megfelelően. A hátsó lámpa oldalra is világít, kereszteződésben nem árt az ilyen. A hozzáadott gumik (külső és belső) egyaránt kiváló minőségűek (defekt álló), ellenben a 200-assal ahol is már az első utamon defektet kaptam itt még a mai napig sem volt ilyen gondom. A 27 sebesség elég jól skálázott, minden útviszonyra találni benne megfelelő fokozatot. A fékek amelyek hidraulikusak sokkal jobban fognak mint a 200-as esetében, viszont jobban is kopnak. Élettartam garancia a vázra.
A kerékpár elég jól egyben van, hosszú távú túrákhoz szerintem abszolút kiváló.
További előny, hogy jó áron vettem akkoriban. Ma már esélyem sincs ennyiért....
Az ülés egyáltalán nem kényelmes, olyannyira, hogy nekem cserélnem kellett. A 200-asnál sosem volt ilyen gondom. Eredetileg 53-as vázzal rendeltem amely mikor megérkezett, akkor kiderült, hogy az 53-as dobozban 58-as vázzal szerelt kerékpár van. Ez hálistennek a méreteim miatt most inkább már előny mint sem hátrány, de azért mégiscsak gáz....
A hátsó fék egyik inbusz csavarja szét van törve, látszik rajta, hogy géppel tekerték be és meg is tépték rendesen. Mivel sosem kellett hozzányúlnom ez egyenlőre nem gond, de mivan ha majd kell?
A gyári leírás alapján shimano deore-nak kellett volna lennie az első váltónak is, ám valamiért nem deore, hanem nexave volt rajta. Bár nem sok gond van vele, de mégis zavaró ez.
Az egyik nap mikor felpattantam rá, a közép hajtómű tengelye nyekeregni kezdett, amelyet végül szervízben kellett megcsináltatnom. Alapvetően nem tudták elmagyarázni, hogy mi baja volt de megcsinálták.
Bár ez nem hiba inkább észrevétel, de a csomagtartó amely egyébként nagyon frankó olyan kialakítású. hogy az univerzális gyerek ülést nem lehet rá feltenni (legalábbis a miénket nem) emiatt kénytelen vagyok egy másikat venni. Ritkán kell csak, pont emiatt nem sok kedvem van hozzá...