Élettartam vázgarancia. (és véget is értek az előnyök)
ld. lent
Ne vegyél ilyen kerékpárt. Nem alkalmas aszfalton tekerni, és nem alkalmas az erdőben bolyongásra sem nagyon. Esetleg azokra a bizonyos ösvényekre jók, amiket az USA-ban sok helyen gondoznak, és kifejezetten a kerékpárosoknak jelölnek ki. Ilyen Mo-n nem sok van. Túrázni, nagyobb távok megtételére moderált sebességgel elmegy.
A Trek szinte minden alkatrészén spórolt a 8.2-nek. Olcsó, kínai szutyok majdnem az egész kerékpár. Nagyon megbántam hogy pénzt adtam ki rá. 1 év, és 7000 kilométer alatt kétszer tört el a tengely. A márkaszerviz szerint túl keményre fújom a kerekeket, a terepet így nem bírja. 6 bárra fújtam mindig, ami a külső gumi specifikációja egyébként, és nagyon keveset járok vele erdőben. Az a törés bizony a városban, aszfalton következett be. Egy őszinte szervizes szerint ez az agy ennyit tud. Félévente el fog törni tengelyem. Agyrém. Defektem is volt bőven, de azt gondolom, ennyi megtett kilométernél ez átlagos. Maga az alap külső gumi (Bontrager) szerintem nem rossz.
Szapulhatnám a többi alkatrészt is, de csak a saját szellemi szegénységemet bizonygatnám. Alivio/Deore felszereltség, és árszínvonal alatt úgy látszik nem szabad kerékpárt vásárolni. Már rég buktam annyi pénzt a Trek Dual Sport 8.2-n, mintha egy igényesebben felszerelt bringát vettem volna, valahol 250 ezer Ft körül. Hja kérem a Trek az Trek!
Rövidebb túrák, nagyon light erdei ösvények.