Sram SX4 Trigger váltókar

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.05.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




Laller666 avatar
55 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
viszonylag pontosan és finoman húzza a váltót, egész halk, ha sok vizet kap is ugyanugy vált mint szárazon, nem sarazódik, nem törik, nem hajlik...télen is tökéletesen működik(haverét próbáltam)
Hátrány
ha elszabod a bowdent, rövid lesz és ha tulforog a kormány akk szétverődik benne minden...tapasztalat:) de könnyen szétszedhető:szerelhető csak rá kell jönni a működésére...
Erre ajánlom
 nem sulymániás xcseknek nem túl keméy DH-ra és nem ott ahol 10es soron kell egyszerre 4et váltani, mert itt egyszerre csak 2-t lehet
Ennyiért vettem
4000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:
  • Alumínium test
  • Kompozit alsó rész
  • Kompozit váltókar

 
kialakítás:

trigger


 
szín:

Sram 1:1 hátsó váltók, Sram vagy Shimano első váltók


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

260


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram SX4 Trigger termékkel kapcsolatban: