Schwinn-Csepel Landrider Izi trekking

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 1999
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




csendesbob avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Masszív, strapabíró bringa ez a Schwinn-Csepel trekking rövid és hosszú távon egyaránt.

Váltók és fékek (Shimano) tökéletesen működnek.

A zselés ülés miatt hosszú távon is kényelmes.

Hátrány

mint városi, túra bringa a masszívságából adódóan nehéz. Ha véletlen cipelni kell, vagy bringaemeléskor nem túl kellemes.

A Gyári felszerelésből a pedál volt amit rövid idő alatt cserélni kellett.

Ezen kívül a stender ami a gyenge pontja, nem nagyon tartotta meg a bicajt, gyakran kilazult 

Tapasztalat

A fenti hátrányokon kívül csak belső és fékpofa cserére volt szükség. 

Erre ajánlom

Városi közlekedés, túra -  de inkább aszfalton. A földúthoz a kerekek vékonyak

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Landrider Izi  2008 trekking
jobb képet nem találtam
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Landrider Izi termékkel kapcsolatban: