- Könnyen, állítgatás nélkül fel lehet szerelni.
- Többet vált egyszerre: 3
- Biztosra veszem tovább bírja mint a marokváltóm. Az talán 6000km-t bírt.
- Majdnem a duplája a marokváltó árának.
- Hangos.
- Szokatlan, nehézkesen tudom elhelyezno a kormányon.(Szerintem egyéni probléma miatt, széles a kezem és valószínű,hogy új markolat is kell hozzá.)
Update:
- Nagyon hamar beázik.
-Új markolattal tökéletesen műxik, csak a fékem nem az igazi még.
- Most kapott egy kis éjszakai bringázás során egy nagyobb terhelést. Használnom kellett a nagy fogaskereket a hajtókaron és mit mondjak? - elég gyengén szerepelt, itt már nem kajált be azonnal minden sebességet. Ez 30-35km/h között kicsit nyűgös dolog volt számomra. Elrontja az élményt. :-( - ezért már csak 3 répát kap.
Update: Úgy fest csak az első váltóm volt pöttyet elfordulva. Ezért újra 4 répa. A sikerén felbuzdulva vettem a másik bringámra is belőlük.
Azonnal vette a sebességeket, valószínűsítem a cseréje is ilyen egyszerű lesz ha netán megtetszene. Nagyon meglepett,hogy többet lehet vele váltani egyszerre, talán ezért ragaszkodtam a marokváltóhoz ilyen sokáig.
Update:
A választásom azért esett rá mert elég olcsón lehet kihozni vele egy 24 sebességes váltásrendszert. Most a 8 sebességet találtam kifizetődőnek fogaskerék szintjén, mert nem kell egy év és fogaskeréksorcserét kellett eszközölnöm(rengeteg homokot eszik a váltás, a lánc és minden ami olajos). :-(
Belépőszint, gyengédebb használathoz. Ha nem eröltetjük sokáig bírja. Városba, asszem.