-Olcsó
-Könnyű, igényes és szép alu váz
-Jó minőségű állítható lockoutos teleszkóp
-Egy év után is több ezer km után még jó fékek, fékpofák, bowdenek
-Számomra kényelmes ülés
-Jó minőségű kormány(csak ne lenne görbített)
-Rapidfire stílusú váltó(gombnyomással akár egyszerre kettőt le, egyet fel lehet váltani)
-Vázon van lehetőség kitámasztót feltenni (nem a hátsó villára kell szerelni)
-Duplafalú felni, 28-as mérettel, egész jól bírja, eddig csak egyszer kellett centírozni, a hátsó kerék kevésbé bírja, mert az kerékpár kialakítása miatt oda több súly esik, illetve elöl a teló jól végzi a dolgát.
-Vékony alumínium pedál, rögtön cserélni kellett, görbült, nem bírta el a 80kg-om
-Nem az üléshez való nyeregcső, folyton kilazult belőle a csavar, majd emiatt a csavar meggyengült és eltört alattam(én pedig a csőre estem, amit egy nadrágom bánt, és egy heg maradt a combomon egy életre..)
-A hátsó váltó könnyen elállítódik, illetve úgy érzem nem feszíti a láncot eléggé
-A váz festése rossz minőségű, erősen kopik
-A kormánycső hajlított, egyenesen előre nézve szinte képtelenség lámpát feltenni rá, egyenetlen vastagsága miatt is nehéz ráfogatni a kiegészítőket(csengő, lámpa, telefontartó).
-Az első hajtás legnagyobb fogaskerekén kevés a fogak száma(44), h igazán kihasználható legyen, gyorsan lehessen menni lassú hajtással nagyobb fogaskerék kéne.
-Semmi felszereltség, minden kötelező kiegészítőt nekünk kell megszerezni.
-Nincs lánckerék védő, elkerülhetetlen h a hosszú nadrág ne érjen oda tekeréskor és ne legyen a lánctól olajos.
Télen nyáron ezzel a bicajjal járok munkába, és hetente egyszer túrázni(kb 100km), egy kis odafigyeléssel rendszeres karbantartással nagyon jó kis bicaj ez. Könnyen gurul, könnyű, tökéletes országutakon a túrákra, a városi rossz utak se kezdik ki, persze a nagyobb kátyúkat, padkákat azért kerülni kell, de jól kitaposott földútra is tökéletes.
Az nyeregcsövet felfüggesztésesre cseréltem, így sokkal kényelmesebb(Uno márkájú, ebayen rendeltem 4-5e ft-ért)
10e ft-ért felszereltem alumínium sárvédővel, hátsó csomagtartóval.
Legközelebb amit cserélni fogok rajta a hajtás, illetve a könnyen elállítódó hátsó váltó
Tervben van egy hosszú 600km-es túra ki a horvát tengerpartra a nyáron(vissza vonattal), addig még egy hátsó csomagtartóra szerelhető táskát kell szereznem, kíváncsi vagyok hogy fog viselkedni a túra alatt a bicaj, hogy fogja bírni ezt a távot. Amint meglesz, írni fogok egy beszámolót :)
Update:
2014 júliusában két túrára mentem el a bicajjal, az egyik Szeged-Pécs oda-vissza, 425km 3 nap(155, 66, és 204km)
Szeged - Senj (horvát tengerparti kisváros) 5 nap, 614km, és 15kg felszerelés: a túráról egy beszámolót itt olvashattok: https://www.facebook.com/notes/mester-g%C3%A1bor/horv%C3%A1torsz%C3%A1gi-t%C3%BArabesz%C3%A1mol%C3%B3-szeged-senj-ker%C3%A9kp%C3%A1rral/10202646363662736
Mindkét utat kifogástalanul teljesítette a kerékpár.
Tökéletes városi használatra, illetve országúti túrákra, de még jobb minőségű földutakra is bátran ajánlom, viszont sok törődést, karbantartást igényel főként a könnyen elállítódó hátsó váltó miatt.