2012-ben 3000 km-t tekertem egy 200-as Gepida Alboinnal. Eldöntöttem, hogy váltok, mivel 2013-ban is legalább 3000 km-t kell tekernem. Döntésem elött jelentős piackutatást végeztem a hazai trekking kategória kínálaton belül, és ár-érték ajánlatban versenyképesebb bicajt nem találtam. Mivel maximálisan elégedett voltam a márkával, ezért maradtam házon belül. Ezek után úgy döntöttem, hogy megajándékozom magam a Gepida trekking kinálatából a csúcsmodellel (700 Alboin). Nagy előnyöm, hogy magamnak szerelek, ezért nem szükséges szervízhez fordulnom. Az alapos 0 km-es átvizsgálás óta csak apróbb állítási vagy minőségibb alkatrészek cseréje miatt nyúltam a bicajhoz. Túl vagyok az idénre tervezett távolságból, 2500 km-en ezidáig teljesen elégedetten.
Egy-két minimalista alkatrész szakszerű cseréje után nem tapasztaltam.
Ezzel együtt tartom a versenyképes ár-érték arányt.
Nem tudom, hogy máshol milyenek a garanciális szerelők, de én csak kutyaütővel találkoztam, tisztelet a kivételnek. Feltételezem, hogy a gyártó mindent megtesz a szervizelések minősége érdekében, mert ez presztizs kérdés.
Amikor egy garanciamegőrzés miatti szervízlátogatáson a szerelő kalapáccsal igazít egy közel 300 000 Ft-os bicajon egy olyan alkatrészt, amit a csavar fellazításával szakszerűen elvégezhetne pillanatok alatt... No komment. Kezét kéne eltörni.
Mindenre, de leginkább kilóméterfalásra. : )