Az enyém már a 29" es változat.Előnyök: nagyon-nagyon jó váz,(számomra)tökéletes geometriával,méretekkel.Télen-nyáron használom,idáig a váz fényezése is rendben,sós dzsuvát (persze télen gyakrabban takarítgatva) bírja.
Komplett bringaként nem olyan nagy tűz.A gyári cuccokat el kell koptatni és messzire elhajítani.Nehéz,bűn rossz gyári kerekek,borzalmas hajtómű,ólomsúlyú nyegercső.Üdítő kivétel a kormány-stucni páros,ami ugyan kőnehéz, de (mint a váz) nagyon el lett találva.Fék-fékkar alap,de nem rossz,váltó ugyanez...A fentieket nem róhatom fel hibának,egy olcsó bringára nem is tesznek jobbat.El kell használni,és utána cserélni amit lehet...Kivéve a vázat,azt NE!...:)
A váz mindent visz!
Pontozást a vázra adom.
Túrázgatni,jóidős,családi bringázásra akár változtatás nélkül is megfelel.Ha viszont gyakran mész vele,télen-nyáron,esőben-hóban,akkor(szerintem)ez a klassz váz simán megérdemli akár az XT-szintű,könnyű és jó minőségű alkatrészeket is.
Az enyémben már csak a váz-villa eredeti.A többi le lett szépen cserélve : LX agyak,Sun Cr18 felnik,Conti Contact 37-622,LX V fékek,Avid SD-SL karok,Race Face nyeregcső,Syncros kormánycsapágy-kormány,Acor stucni,'02 XT-Octa hajtómű,egysebi (38-15 ez nekem tökéletesen bevált). Nagyon klassz,könnyű,nagyon fürge,kényelmes,és "igénytelen".Tökéletes városi célszerszám.
2012.01.30.
Továbbra is zokszó nélkül szolgál,hibátlanul,kb. elpusztíthatatlan...Valamelyik nap utánam tekertek és megállítottak a Szabadság hídon,komoly vételi szándékkal.Természetesen negatív...:)Sőt,ha van valakinek 16"-os 2-9 es váza,szívesen átveszem.
2014.07.24.Csak ismételni tudom magam...a gép hibátlan, csak megy és megy és megy....
2015.10.28. Kis átalakítás (ejtő- helyett csúszópapucs-by Hunor Kézműves Kerékpár,köszönöm) után is teszi a dolgát,hibátlan.Fényezés is szinte gyári állapotú,pedig nincs kímélve.Lassan elhiszem, hogy ez a gép elpusztíthatatlan.