viszonylag nagy úton jár, , kell erő a váltáshoz, és egyszerre 3 fokozat váltható lefele, felfele csak egy, ergonómája nem az igazi, bowdenes fékkarokkal alig fér el, és emiatt nem is lehet jól beállítani a karok elérhetőségét, a bowden cserélése hálistennek egyszerű, egy műanyag csavarkupakot ki kell szedeni, és asszem le kell váltani teljesen, és ki lehet húzni rajta könnyen
lenne a felfogató bilincsen egy kis kitüremkedés, ami a kijelző sérülését lenne hivatott védeni, de nem védi meg...folyton mindenkinél eltörik az a gyenge kis műanyag fos, szinte mindenkinél, aki ilyet használt, és "dőlt" már el a bicaja, nekem gyönyörűen középen ferdén tört el az átlátszó műanyag, ami mögött a számlap van
(Dirt), DH, Freeride, ha talál hozzá az ember olyan fékkart, ami mellett rendesen elfér





