Schwinn-Csepel Elite TX trekking

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 97.700 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




DaveN11 avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kiváló ár/érték arány, talán a legjobb ami kapható. Nagyon kényelmes ez a Schwinn-Csepel trekking, könnyű beállítani magamhoz.

Lockout-os teleszkópos vas ennyiért?!

Nekem tökéletesen megfelel az áttéte, bár 1-2 fokozat még néha jól jönne. A fékváltókar kiváló!

Egész jók a Joytech agyak, a Beretta felnik is határozottan bírják, tökéletesen fut a vas!

Jók a gyári fékek, bár 1000 km után pofacsere.

Nagyon jól néz ki és a hátsó váltót leszámítva teljesen megbízható!

Hátrány

Gyári pedál egyből kuka (de legalább nem műanyag, akár használható is), de a gyáriakat úgy is illik lecserélni a megszokottra/jobbra.

Gyári Kenda gumikat lecseréltem Continental TownRide-ra, azóta jobban megy,  nincs halálfélelmem és a defektkészletet is csak megszokásból hurcolászom :)

Gyakran kell utánaállítani a hátsó váltónak (Tourney...)

Pont a gyorszáras nyeregrögzítést spórolták le? Nagyot szívtam az egyik túra közepén a silány imbuszos megoldás miatt, másnap egyből csere gyorszárra, azóta tökéletes.

Festésre vigyázni kell, szeret kopni!

Tapasztalat

Nagyon jó vásár volt a Schwinn-Csepel Elite TX, csak ajánlani tudom mindenkinek, teljesen összeszoktunk és megszerettem Csöpit :) Amire figyelni kell, hogy kategóriájában egy alapfelszereltségű bicikli, de ha a hátrányban leírtakra figyelsz és időnként beállítod/beállíttatod és nem hanyagolod el, hosszú túrákon is kiváló társad lesz!:) Az ár-érték aránya tényleg verhetetlen!

Erre ajánlom

Akár hosszabb túrákra, kiruccanásokra, városba. Ha letérsz az útról sem sz@rja össze magát!

Ennyiért vettem
80 000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Elite TX  2011 trekking
29 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Cross Elite, 28"


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete-fehér-kék


villa (teló):
Suntour NEX 4610 MLO,

4610


Meghajtás

hajtókar:
  • 170 mm
  • 22-32-44T

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


hátsó váltó:
Shimano Tourney
 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium
  • 28×1,75"

első agy:

Shimano


hátsó agy:

Shimano


külső gumi:
  • Kenda K1024 700×38c
  • Kenda K813 700×42c

Irányítás

váltókar:

Shimano


kormány:

Promax

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés
  • Matt fekete

kormányszár:

Promax MA-57

  • Alumínium
  • 110 mm
  • Matt fekete

Fék

 
féktest:

Saccon Alumínium "V"


fékkar:

Saccon Alu-Plasztik


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Elite TX, trekking, vagy cross?
3 válasz
utolsó: 2014. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Elite TX termékkel kapcsolatban: