Schwinn-Csepel Landrider Izi trekking

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 1999
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Feri avatar
Feri
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Masszív, jó az alkatrészutánpótlás és attól se kell félni hogy ez megváltozik. Amire való arra tökéletes. Alapból jó a felszereltsége, semmit se kell plusszba venni hozzá.
Hátrány
Nehéz, még a női is. A láncvédő műanyag megadta magát eltört. A felfogatását megváltoztatták ezért csak hajtással együtt lehet cseréni. Így persze drágább. Dinamó nagyon surlódik, nehéz tekerni.
Tapasztalat
Nem könnyű az már igaz, de nem is csavarodott meg alattam mint a többi. 7 évig csak évente egy váltóállításon esett át szezon elején+ 1-2 defekt. Terepen is használom (agrármérnök vagyok) kicsit szétrázódott ezért nemrég nagyjavításon esett át. Hibák: láncvédő műanyag elfáradt. Váltót néha állígatni kell. 7 év után váltó alatti láncvezető kerék eltört, váltó be a küllők közé...... csere. Hátsó csapányag eltörtek. Ált. a csapágyak nincsenek már jó állapotban. Csomagtartó rozsdásodik. Egyéb cserék: hosszabb szárú és állítható kormányt vettem hozzá. Hosszabb szárú ülést. Zselés ülés. 23000 Ft-ba került a nagygenerál. szerintem ez 7 évre nem olyan vészes, de azért fájt.
Erre ajánlom
Munkába járni, dugót megúszni, lazán kirándulgatni családdal barátokkal, bevásárolni.
Ennyiért vettem
39000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Landrider Izi termékkel kapcsolatban: