Sram Rocket Trigger váltókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

R3B3L avatar
R3B3L
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
+ Pontos, könnyű működés + Ár + Jól néz ki , nekem a súlya is jó :) + Könnyű szétszedni, zsírozni + Fékkaron kívűlre is felszerelhető!!!
Hátrány
+ Tömítettsége nem tökéletes + Bowdencsere nyílást lezáró gumi/műanyag csavar nem tartós( nagyon nem az...)
Tapasztalat
Deore első váltó(nem top swing!!!)+XT hátsó váltó+Sram PC69 lánc+ Sram PG980 sor+Avid bowden ház kombináció TÖKÉLETES váltást biztosít!!! Szilvás maratonon a hátsó beázott, az utolsó 20km-en nem váltott jól (a bowden cserénél kézzel kellet olyan fokozatba húznom /váltanom, hogy kiszedhessem!). Némi teflon spray megoldotta a dolgot, de néhány nap múlva szétszedtem, átzsíroztam (fecskendő+tű kell!!) így most megint pöpec!! Annyi rontja csak a kedvező képet, hogy Deore váltókart csak 2 év után kellett zsíroznom. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy idén minden hétvégén slaggal kellett mosnom a kerót, annyi sarat látott, szóval nem biztos, hogy össze lehet hasonlítani a kettőt.... Σ: Vegyétek, mer' most olcsó és jó is !
Erre ajánlom
Univerzális darab, szerintem bármilyen műfajban megállja a helyét!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.