Sram SX4 Trigger váltókar

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.05.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




geronimo avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó, vált, SRAM, mivel 2ágú a kar, ezért ugyanazt lehet előre+hátra pöckölni, így ha akarod válthatsz csak hüvelykujjal is, DE...
Hátrány

...egyszerűen nem értem mitől, de van, hogy amikor kisebb fokozatra akarok váltani, fogja magát, kattan egy bazinagyot és nem vált, viszont a kar maga elmozdul.... ez mi????

Tapasztalat

ez a kattogás már az agyamra megy... túl gyorsan váltok? vagy túl erősen nyomom?!

amúgy nemrossz, de ez idegesít

 

összegezve jó, passzol az x.7-es karomhoz, és általában teszi a dolgát. 2-t lehet egyszerre váltani vele

Erre ajánlom
xc, de szerintem a zúzósabb dolgokat is bírja (egy ideig)
Ennyiért vettem
4000 (bikemarket)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:
  • Alumínium test
  • Kompozit alsó rész
  • Kompozit váltókar

 
kialakítás:

trigger


 
szín:

Sram 1:1 hátsó váltók, Sram vagy Shimano első váltók


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

260


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram SX4 Trigger termékkel kapcsolatban: