Schwinn-Csepel Landrider Izi trekking

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 1999
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Pityorka avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Relatíve olcsóság (tecsóbájkhoz képest persze drága), strapabíró, jól használható, a Shimano váltó pontosan, jól működik. Jól felszerelt, akár csomagos túrára is jó. Legjobb része a váltó.
Hátrány

Nehéz, ormótlan, az első lánckerékről nekem is letört a műanyag, amit lehet kapni természetesen más, mivel megváltoztatták. A gyári Debica gumik irtó gagyik, és nyalódnak az aszfalton mint a takony, ezért majd csere lesz. A dinamó gyenge, lámpák csak halványan parázslanak. úgy kell kanyarodni vele, mint egy kamionnal.

Frissítés: 3. éves a bicikli, hátsó felnibe nyolcas került,(Elég régóta volt küllőkattogás szerű hangja) tönkre voltak a hátsó agyban a csapágyak, új hátsó abroncs, új küllők (DT), új csapágyak, új tengely, fékpofák cseréje, fékbowdenek most nagyon jó lett. A szar utak is közrejátszanak abban, hogy szétmegy a bringa. 

Tapasztalat
Összességében jól használható, robusztus gép, a multiknál kapható bicikliutánzatok nyomába nem érnek. Lehetne jobb is viszont, ha egy-két alkatrésze minőségibb lenne. (gumiabroncs) Jó a 21 sebesség, széles skálán lehet választani.
Erre ajánlom

Mindennapos közlekedésre városban/országúton, túrázgatni, bevásárolni. 

Ennyiért vettem
39000+kiegészítők
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Landrider Izi termékkel kapcsolatban: