elnyúhetetlen felépítésű, olcsón javítható cuccokkal van felaggatva.
tképpen ez egy nagyapáink 28-asa első és hátsó váltóval.
a csomagtartón pl én egyszer hazahoztam egy 30kilós satut :)
mindent kibír, és a többi trekkinggel ellentétben ezt kint lehet hagyni nem lopják errefelé mint a cukrot.
én három havonta szétkapom, ki/ledzsuvázom teflon+zsír ; lekezelem és a köztes időkben csak hajtom. ha ezt alattam kibírja, akkor egy 50 megatonnás atomtámadást is bír...
én nagyon szeretem ez a munkahelyre ill kocsmába járó bicóm.
a sárvédők anyag nem tudom mi, de nem sok értelme volt. egyszer sárvédőpálca igazítás közben a hátsó vége a kezemben maradt, mondjuk megszegecseltem, de olyan mintha krepppapírból lenne....
a gyári dinamó felejtős, esőben bármit csinálok, megcsúszik az abroncs oldalán
nehéz mint a dög, bár ebben a kategóriában tképpen ez nem túl lényeges
kerékpárutakra bárkinek, melózni járni esetleg túrára aszfalton