- jó vázgeometria
- jó gumiválasztás (rendesen felfújva a sima része dolgozik aszfalton, így gyors terepen, kavicsos úron viszont az oldalsó bordák is kapaszkodnak)
- a váz és a hajtás jól bírja az extrém igénybevételt
- a ritka küllőzés, miatt sűrűn van küllőtörés
- ha elkopik a felni fékfelülete nehéz a küllőzés miatt ilyen felnit találni
- az első teleszkópot egy idő után nem lehetett lockolni, valamint kicsit kotyog.
- a gyári gumival rengeteg defektem volt
- a váz alakja miatt a réggebbi gyerekülések nme rögzíthetőek egyszerűen, nekem csak a csomagtartóra sikerült felvarázsolni (lásd kép)
Vásárlásnál a szempont a nagy váz volt, városba és aszfaltos túrákra terveztem.
Egész évben haszánlom. A teleket szinte nulla karbantartással vészelte át, csak a láncot kentem rendszeresen grafitos spray-vel. A hátsó gomut cseréltem egy swalbe marathonra, mert szinte csak aszfalton használom. Az extrém használat miatt a lánc megnyúlt, így teljes hajtás csere lett 4500km körül, nem sokkal később a hajtóművet is cserélnem kellett.
Full extrásan vettem, az árban az alábbiak voltak: bringa ~100e, normál/SPD pedál ~16e, bukósisak, sárvédők, csomagtartó, szerszámostáska és alap szerszámok, lámpák, 50L-es táska a csomagtartóra.
Alkalmas városba, hosszabb túrára és lazább terepre is.