Schwinn-Csepel Landrider Izi trekking

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 1999
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




kicsibigyo avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • N3 váltó / kontra fék / igényes kivitel miatt egy egészen strapabíró, nem időjárás függő szerkezet
  • Aszfalton, sík terepen vegyesen remek gépezet.*
  • Menete stabil.
  • A váltó "fent" kezdődik, így hátszéllel a 3-as fokozat kihasználható és 40-50 km/h kényelmesen vihető
Hátrány
  • Úgy fordul mint egy motor, MTB alap mozgékonyabb
  • A pedál műanyag, én alap cseréltem.
  • Felszereltsége úgymond igénytelen kivitel. Mondhatni elég hagyományos. Van rajta minden.
  • Terepen/homokon kerékcsere szükséges lehet. Nem mászik a kombi gumi mint egy arra való.! Enyhe homokon még szépen megy.
Tapasztalat

2010-es, N3 váltóval felszerelt, kontra fékes 28"-os trekking kerékpárral vagyunk témában.

Én imádom, fateromnak vettünk egy rangert ebből a márkából. Jóval mozgékonyabb rövidtávon. Esélye nincs aszfalton, de a külömbség nem számottevő! Én csak azért nem MTB-t használok mert nekem a magasságom miatt nagyon kicsi.

  • Váltó nagyon kifinomult. *Strapabíró!
  • Kontra nagyon hasznos! Ajánlom!
  • Dinamós világítás az enyémen megfelelő de gyors sebességhez kellhet másik mert dinamó megölheti az égőt. Led van a hátsó lámpába,annak nemsok áram kell, így az első is jóval fényesebb
  • Terep gumi szükséges puha talajon haladáshoz
  • Legközelebb veszek 1 pr terepgumit hozzá és cserélem ha tudom, hogy terepre megyek. Esetleg valami kombi gumit veszek.
  • A dinamót átéptem akkumulátorossá, pl tölthető elemekkel, és egy tokot készítve hozzá amit egy házilag felszerelt tartóba teszek a biciklin. Sok meló...
  • *Átépítettem! Elől hátul led világítás dinamóról és akkuról is.
Erre ajánlom
  • Településen belül
  • Települések közt országúton
  • Enyhe terepen, szilárd talajon
  • Magas nem cingár embereknek, akik uralni tudják!
  • Többek közt a legfontosabb: Azoknak akik relatíve olcsón egy megbízható, valamire való kerékpárt szeretnének. Nem DH nem freeride, semmi trükközés, csak a tekerés az amire méretezve van. De arra nagyon is alkalmas! Én pl. nem vetem meg a száguldást és ha pl. faluban ahol gyalogos/gépjármű/kerékpár is ugyanazon az úton megy, útszélen árok, nagysebességnél simán cikázok mindenki között félőrült módjára és ez a bicikli jó társak bizonyul ebben! Erős masszív szerkezet egy EMBER(180cm/90kg) méreteihez igazítva!

*2012 szerkeztés

Bevált a bicikli. Első V-fék strapabíró. Váltót állítani kellet de az csak 1 csavar. Láncot meg kellet feszítenem, 2 csavar. 1 rozsdafolt nincs rajta. Súlya nehéz, emelkedőt nem szeretem, bár a súly nagy részét én adom. 90kg alá viszont kell az acélváz. Jó ez túrára is, csak cseréld le a rá aggatott műanyagokat, amiket egyébként minden hasonló árkategóriás gépre tesznek. Ha olyan kell amin nincs mit cserélni akkor az 1 százas... mostmár 68000 ennek az ára, akkor 53000-ért megérte. nagyon jó anyagból van. sose láttam még ilyen karbantartásra igénytelen biciklit. Meg vagyok elégedve, ez az évjárat jól sikerült. (kivéve: pedál, nyereg, dinamós világítás nem tetszett, a többi mind rendben.(elsőfék sárvédő csomagtartó váltás mind első osztály) Eddigiek nem voltak ilyen jók, 2010-től igen. Én amikor vettem ezt a biciklit, azon a héten hozták a gyárból.

Ennyiért vettem
53000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Landrider Izi  2010 trekking
59 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Landrider Izi termékkel kapcsolatban: