Relative konnyu, lehet vele varosban repeszteni, es a lightosabb terepet is egesz jol birja.
Konnyen lazulo alkatreszek.
Cserelni meg nem kellett ugyan, de folyamatosan allitani kell a hatso feken. Mindig meglazul, es mindig utana kell huzni. Egy darabig elegendo elol a finom allitonal, utana huzni kell a bowdenen, aztan kezdodik elorol a menet.
Meg nem talaltam megfelelo kulsot a gyari helyett, mert terepen ezzel meglehet izzadni rendesen. Aszfaltra szaraz idoben tokeletes, vizes idoben kanyarodasnal nagyon gaz, konnyen megcsuszik.
Kezdetben zavaro volt, hogy a valtofokozatok nekem pont nem esnek labra, de hozza lehet szokni, meg ez ugye emberfuggo is elegge, hogy kinek mi a kenyelmes. 28-32km/h sebessegtartomanyban zavaro ez nalam. Persze cserelni is lehetne, de hozzaszokni olcsobb :) Hegymeneteknel jol jonne meg 1-2 fokozat, de alapvetoen Trekking canga, ezert nincs :F
Megbizhatosag egyelore maximalis, remelem igy is marad. A Merida Crossway TFS 100-D iranyithatosaga az esos aszfalttol eltekintve tokeletes. A kormany egy kicsit szeles, de a furesz segitett :) Egyeb teruleteken teljesen elegedett vagyok a jargannyal.