Pontos váltás.
Ujjra esik.
Nem szükséges nagy út a működéshez.
Egyszerre 3 fokozat váltása.
Egyszerű a bovden csere is.
Mivel műanyag nagy része, ezért könnyű.
Bovden feszességet állíthatom kormányról is.
Nem fém, sok a műanyag.
Műanyag és nincs benne kenés gyárilag... 3 perc alatt orvosoltam, de szerintem ez kicsit siralmas.
Hát egy 500km-en használtam a váltókart. Jobbnak érzem a váltást az előző Tourneyhez képest. Shimano a váltókarokat -szerintem- nem szokta elszúrni. Első váltót működtető kar is elég határozottan működik. Nem nyeklik-nyaklik a váltás során. Szerintem ajánlott egy jobb minőségű bovdenház+bovden kombó hozzá. Lehetőleg teflonosat. Új fajta Acera hátsóváltóval megfelelően összedolgoznak.
Laza bringázáshoz, város, túra. Szerintem normális körülmények között is megállná a helyét. Beázást én még nem tapasztaltam meg, de nem zárom ki a lehetőségét.