Schwinn-Csepel Elite Acera trekking

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 93.600 Ft - 118.600 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

burnya avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó az Elite Acera, szerintem kényelmes heti 70-80km tekerek vele. Fékek tökéletesen fognak, váltó eddig minden körülmény  közt jól teszi a dolgát. Teleszkóp szerintem kiváló  eddig problémám semmivel sem volt .Nyereg megfelelő nadrággal kényelmes.

Hátrány

300km allat hátrányát eddig nem tapasztaltam. Szerintem legnagyob hátránya a pedál elöbb utóbb csere inkáb elöbb.

Erre ajánlom

Város turázgatás sportolás.

Csatolt képek
Schwinn-Csepel Elite Acera  2013 trekking
Schwinn-Csepel Elite Acera  2013 trekking
Schwinn-Csepel Elite Acera  2013 trekking
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szocske avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Budapest "minőségi" útjaira kiváló

- Maximálisan megbízható az Elite Acera

- Esztétikus alu váz

- Ár/érték arány szuper

- Magyar

- Egyenesfutása kiváló

- Fékteljesítmény megfelelő

Hátrány

- Első hajtómű lehetne merevebb is

- A bowdenek a kormánycsapágynál ledörzsölik a festéket

- A láncfeszítő kanál hosszú, könnyen akad, feszíthetne erősebben is

- Teleszkóp csillapíthatna jobban is

- Nagy mérete miatt nehezen veszi a szűkös kanyarokat

Tapasztalat

Ennyi pénzért ne várj többet.

60 napos felülvizsgálaton a centírozáson kívül más gond nem volt.

Ha "lekopik" róla, valószínűleg magasabb kategóriájú váltókat kap.

Én nagyon szeretem ezt a Schwinn-Csepel trekkinget. :)

Erre ajánlom

Csomagtartó hiányában munkába járásra, rövidebb túrákra ajánlom, de max. könnyű terepen.

Ennyiért vettem
89200
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Elite Acera  2011 trekking
27 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Cross Elite


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 18"
  • 20"

 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-kék
  • Fekete
  • Grafit-fekete

villa (teló):

Suntour NEX 4610 V2


Meghajtás

hajtókar:

Shimano

  • 22-32-44T
  • 170 mm

hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3×9


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

külső gumi:
  • Kenda 700×38c
  • Kenda 700×42c

Irányítás

kormány:

Promax

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax

  • 110 mm

Fék

 
további információk:

Árak:

  • Elite Acera 508 - 93.600 Ft
  • Elite Acera 457 - 104.000 Ft
  • Elite Acera 18/20 - 118.600 Ft

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Elite Acera termékkel kapcsolatban: