Sram SX4 Trigger váltókar

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.05.)
  • Listaár: 8.000 Ft

Használt Sram SX4 Trigger eladó
3.000 Ft
új árához képest: -62%

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK



1-15 (15 vélemény)
Rendezés

Kari78 avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyors váltás Pontosan lehet vele váltani. Nagyon mutatós Kis erővel lehet működtetni  Kézhezálló csak pöckölgetni kell és már dobálja is a fokozatot a Sram SX4 Trigger

Hátrány

Bowden csere egy rémálom a szerelőm szerint ha széjjel esik akkor világvége van

Tapasztalat

Ez egy remek szerkezet

Erre ajánlom

Sebesség váltáshoz

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2008 váltókar
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Piszi avatar
29 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Tartós
  • Mutatós
  • Pontos
  • Könnyű állítani
  • Nem kell túl sok erő a váltáshoz
  • Avid Juicy 5 fékkarral tökéletesen passzol
Hátrány

Nehéz bowdent cserélni benne, bár ez nem működést befolyásoló hátrány.

Tapasztalat

Én egy SX4 hátsóváltóval és egy 3.0-ás elsővel használtam azokkal mindig tökéletesen működtek azaz működnek a mai napig csak az elsőt már nem használom.

Erre ajánlom

Bármire, bárhova.

Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2008 váltókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gm9 avatar
89 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Megfelelően vált.
Jól néz ki, nem kopik.
Olcsó.

Hátrány

1 csavaros felfogatású konstrukció.
Elég nehéz befűzni bele a bovdent.

Tapasztalat

Nekem kicsit kényelmetlen vagy szokatlan vele a váltás, de azért használható és biztos előbb-utóbb meg lehet szokni.

Erre ajánlom

Városi tekerés, túrázás.

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2006 váltókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gery280 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

lefelé kis úton vált a fölfelé picit hosszú én mondjuk vagy dh-zok avgy  pedig beton úton az utcánkban száguldozok lefelé..imádon főleg a végén mivel ott könnyű visszapakolni a sebbeségeket..néha nekem túl könnyűnek tűnik mm nem kell nagy erő kifejtés ahhoz hogy válts vele....

Hátrány

hosszú az útja a felválltásnak pedig pont az a legfontosabb mozanat..picit nehezen állíható nekem néha nem esik kézre...a bowden cserére pedig bele se merek gondolni..inkább vigyétek szakorvoshoz   :D

Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2009 váltókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csek avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- nagyon jól lehet vele váltani

- egyszerre több fokozatoot is lehet vele váltani és nagyon könnyen vált

- a váltókar mind két karja nagyon kézre esik

 

Hátrány

NINCS!

Tapasztalat

Hátul egy Suntour elöl pedig egy Shimano Alivio váltóval használom és mind a kettővel tökéletesen működik.

Erre ajánlom

Bármire.

Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2006 váltókar
Szerinted hasznos?

xBenyax avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nos a felválltáshoz viszonylag nagyot kell tolni a váltókaron,viszont a le váltás nagyon gyors,csak egy kis kattintás.Ideális ha valaki szeret száguldozni :)
Ahogy említettem a felváltásoz meg kell erőltetnünk a hüvelyk ujjunkat,ami nem mellékesen esős időben könnyen le is csúszhat.
A kezemhez már egy éve be van lőve,erre nincs panasz.
Bovden cserén még nem volt.

Hátrány

Nem nagyon tudok róla mondani...
Talán hogy elég volt egy nagyobb esés és a műanyag mutató ami mutatja milyen fokozatban vagyunk leesett és belől meg kiesett (amint kiderült) egy kis alufolia amire a sebességek vannak nyomtatva.A burkolat meglett esés után,de most tök üres.

Tapasztalat

Eddig csak Shimano váltó rendszerem volt.Egy éve megyek Sram-al és teljes mértékben elégedett vagyok velük(váltó).
 

Erre ajánlom

XC,Túra (én Freeride-ra használom)

Ennyiért vettem
Bringához volt.
Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2010 váltókar
Szerinted hasznos?

Dan987 avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Sztem minden. Nem kattog gyorsan és szépen vált. Jól néz ki. Mindenkinek ajánlom

Hátrány

Semmi sem tök jó

Erre ajánlom

dirt

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pipiter14 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
nagyon jó és megbízható egyszerre többet is fellehet váltani (3-4). szép
Hátrány
A felváltó karnak van egy kicsi fel le mozgása (1-3mm).
Erre ajánlom
akármire DH kivételével
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

@ndris_freerider avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon halkan lehet vele váltani

precíz szerkezet

a bovdent elég jól húzza vissza

nem törik szét

 trigger kialakítás nagyon tetszik

eddig semmi baja sem volt

Hátrány

hát még nem volt vele semmi baj így működésileg

Tapasztalat
ha reggel felkelsz és szétszeded mert hülye vagy(tapasztalat), akkor szétugrik és ugyan úgy visszarakni elég időigényes munka, de meg lehet csinálni, ha valaki ért hozzá mert már egyszer összerakta akkor viszont jól szerelhető
Erre ajánlom

sztem jó középkategóriás műfajokra

nem túl kemény váltásokra, mert egyszerre csak tényleg 2-t tud áltani

Ennyiért vettem
passz
Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2008 váltókar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laller666 avatar
55 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
viszonylag pontosan és finoman húzza a váltót, egész halk, ha sok vizet kap is ugyanugy vált mint szárazon, nem sarazódik, nem törik, nem hajlik...télen is tökéletesen működik(haverét próbáltam)
Hátrány
ha elszabod a bowdent, rövid lesz és ha tulforog a kormány akk szétverődik benne minden...tapasztalat:) de könnyen szétszedhető:szerelhető csak rá kell jönni a működésére...
Erre ajánlom
 nem sulymániás xcseknek nem túl keméy DH-ra és nem ott ahol 10es soron kell egyszerre 4et váltani, mert itt egyszerre csak 2-t lehet
Ennyiért vettem
4000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xrider avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-a felsó része és a bilincs is alu, ütésálló

-az egész kar védett helyen van, a kormány alatt

-jól vált

-okos fokozatjelző,ami szintén védett helyen van

-minőségi kidolgozás

Hátrány
nincs
Tapasztalat
Én a szettet vettem 8000-ért.Jobb mérföldekkel mint az X.4 trigger, minőségibb a kidolgozás, és okosabb is mert a kijelzése sokkal védettebb helyen van mint az X.4-esé.Jobb szerintem a konkurens Alivionál is.
Erre ajánlom
mindenre
Ennyiért vettem
8000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vitezgyorgy avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

Halk. Iszonyu halk.

Gyors.En egy Deore-val hasznalom (bar a service-es emberkek egyaltalan nem ajanlottak a kettot egyutt) es elkepeszto jol megy.Nagyon regota nem kellett hozza nyuljak.

Ha megszokod, hogy egyben van a fel-le kar...nagyon praktikus tud lenni.

 Olcso. Apropenz.

Hátrány
Szamomra kicsit kenyelmetlenul fekszik a fekkarom miatt. Nem fer el minden fekkar alatt. Passz.
Erre ajánlom
En turazasra hasznalom...s nem epp nyugis idotnezegetosre. Jol birja az eseseket is...ugyhogy mindenkinek.
Ennyiért vettem
Passz.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

geronimo avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó, vált, SRAM, mivel 2ágú a kar, ezért ugyanazt lehet előre+hátra pöckölni, így ha akarod válthatsz csak hüvelykujjal is, DE...
Hátrány

...egyszerűen nem értem mitől, de van, hogy amikor kisebb fokozatra akarok váltani, fogja magát, kattan egy bazinagyot és nem vált, viszont a kar maga elmozdul.... ez mi????

Tapasztalat

ez a kattogás már az agyamra megy... túl gyorsan váltok? vagy túl erősen nyomom?!

amúgy nemrossz, de ez idegesít

 

összegezve jó, passzol az x.7-es karomhoz, és általában teszi a dolgát. 2-t lehet egyszerre váltani vele

Erre ajánlom
xc, de szerintem a zúzósabb dolgokat is bírja (egy ideig)
Ennyiért vettem
4000 (bikemarket)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vans kid avatar
60 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
hát szerintem ennek csak az van, de télleg. Nagyon precízen vált, jól néz ki, nem durung mint a marokváltók XD olcsó az ára is meg a márka se rossz
Hátrány
hát hallod én olyat nem találtam
Tapasztalat
Nagyon jó vétel, télleg megéri az árát.
Erre ajánlom
dirt-street, XC, cc ,...
Ennyiért vettem
4500 HUF
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

burikd avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
nagyon kenyelmes. lefele szinte csak hozza kell erni, de felfele sem kell eroltetni.
Hátrány
semmi. angol oldalakon olvastam, h torik, de jelet sem latom, h ilyen megtortenhetne...
Tapasztalat
gyorsan es pontosan valt, szerintem nem penz egy parert 5000. sram 1:1-es valtokhoz, elol persze mindegy...
Erre ajánlom
markolatvalto helyett...
Ennyiért vettem
5000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés
 
anyag:
  • Alumínium test
  • Kompozit alsó rész
  • Kompozit váltókar

 
kialakítás:

trigger


 
szín:

Sram 1:1 hátsó váltók, Sram vagy Shimano első váltók


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

260


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram SX4 Trigger termékkel kapcsolatban: