Magellan Corvus Alivio trekking

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 96.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-15 (19 vélemény)
Rendezés

hege0124 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Nagyon jó alkatrészekből lett összerakva

-Kiváló ár/érték arányú a Magellan Corvus Alivio

-Aszfalton és terep is megállja a helyét

 

Hátrány

-A hajtómű kivételével semmi, esetleg a nyereg egy idő után kényelmetlen

Tapasztalat

Immáron 4 éve vettem, de semmi rossz tapasztalatom nincs vele. Az rlső, hátsó váltó pöpec, teszi a dolgát, sár, por semmi meg nem kottyan neki. Igaz időnként tisztítani kell a hátsó váltó futó kerekeit, de azon kívül semmi. A fék fog mint a festék, 60-as tempónál simán megtudtam állni. Az egyetlen problémám két éve volt, mikor a  hajtómű középcsapágyától furcsa kattogás hallatszott elinduláskor és mikor kiálltam a nyeregből. De egy kis tisztítás és zsírozás megoldotta a helyzetett, azott minden rendben. Még egy hátránya az ülés, de nekem az átlagtól jóval nagyobb a hátsó felem, szóval arra fogom, de gond nélkül megy a napi 50-60 km így is. 

Erre ajánlom

Aszfalt, döngölt földút, túrázás, városban. Mondhatni Jolly Joker. Hegyes terepen nem próbáltam, de szereintem egy szélesebb kerékkel ott is megállná a helyét. 

Ennyiért vettem
64000 HUF 20% engedménnyel
Csatolt képek
Magellan Corvus Alivio  2008 trekking
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lotobobnos avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó vázgeometria.

Könnyű terepeken szépen elmegy, a városba ideális társ lehet.

 Omni 777 teló: teszi a dolgát, hidegben is elég jól mozog.

Hátrány

1,5 ezer km után már érzem, hogy alakul valami a hátsó váltóval, egyébként minden működik, ahogy kell.

 

Erre ajánlom

Városi használat

Túrázás

 

Ennyiért vettem
80e
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

A gyári applikáció szépen egyben van. Jó az összhatás, nincs kirivóan gyenge alkatrész rajta.

Kényelmes, jó használhatóság.

 

Hátrány

Felhasználási területtől függően előfordulhatnak gyengébb komponensek

 

Tapasztalat

(A kerékpárral eddig összesen 60km út lett megtéve)

 

Egyenlőre csak kipróbáltam, a későbbiekben lesz alkalmam többet is használni, lévén az asszonyka bringája :)

Szűkös pénzügyi keretek és lányos kifogások után, de a "magyar márkát veszünk" elhatározást szem előtt tartva erre a bringára esett a választás. A vetélytárs egy Skarpea volt, mely gyengébb felszereltséggel de (asszony szerint) szebb színnel végül is alul maradt. Így maradt a "tradicionális magyar kerékpár":)

A vételárat tekintve a felszereltség jó (használhatóság tekintetében is, bár ez felhasználási területtől erősen függ)

A váz jó és kényelmes geometriájú. A festése ezidáig tartósnak bizonyult. A színe is szép, bár a "tegyünk minden csőre magellan feliratot" koncepciót nem nagyon értem, kissé túlzó és túllihegett márka promótálásnak tűnik.

A felszereltés nagy része - mit ahogy az a magellan bringáknál megszokott - bikepositive. Ezek igen jól teszik a dolgukat, városi/ kirándulós közegben, ahogyan az Alivio váltórendszer (kivéve első váltó, ami valamiért a shimano egy gyengébb változatát kapta).

A váltás: talán kissé hangosan, de pontosan és szépen vált. A váltókarok kifejezetten szépek.

Fékek: B+ alkatrész (bár sunyin megbújik a B+ felirat mellett a "tektro" márkajelzés). Esztétikailag nem minősíteném, de funkcióját tekintve ezidáig jól teljesített. Eddig könnyen be lehetett állítani. Igen kicsi fékkar-utat lehet beállítani, ami a felni dicsérete is.

Kereke: szintén B+ a felni is és az agy is. Nagyon szép a futása az első és a hátsó keréknek is. A hátsó kilincsmechanikája hallhatóan szépen dolgozik. Kifejezetten mutatós a fekete küllőkkel a magasprofilú felni. Egyetlen gyengéje a külső. Érdekes mintázat és futófelület és észrevehető gördülési ellenállás.

A hajtókar és a pedál jól működik bár számomra a cserélendő alkatrészek listájának első szegmensében foglalnak helyet.

Nem szép, de a kényelmi funkciót hivatott szolgálni a "rugós" nyeregcső. Kisebb úthibák, vagy köves de azért jobb minőségű földúton jó szolgálatot tesz.

A nyereg rövidtávon megfelelő volt, kényelmesnek ugyanúgy nem mondanám ahogyan kényelmetlennek sem (ez alkat kérdése).

A bovdenezés igényes és esztétikus (váltó bovden fekete, fékbovden ezüst színű)

A markolat habszivacs jellegű anyag, ami gyanítom nem lesz hosszú életű, de ez a jövő zenéje.

 Végül, de nem utolsó sorban a villa, amely egy RST Neon T8. Olyan nagyon nem dolgoztattam meg, hogy egy masszív véleményem legyen róla. Azért azt érezni hogy bár jól egyengeti az utat, finoman de visszarúg.  Zárni nem lehet, csak az előfeszítést lehet állítani rajta.

 

Ezzel a felszereltséggel egy tökéletes városi/túrázó bringa.

Ha egy kissé sportosabbra vesszük az igényt akkor van rajta cserélni való, de - az én szubjektív megítélésem hogy max. 60e ráfordítással egy igen sokoldalú és megbízható kerékpárt tudunk összehozni, amely aktív hobbi sportra is tökéletes.

 

Mindent egybevetve a vételár és a felszereltség tekintetében 5 répa. Önmagában a teljesítmény pedig tényleg felhasználási területtől függ. Ebben az esetben (az asszonyka használati igényeit takarja az "ebben az esetben" kifejezés) erre is 5 répa.

Nálam csak 4et kapna.

 

Erre ajánlom
városi közlekedés, túra, fitnesz
Ennyiért vettem
80000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomi4254 avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A nagy, közepesen széles kerekei miatt jól megy országúton, de földúton is megállja a helyét. Az alkatrészei szépen össze vannak rakva, a váltók simán, csendben és pontosan működnek (bár ez függ attól is, hogy hogyan használjuk...) A váltókar nekem bejött. A teleszkóp keménységét valamilyen szinten könnyen lehet állítani (én csak a két szélső végletét használom). Ami külső gumit adtak hozzá az esőben is gyönyörűen működik, tehát aszfalton bokáig érő vízben is könnyeden meg lehet vele állni. A kormány stabil, szinte nem is kell fogni. Az ülést én gyorsan megszoktam, és hosszabb túrákon is kényelmes.
Hátrány
A kormányszarv, amit alapból adtak hozzá a többi kerékpárhoz képest igen hosszú. Ez városban az autók között kis óvatosságra ösztönözhet, de simán el lehet vele menni, ha figyelünk. Hirtelen váltásnál a lánc leeshet, de a váltóval általában visszatudom húzni. A támasztó két alsó rögzítő csavarja elég vacak. (Egyszer majdnem sikerült elhagynom a Pilisben...) Tegyetek alá egy rugós alátétet vagy cseréljétek ki... (Nem hiszem, hogy csak balszerencsém volt, mert máshol is láttam már kilazulni olyan csavart...)
Tapasztalat
Nekem tetszik, amit esetleg kicserélnék rajta, az kormányszarv, és talán az első teleszkóp egy zárhatóra... Az árát teljesen megérte, még úgy is, hogy kicsit rosszkor vettem... Most nyilván megkapjátok olcsóbban is. A teljesítményét nem nagyon tudom mihez mérni, de az öt éves, olcsó montainbike-omnál nagyságrendekkel jobb. Szerintem kár lenne rontani az átlagát: 5-5 répa.
Erre ajánlom
Városi és nagy távolságú túrákra szinte időjárástól függetlenül. Enyhébb terepet is jól bír, azért a nagy kátyúktól féltem... Bárkinek gyors helyváltoztatásra.
Ennyiért vettem
96 000 Ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

remete bácsi avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
remek ár/érték arány. viszonlag jól összeválogatott alkatrészek. stabil váz.
Hátrány

pedál esõs idõben borzasztóan csúszik.

elsõ váltó kritikán aluli (fõleg felfele váltásnál), viszont amúgy is szökõévente használom, így nem vészes.

baromi nehéz.

városi használatra kicsit brutális az alap külsõ.

nyereg hosszabb túrára nem elég (melyik bicaj esetében az alapban?)

a kormány városban való közlekedéshez túl széles! pl. két sor autó között cikázva visszapillantót lehet fogatni vele. :) csere ajánlott.

Tapasztalat
összességében jó vétel volt. a hátrányoknál jelzettek picivel drágább cucc esetében is elõjöttek volna, így nem bánom, hogy ilyet vettem. kisebb-nagyobb fejlesztés persze majd jöhet, de csak akkor, ha amúgy is elkopott egy-egy alkatrész.
Erre ajánlom
városi tekerésre, túrázásra
Ennyiért vettem
90000
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanyi avatar
sanyi
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó darabig kerestem mire rátaláltam.MTB és országúti közé kerestem valamit fittnes jelleggel, nekem nagyon bejőtt a váz forma és a szín
Hátrány
Az alap felszerelés gyenge volt de az évek során sok minden csere volt, Agyak Deoréra,Hajtomű és monoblok is Shimanó fékvéltokarok és fogaskerék, Lx fékekstb.Magamhoz igazítottam.Most már nagyon jó.
Tapasztalat
Jó kis bringa
Erre ajánlom
Hosszú túrákra nagyon jó vékony gumival még haladós is
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krisztian avatar
Krisztian
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
nagy kerek miatt konnyebben tarthato vele a sebesseg, mint mtb-vel. siman atmegy a bukkanokon, dongolt folduton meg jobb is, mint a monti
Hátrány
nehezebben fekezheto, mint az mtb -ez mondjuk lehet a felnik hibaja, eleg gyengusnak tunnek-, es nem erzem annyira a kontrollt sem, de ez lehet csak azert van, mert keveset mentem a geppel eddig.
Tapasztalat
A gepet eredetileg a zasszonynak vettuk, de mivel o csak a garazsban tartotta, igy einstandoltam! Gondoltam jo lesz a monti melle munkabajaros gepnek, aszfaltozni, es igy megsporolom a gumicserelgetessel toltott idot. Fekek, rugos nyeregcso-borzalom, konyhakredenc hajlitott bike positive kormany es erekcios allapotu stucni repultek, helyette lett XT fek, egyenes Ritchey kormany, kormanyszar. Rendeltem 12-28-as kazit a Megarange helyett, valamint ezzel egyutt uj agyat fog kapni a hatso kerek- elso egyelore marad. A valtok meglepoen jol muzsikalnak, pedig elol SIS hatul Alivio vannak csak. Uj iranyitopult beszerelese es nyereg, fekkar stb igazgatas utan igencsak kenyelmes es sportos lett az ulespozicio. Sebesseg nem novekedett szamottevoen a monti+slick gumi kombohoz kepest, viszont konnyebb tartani a sebesseget, es nem akad el/lassul a doccenokon a kerek. Szoval az eredeti 68-hoz meg hozzakoltottem kb ugyanannyit, de most mar legalabb bicikli a bicikli! Elhasznalodas utan tervezek uj felni, elso agy esetleg egy komolyabb hajtomu beszerzeset.
Erre ajánlom
varosba, aszfaltos-foldutas turara- amire egy trekking koztudomasulag valo!
Ennyiért vettem
68000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zoli avatar
Zoli
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Masszív szerkezet, bárhol elmegy, kényelmes
Hátrány
Helyenként iszonyúan XSZAR felszereltség - pl.: Hátsó agy iszonyú gyenge.
Tapasztalat
A hátsó agy egy menetes B+ gyengeség, aki ilyet vesz próbálja meg kicseréltetni az alkatrészt bármelyik kazettás megoldásra, ha nem teszi, kb 1000 Km után használhatatlan lesz.
Erre ajánlom
bárkinek aki klasszikus értelemben biciklizni szeretne. Hegyre-völgyre, aszfaltra is.
Ennyiért vettem
65.000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Prof avatar
Prof
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kiváló ár/érték arány. Árukhoz képest megbízható alkatrészek.
Hátrány
Sárvédőt nehezen tudtam rászerelni.
Tapasztalat
Eddig ezt a bringámat szerettem a legjobban. Gyors és kezes. Néhány apróbb problémám volt csak vele, de ezek mind szerencsésen megoldódtak. Egyébként rendkívül strapabíró, igénytelen jószág, kb 8000 km-t tettem bele városban. Hozzá képest a kb hasonló felszereltségű Caprine Voyage csupa probléma. (Pedig igazából ezzel sincsenek komoly gondok. :) Én vettem hozzá többféle terep gumit is, így közepes nehézségű montis túrákra is el tudtam vele menni.
Erre ajánlom
Városi utcai harc. Aszfaltos, csomagos túrázás. Enyhe terepen is elmegy.
Ennyiért vettem
89ezer
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

qxm avatar
qxm
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
elbír akár két személyt is:)igénytelen, néha megkenem a láncot vmi trutyival, két-három havonta szervíz (kicsit jobban oda kéne figyelni). fődarabot még nem cseréltem, volt törött felni, meg elkopott lánc és kapcsolt részek, de csapágyat nem kellett még cserélni.
Hátrány
dögnehéz, az ötödikre felcipelni nem vicces. a rugós nyeregcső nem jött be, gondolkozom egy első teleszkópon. van a kormányban valami nyikorgás, ha meghúzom a csavarokat elmúlik, de pár hónap után megint előjön. a festék kopik, főleg ahol lerugdosom.
Tapasztalat
elégedett vagyok a géppel, mindent tud amit akartam, kényelmes, igénytelen, megbízható. rekordokat nem fogok vele dönteni, de mindennapi használatra tökéletes. Két-három nagyobb esés volt, kibírta pedig paráztam hogy aluváz oszt jónapot. nem sokat lehet írni, bicikliztem s nem a bringával kellett törődni.
Erre ajánlom
városra oké, kicsit lassú, de ez sztem miattam:) a gödrök miatt kellene a teleszkóp, de így meg nem lesz vesekövem. túrázásra is bevált, 200km/nap belemegy gond nélkül.
Ennyiért vettem
alap: 89k kieg:12k
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

O.peter avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
95kg vagyok és nagyon stabil alattam a gép nagy sebességnél is.
Tapasztalat
Szokni kell a gépet a monti után de azért ezzel is lehet tépni. Nagyon keveset mentem még vele de az eddigi tapasztalatok nagyon pozitívak
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gergely avatar
Gergely
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó ár/érték. A szerelő szerint olyan dolgokra is odafigyelnek, ami nem látszik, tehát nem spórolnak a tudtod nélkül. Ez pedig más márkáknál jellemző, tehát ha odabökik valaminek a neve mellé, hogy alivio, attól még lehet két bringa között 10-20 rugós különbség.
Hátrány
Én a shimano meghajtás helyett sramot tennék rá. Most cseréltem láncot, meg hátsó sort, a különbség ég és föld! Alapból adhatnának kevésbé rücskös gumit, szerintem az átlagos vásárló keveset megy vele terepen.
Tapasztalat
Eddigi kerékpárjaim közül ( caprine, gepida ) a legjobb. Egyszerűen élmény vele menni. kb 3000 km után a lánc nyúlt meg, meg a hátsó sor kopott el, de nem is kíméltem. ( csomagokkal megrakva domra fel-le... ) Tehát a normális kopást-nyúlást leszámítva semmi gond nem volt vele. Nincs szinte ingyen, de jobb vétel se igazán van, ezért az 5 répa.
Erre ajánlom
Város / túra.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Knoki avatar
Knoki
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Megbízható, szép, jó menet tulajdonságok, stabil fékek.
Hátrány
Gyárilag szerlet pedál nem az igazi, nekem az ülés hosszú úton nem kényelmes.
Tapasztalat
Mindenkinek ajánlom aki legtöbbet aszfalton teker. Én 89-ért vettem, jól körülnéztem ezért az árért jobbat nem találtam.
Erre ajánlom
Aszfaltra bárhova, és könnyebb terpre. Vékony gumi máshova nem használnám, elég erős nagyobb terhelésekhez.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsolti avatar
Zsolti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
gyors, szép
Hátrány
hátránya, hogy túl jól néz ki, és nem meri az ember otthagyni sehol :)
Tapasztalat
Nagyon jó bicikli, de csak akkor vedd meg, ha látod, mert megrendelésre a köcsög fasz Cseke Rt nem a prospektusaiban megadott paraméterekkel szállítja!!!
Erre ajánlom
városban 100-szor jobb mint egy monti, terepet is jól bírja
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pirgelman avatar
pirgelman
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az áráért elég jó felszereltség. Kényelmes nyereg, rugós nyeregcső + első teló miatt ideális a budapesti utakra.
Hátrány
15 kg. Nem nagyon tetszenek a nagyon vastag vázcsövek
Tapasztalat
Első trekking, amit hosszab ideig használtam, és maximálisan meg vagyok elégedve vele. 2500km után nem nagyon kopott még semmi el rajta. Nagyon kényelmes akár hosszabb túrákra is, városban meg öröm vele a közlekedés.
Erre ajánlom
városi bicajozásra, túrákra.
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (19 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Corvus Alivio termékkel kapcsolatban: